poniedziałek, 20 kwietnia 2015

[Moda] Ubierz się jak...Martina Stoessel!


 Na blogu pojawiają się głównie posty ze świeżymi informacjami na temat gwiazd Disneya. Specjalnie nie ma jakiejś serii postów, które pojawiałyby się w równych odstępach czasowych. Dlatego pomyślałam nad tym, by zrobić nową serie postów dotyczącą ubioru innych gwiazd. Coś podobnego już było, ale pomyślałam o wznowieniu tej serii. Zapraszam!

 Nowa seria postów polega na ubieraniu się podobnie tak jak gwiazdy Disneya. Wy mówicie mi jaką stylizacje chcielibyście bym zrobiła, a ja staram dopasować się ubrania do ubioru danej gwiazdy.
 Na początek przygotowałam dla was stylizacje Martiny Stoessel.


Stylizacja Tini jest lekka, nieco romantyczna, na cieplejsze dni. Nadaje się na urodziny, ślub, przyjęcia rodzinne itp. Pasuje do niej kucyk, rozpuszczone włosy, kok, warkocz i wiele innych fryzur. Jeśli macie przekute uszy kolczyki najlepiej dobrać w jasnych kolorach np. wkręty.

Bluzka w kwiatki z kołnierzykiem

23, 09 zł  Rozmiary: S/M M/L

Spódniczka z dżerseju

19, 90 zł Rozmiar: 134,140,158,164,170

Jasnoróżowe szpilki

29, 99 zł  Rozmiar: 35 - 39

Ponieważ szpilek młodsi, jak i również niektórzy starsi nie mogą nosić postanowiłam dać wam propozycję na baleriny na lekkim koturnie.

Jasnoróżowe baleriny na niskim koturnie


29, 99zł Rozmiar 38

Czy podobają wam się takie posty? Chcecie abym je kontynuowała? Podzielcie się swoimi opiniami w komentarzach!

0 komentarze:

Prześlij komentarz