wtorek, 17 czerwca 2014

[Kuchnia Angie] Blog Angie + przepisy

Dziś Clara Alonso na twitterze poinformowała nas o blogu z przepisami. Na blogu będą pojawiać się przepisy z programu "Angie e le riccete di Violetta".
Link do bloga: klik

Na blogu znajduje się już kilka przepisów i postanowiłam, że przetłumaczę dla Was przepisy.
Zacznę od postu powitalnego:

Cześć wszystkim!
Dziś jestem bardzo podekscytowana, w rzeczywistości, wgrywając przepisy miałam obawy, ale w końcu otworzyłam bloga z przepisami!

Chcę podzielić się z wami wszystkimi emocjami, które daje mi podróż w świat gotowania i czekam na wiele twoich uwag i zaleceń.

Polecam wchodzić codziennie na bloga!

-------------------------------------------------
Lizaki lodowe z owocami
Witam, dziś bardzo się spieszę ponieważ Vilu, moja bratanica chce zorganizować piknik w swoim domu ze wszystkimi znajomymi i zaoferowałam jej pomoc. Myślałam żeby przygotować smaczne lizaki lodowe, który wydają się odpowiednie ponieważ jest tak gorąco że nie można sobie wyobrazić.

Składniki:


  • 470 ml zimnej wody
  •  Cukier puder
  •  Płatki róż
  •  15 ml soku z cytryny
  •  Kiwi
  •  Truskawki
  •  Ananas
  •  Melon
  •  Jagody
  •  Mięta

Przygotowanie:

Weź dzbanek wody i dodać łyżkę cukru pudru i trochę soku z cytryny.
Olga powiedziała żeby owoce przygotować jak na sałatkę. Ja sądzę, że najbardziej oryginalnym sposobem będzie podział kolorystyczny na przykład: jeden lód z melonem, papają, drugi z ananasem, kiwi i miętą, a ostatni z truskawkami, jagodami i płatkami róż.

Czytałam przepis w którym trzeba było dodać płatki róż, ale wydało mi się to trochę dziwne: że jesz różę! Olga powiedziała mi, że płatki róż mają bardzo delikatny smak i są bardzo często używane w wypiekach. Więc płatki można wykorzystać w moim przepisie!



Owoc należy umyć i obrać. Poproście dorosłych jeżeli potrzebujecie pomocy.
Teraz kroimy owoce na małe kawałki aby można było je wrzucić do foremek. Dane owoce mieszamy z przygotowaną wcześniej wodą i wlewamy do foremek. Wkładamy do zamrażarki na kilka godzin. 

I to są nasze lizaki lodowe. Czy one nie wyglądają wspaniale?
Do zobaczenia, wkrótce!


Przygotujecie lizaki w domu?

0 komentarze:

Prześlij komentarz