niedziela, 29 czerwca 2014

[KuchniaAngie] Cupcake

Witaj! Dziś czuję się inaczej niż zwykle i chcę przygotować coś naprawdę pysznego: Cupcake z lukrem!
Cupcake urządzony



Składniki:

  • 250 g mąki typu 00Składniki na cupcake
  • 1 paczka drożdży
  • 100 g cukru
  • 1 łyżeczka wanilii
  • 1 szczypta soli
  • 1 jajko
  • 200 ml mleka
  • 80 ml oleju
Do dekoracji:
  • 150 g twarożku
  • 75 g masła w temperaturze pokojowej
  • 1/2 łyżeczki czystego ekstraktu waniliowego
  • szczypta soli
  • 113 g cukru pudru
  • posypki dekoracyjne

Przygotowanie

Ze wskazanych proporcji  zazwyczaj wychodzi 12 babeczki.
Przede wszystkim włącz piekarnik do 180 stopni.
Do miski przesiej mąkę z proszkiem do pieczenia, połącz z cukier, wanilią, szczyptą soli. Dokładnie wymieszaj.
W drugiej misce rozbić jajko i roztrzep je trzepaczką. Dodaj mleko i olej, stale mieszając.
Z mąki uformuj kopczyk a w środku zrób dziur i wlej płyn do ciasta. Mieszaj trzepaczką aż do wymieszania składników. Ciasto powinno być miękkie i lśniące.
ciastko w piekarnikuTeraz bierzemy foremki i napełniamy je do 2/3 wysokości. Pamiętaj, że ciasto wyrośnie!!!
Babeczki pieczemy przez 20 minut. 



Podczas gdy babeczki się pieką przygotujemy serek.
Przesiej cukier puder do miski i dokładnie wymieszaj z masłem.
Po trochu dodawaj twarożku, cały czas mieszając.
Następnie dodaj szczyptę soli i ekstrakt waniliowy.
Następnie krem przykryj folią i umieść w lodówce na 15 minut.
Cupcake urządzonyTeraz za pomocą rękawa cukierniczego udekoruj cupcake kremem. A następnie udekoruj kwiatkami z cukru.


Daj mi znać, jak udało Ci się robienie cupcake i jeśli masz jakieś sugestie napisz do mnie!
Cześć, do zobaczenia następnym razem!

2 komentarze:

  1. ja mam pytanie do konkursu a dokładnie kiedy będą wyniki???
    /Natalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jutro. Jednak to jeszcze nie jest pewne. Jeśli nie jutro to na pewno we wtorek. :)

      Usuń