piątek, 13 czerwca 2014

[Premiery] To nie ja - Poznajcie Peytona

"To nie ja" to nowy serial produkcji Disneya. Mam dla Was krótki opis nowego hitu:
Serial komediowy Disney Channel, „To nie ja”, opowiada historię bliźniaków – Lindy i Logana Watsonów oraz ich trzech przyjaciół: Jasminy, Garretta i Delii. Rozpoczynający naukę w liceum nastolatkowie przeżywają wspólnie wiele zakręconych i przezabawnych przygód. 
W rozwinięciu posta znajdziecie wywiad oraz charakterystykę jednego bohatera.


POZNAJCIE PEYTONA!
Peyton Clark gra Garretta w serialu „To nie ja”…

Co cię rozbawia, Peytonie?
Uwielbiam komedię slapstickową (z dużą ilością ruchu). Gry słowne i żarty są śmieszne, ale największe rozbawienie wywołują komedie slapstickowe z ich przerysowanymi ruchami i zachowaniem. Powalą każdego na łopatki!

Kto jest twoim komediowym idolem?
Brian Regan to mój ulubiony komik. Jest przezabawny! Wyrosłem na jego komediach. Bawiły mnie, od kiedy pamiętam. Spodoba się każdemu, niezależnie od wieku – zarówno moja babcia, tata i ja się z niego śmiejemy. Sprawdźcie go!

Jakie jest twoje najzabawniejsze wspomnienie z planu serialu „To nie ja”?
Ostatnio kręciliśmy scenę, w której musiałem nałożyć uprząż. Wciągnięto mnie na górę, ale chwilę później zapomniano, że tam w ogóle jestem! Różne rzeczy mają miejsce na planie. Jest ekipa z kamerą, ludzie od oświetlenia, makijażyści, styliści, a reżyser i scenarzysta biegają w koło. W każdym razie utknąłem na górze na dłuższy moment i to było całkiem zabawne. Zacząłem myśleć: „Ekhm, czy to się dzieje naprawdę? Jak długo mam tu jeszcze wisieć?”. Na szczęście na koniec dnia ściągnęli mnie na dół.

Kiedy się ostatnio śmiałeś?
Dorwał mnie najgorszy śmiech, gdy jakoś niedawno temu kręciliśmy scenę w gabinecie doktora. Grałem pacjenta, ale zupełnie nie mogłem powstrzymać się od śmiechu, jak patrzyłem na wyraz twarzy pielęgniarki. Miało wyjść poważnie, a ja nie mogłem się opanować. To było straszne. Im bardziej próbowałem przestać, tym gorzej mi szło.

Jaki jest twój ulubiony kawał?
Dwie muffinki siedzą w piekarniku. Pierwsza mówi: „O, jesteśmy w kuchence”. Druga jej na to: „Aaaa! Gadająca muffinka!”


PEYTON CLARK
"Garrett"


W serialu komediowym „To nie ja” Peyton Clark gra Garretta, zbyt analitycznie myślącego nastolatka, którego upodobanie do czystości i porządku jest przez jego czterech przyjaciół nieustannie wystawiane na próbę.

Clark po raz pierwszy poczuł smak występowania przed dużą publicznością jak miał 4 lata. Był wówczas zaproszony do zaśpiewania „Charlie Brown” z legendarną grupą R&B, The Coasters, na lokalnym koncercie w parku. Potem zagrał kilka ról w szkolnych przedstawieniach i został obsadzony w roli Little Jake’a w produkcji sąsiedniego liceum „Annie Get Your Gun”. Następnie kontynuował grę w wielu szkolnych, a także regionalnych produkcjach teatralnych.

Zanim w wieku 16 lat ukończył szkołę średnią, Clark był już wszechstronnym atletą i gwiazdą futbolu. Grał również w koszykówkę, siatkówkę, piłkę nożną i był członkiem drużyny lekkoatletycznej. Jego pasją jest muzyka, sam zaś gra na skrzypcach, saksofonie i gitarze. Clark był jednym z wiodących wokalistów V2, grupy wokalnej utworzonej prze jego rodziców, która to objeżdżała kraj, wykonując covery piosenek z różnych gatunków muzycznych. W późniejszym etapie wydali płytę, zaaranżowaną przez Clarka i jego ojca, „Where’s Mark?”. Po rozpadzie grupy Clark utworzył Run-Time wraz ze swoją siostrą, Acacią, z którą skupił się wyłącznie na R&B i hip hopie. Duet koncertował w Kalifornii, Arizonie i Newadzie.

Clark ma również spore doświadczenie w występach komediowych (stand-up i improwizacje) oraz miał możliwość występować w wielu, najbardziej poważanych klubach komediowych Los Angeles np. The Hollywood Improv, The Comedy Store i The L.A. Connection Comedy Theatre.

Urodzony 20 maja 1994 roku w Indianapolis (Indiana) Clark wraz z rodziną nazywa wiele stanów swoim domem. Są to m.in.: Kalifornia, Georgia, Indiana, Massachusetts, Minnesota, Pensylwania i Tennessee.
Najstarszy czwórki dzieci Clark obecnie mieszka z rodziną w Los Angeles. 


PREMIERA PIERWSZEGO SEZONU 14 CZERWCA O 10:00 W DISNEY CHANNEL!




0 komentarze:

Prześlij komentarz