wtorek, 17 czerwca 2014

[Lodovica Comello] Mój związek z piłką nożną

Lodovica prowadzi internetowy pamiętnik holalodociao gdzie regularnie dodaje posty. Kilka dni temu dodała kolejny post zatytułowany "Il mio rapporto col calcio". Zapraszam na tłumaczenie wpisu!

Chcę powiedzieć wam o dziwnym uczuciu, które powraca  co 4 lata. Chcę zobaczyć, czy ktoś ma jakieś wyjaśnienie, co jest naprawdę dziwne! Nie rozumiem, gry w piłkę nożną, nigdy nie rozumiałem ani nie zrozumiem. W mojej głowie koncepcja futbolu można podsumować w następujący opis: garstka ludzi kopiących piłkę. Nie rozumiem, kiedy jest faul, nie rozumiem naliczania punktów. Wiele osób mi to tłumaczyło ale nie zrozumiałam (Wiem, że tata tłumaczył mi milion razy, ale nigdy nie zrozumiałam, nie złość się!) Piłka nożna mnie nudzi, zawsze, przez cały rok (tato nadal mnie kochasz?). ALE! Nie ma ale! A tu przedstawiam zjawisko: gdy chodzę po świecie ... I zamieniam się w chuligana. Ja nic nie rozumiem, jedyną rzeczą, która mnie interesuje, to obserwować grę i kibicować Włochom. Wszystko inne nie obchodzi mnie! EYE: Nadal nie wiem nic o tej grze, ale bez względu na to spróbuje zrozumieć. Czuje się źle!. Budzę się po konkurencyjnej stronie mnie i mam patriotyczne nastawienie, a także chęć do dekoracji, wszystko wokół mnie na zielony biały i czerwony! Maluję paznokcie z flagą. Jeśli Włochy przegrają zdarza się, że nie mówię nic dzień lub dwa, jeśli wygrają, życie jest wspaniałe i to wszystko ma sens!
Ktoś mi to wyjaśni?
L <3

Rozumiecie problem Lodo?

0 komentarze:

Prześlij komentarz