niedziela, 29 czerwca 2014

[KuchniaAngie] Caprese w szkle


Capri w szkle
Cześć! Tu Wasza Angie! Dziś pomyślałam, że przygotuje coś taaak smacznego! Chcę spróbować zrobić włoską potrawę! To bardzo radosny przepis tak jak Federico ... Chcę zadedykować mu ten przepis, ponieważ podoba mi się jego charyzma zwłaszcza gdy śpiewa "Luz Camara Accion".


Składniki:
Składniki na caprese

  •  2 średnie pomidory
  • 2 kulki sera mozzarella
  • mleko
  • sól
  • pesto
  • grzanki
  • posiekane pistacje

Przygotowanie

Najpierw musimy obrać pomidory, co   nie jest tak proste jak się wydaje!
Olga zdradziła mi pewną sztuczkę: trzeba naciąć na krzyż pomidora na dole, zanurzyć go we wrzącej wodzie przez około 30 sekund, a następnie w wodzie z lodem na 1 minutę! Skórka pomidora będzie tak zmiękczona, że będzie sama odchodzić od pomidora.
Pokrój obrane pomidory w kostkę usuwając nasiona. Posól je i pozwól im się dobrze odsączyć.
Tymczasem pokrój mozzarellę w kosteczkę i dodaj mleko (około 2 lub 3 łyżki). Mieszamy aż do uzyskania kremowej konsystencji.
Gdy pomidory są dobrze odsączone,ułóż je  w 3 słoikach.
Następnie mozarellę. Na samej górze ułóż pesto.
Capri w szkleSłoiki włóż do lodówki na godzinę.
Przed podaniem udekoruj liściami bazylii, posiekanymi pistacjami i grzankami.


Dajcie mi znać, jak smakuje Wam caprese w szkle, a jeśli masz jakieś sugestie napisz do mnie!
Buziaki!
-------------------------------------------------------------
Jak podoba Wam się przepis?

2 komentarze: