środa, 25 czerwca 2014

Organizacja

1. Nowe cykle postów:

  • Od A do Z - każdy post będzie o innej osobie. Przedstawię Wam najważniejsze informacje z życia danej gwiazdy
  • Świat muzyki - w każdym poście przedstawię inną piosenkę w porządku alfabetycznym. 
  • W stylu Violetty - to pomysły jak np. urządzić piżama party
  • Recenzje - cykl postów z recenzjami produktów związanych z Violettą
  • Gadżety Empika - cykl 4 postów przedstawiających gadżety w Empiku 
  • Kuchnia Angie - tłumaczone z języka włoskiego przepisy z bloga Angie
  • VS - cykl postów w którym porównam aktorów z  obsady
Powyższe posty pojawiać się będą w wakacje abyście mieli co czytać.


2. Ponieważ rozpoczynają się wakacje zmieni się trochę organizacja bloga. Osobiście wyjeżdżam na całe 2 miesiące za granicę. Będę miała dostęp do internetu ale nie będę ciągle dostępna ponieważ przez wakacje chciałabym odpocząć i spędzić więcej czasu z rodziną. Zaplanowałam już posty na 2 miesiące. Najnowsze newsy będę starała się dodawać w miarę możliwości jak najszybciej. Na blogu jestem sama i uwierzcie mi,że ciężko zaplanować tak abyście Wy byli zadowoleni.


3. Mam do Was prośbę. Napiszcie mi w komentarzach co Wam się podoba na blogu a co nie. Co byście chcieli zmienić? A może jest coś czego nie trzeba zmieniać? To ważne dla mnie, ponieważ chciałabym abyście byli zadowoleni z mojej pracy, a Wasze zdanie jest dla mnie najważniejsze. Chodzi mi o wygląd jak i o posty.


4. Obecnie trwa konkurs gdzie możecie wygrać zestaw niespodziankę. Konkurs trwa do 29.06. Link do postu: http://violettapolskatini.blogspot.com/2014/06/konkurs-wygraj-wspaniay-zestaw.html
Otrzymałam już kilka świetnych prac i mam nadzieję, że będzie ich więcej. Pamiętajcie, że liczy się oryginalność, kreatywność i wyobraźnia.


5. Na blogu trwa nabór. Wszystkie informacje znajdziecie tutaj: http://violettapolskatini.blogspot.com/2014/06/nabor.html
Jeśli jest ktoś kto zna się na grafice i chciałby dołączyć do bloga niech weźmie udział w naborze.

6. Zmieniłam wygląd bloga. Samodzielnie wykonałam nagłówek. Był to mój pierwszy raz, ale ogólnie jestem zadowolona z efektu. Zmianom uległo tło oraz gadżety. Jak Wam się podoba nowy wygląd? Trzeba coś zmienić?

7.  Jak może zobaczyliście na blogu pojawił się znak współpracy. Oznacza to, że nasz blog oficjalnie współpracuje z The Walt Disney Company Polska.


1 komentarz:

  1. 1. Posty bardzo fajne!
    2. Rozumiem, też prowadzę bloga :D
    3. Myślę, że na blogu wszystko jest w porządku :)
    4. Wysłałam już pracę. Mam nadzieję, że Ci się spodoba!
    5. Niestety nie mogę :( Nie mam czasu.
    6. Wygląd wspaniały. Podziwiam *.*
    7. Serdecznie gratuluję! ;)

    Pozdrawiam, Hania :)

    OdpowiedzUsuń