niedziela, 29 czerwca 2014

[AKTUALIZACJA] Konkurs - wygraj wspaniały zestaw - ZAMKNIĘTY

Ogłaszam pierwszy konkurs na blogu.
KONKURS ZAMKNIĘTY!!!


Jeszcze nigdy nie było konkursu na blogu, więc przyszła na to pora!
Konkursy to wspaniała okazja aby zdobyć serialowe nagrody. Zadania konkursowe nie są trudne, za to nagrody bardzo ciekawe.


Zadanie konkursowe:
a) napisz o swoim wymarzonym dniu z aktorem/aktorką z obsady



Do wygrania wspaniały 'Violettowy' zestaw - niespodzianka!

Regulamin konkursu:
1. Organizatorem konkursu jest blog Violetta Polska
2. Sponsorem nagród jest The Walt Disney Company
3. Konkurs trwa od 23.06.2014 do 29.06.2014
4. Prace wysyłajcie na maila: roksana723@gmail.com ( w tytule należy wpisać konkurs, oraz swoje imię i nazwisko).
5. Konkurs nie ma ograniczeń wiekowych. Aby wziąć udział w konkursie należy posiadać zgodę rodzica/opiekuna prawnego.

Powodzenia!


AKTUALIZACJA!!!!!

KOLEJNYM WARUNKIEM JEST BYCIE OBSERWATOREM BLOGA!!!! BĘDĘ SPRAWDZAĆ!




16 komentarzy:

  1. Na pewno wezmę udział ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksano, mogłabyś zmienić to w poście, że jednak w mailu piszemy? Bo chodzi o to, że inni czytający bloga ( ja czytam komentarze) moga ich nie czytać... Wiesz i może być maly problem... Sorki za komplikacje :) OLA H. Biorę udział<3

      Usuń
  2. Mam wielką prośbę: czy praca może nie być napisana w Wordzie, tylko w e-mailu, ponieważ już napisałam? :(
    Proszę o odpowiedź ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Błagam! Czy może być napisane w mailu??? :) Super, że mamy możliwość wygrania ciekawych "niespodziankowych" nagród z "Violetty"! Dziękujemy... <3

    Proszę, proszę, proszę o prędką odpowiedź. Pamiętajcie! To dla mnie baaaaardzo ważne! :D

    Całusy XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponieważ wiele osób pisze czy można w mailu zmieniam zasady! Przyjmuje prace tylko w mailu.

      Usuń
  4. Obserwuję mój e-meil julka500.99@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Już wcześniej obserwowałam, więc nie ma problemu :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Już obserwowałam. Mam nadzieje że mam szanse.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja wysałałam pracę i wszystko zrobiłam, ale nie umiem zaobserwować bloga - BŁĄD SIĘ WYŚWIETLA ../ :c ~Krysia

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy będą wyniki??? <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń