środa, 25 czerwca 2014

[Recenzja] Minnie&You - Modne dodatki

Jakiś czas temu dostałam paczkę od The Walt Disney Company. Spodziewałam się co zobaczę po otwarciu paczki ale już nie mogłam się doczekać aż ją zobaczę. Po otwarciu paczuszki ukazała mi się taka oto książka:
W rozwinięciu cała recenzja książki.


Jest to książka pod tytułem Minnie&You - Modne dodatki wydawnictwa "Zielona Sowa". Okładka książki jest prześliczna, oczywiście z figurą Myszki Minnie, utrzymana w kolorystyce czerwonej. 3 zdjęcia na okładce przedstawiają tylko kilka z wielu ciekawych projektów książki.

Wydawnictwo Zielona Sowa istnieje na rynku od 18 lat. Od października 2008 roku dołączyło do Grupy Kapitałowej WSiP S.A., podkreślając tym samym swoją mocną i stabilną pozycję na rynku wydawniczym. Kolejnym krokiem na drodze rozwoju, w kwietniu 2012 roku, było przyłączenie Wydawnictwa Book House. Obecnie Wydawnictwo Zielona Sowa to duże, niezależne wydawnictwo z bogatą ofertą wydawniczą. Wystarczy spojrzeć na liczby: ponad 1000 publikacji w ofercie, około 300 nowości wydawanych każdego roku.

----------------------------------------
Tylna okładka prezentuje się tak:

Tu także mamy zdjęcia z projektami, które możemy samodzielnie wykonać.

W środku znajduje się mnóstwo projektów pokazanych krok po kroku, które możemy wykonać w domu.
Znajdziemy projekt na wykonanie m.in. ramki, kalendarza, pierścionka, opaski czy szkatułki. Oczywiście w stylu Myszki Minnie. Instrukcje są zrozumiałe a projekty może wykonać każdy.

Uważam, że książka jest wspaniała. Warta zakupu. W środku znajdują się bardzo kreatywne projekty na rzeczy, które dadzą nam satysfakcje ponieważ sami je wykonaliśmy.

Książka nie jest droga. Na stronie wydawnictwa macie dokładny opis książki.

---------------------------------------------------------

Wykonam dla Was jeden z projektów z książki. Dziś zrobię ramkę na zdjęcia. Moja instrukcja może zainspiruje Was aby wykonać własną i niepowtarzalną ramkę. Pozmieniałam kilka rzeczy, ponieważ nie mogłam dostać kilku przedmiotów.

Potrzebujecie:
*ramkę ( ja swoje kupiłam w IKEI, )
* karton w paski
*klej
* nożyczki
*klej na gorąco
*ołówek
*czerwona wstążka
*szablon z recenzowanej książki


Krok po kroku:

1. Na bibule odrysowuję ramkę (wewnętrzną i zewnętrza stronę).


2. Dokładnie wycinam odrysowany wzór. Po wycięciu otrzymamy prostokąt w rozmiarze ramki.


3. Klejem smaruję bibułę i przyklejam na ramkę.
4. Z wstążki wiąże kokardę. Następnie przyklejam ją w dowolnym miejscu klejem na gorąco.


5. Wycinam szablon z książki i przyklejam w dowolnym miejscu klejem na gorąco.


 Ramka jest gotowa aby włożyć do niej ulubione zdjęcie!
Prezentuje się tak:


---------------------------------------------------------------------
Książka kosztuje 19.99 zł. Według mnie to niska cena jak świetną i kreatywną książkę.

To była moja pierwsza recenzja. Przepraszam za wszystkie błędy. Jeśli chcecie abym wykonała więcej projektów z książki napiszcie w komentarzu. :)



2 komentarze:

  1. fajna recenzja
    co się stało z postem o konkursie??????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nie ma pojęcia co się stało z postem.

      Usuń