poniedziałek, 23 czerwca 2014

[KuchniaAngie] Kanapki

Dziś mam dla Was przetłumaczony przepis na pyszne kanapki!


Witajcie przyjaciele, dziś Vilu zorganizowała piknik w parku i zaproponowała mi, abym przygotowała przekąski ... Chcę zrobić jej pyszne kanapki! Zrobię dwa rodzaje, jeden z tuńczykiem a drugi z szynką.


Składniki:

Do kanapek z tuńczykiem potrzebujemy:
  • 2 kromki chleba pszennego
  • 2 kromki białego chleba
  • 2 kromki czerwonego chleba
  • 2 puszki tuńczyka
  • 100 g jogurtu greckiego
  • 1 czerwony pomidor
  • 2 liście sałaty
  • szczypiorek
Dla tych z  szynką potrzebujemy:
  • 2 kromki chleba pszennego
  • 2 kromki białego chleba
  • kapary
  • 150 gramów twarożku
  • 200 g gotowanej szynki
  • sól
  • mięta


Przygotowanie kanapek z tuńczykiem:

W misce wymieszaj tuńczyka i jogurt grecki w równych ilościach, a następnie dodać trochę szczypiorku.
 Następnie wyciąć kromki chleba w zabawne kształty (np. za pomocą foremek), wymieszanego tuńczyka i twarożek  rozsmaruj na kromkę chleba, dodać liść sałaty, plaster pomidora, i kolejną warstwę mieszanki a następnie kolejny kawałek chleba.
To jest to!

Przygotowanie kanapek z szynką:
Wymieszaj szynkę, ser, szczyptę soli, kilka kaparów i trochę mięty .Następnie kromkę chleba smarujemy mieszanką, kładziemy sałatę, pomidora, i kolejną wartwę kremu. Przykrywamy kromką chleba.
Kanapki wiążemy szczypiorkiem.

 Są gotowe aby spróbować, ale nie mogę, bo muszę doprowadzić je do znajomych Vilu, którzy czekają na mnie w parku!
Jeśli zdecydujesz się zrobić napisz do mnie i powiedz mi, jak ci smakują!

Do zobaczenia w następnym przepisie!


1 komentarz: