czwartek, 20 listopada 2014

[#bdayMickey] Torba Mikiego - DIY


Posty z serii DIY pojawiają się na naszym blogu bardzo rzadko. Z okazji urodzin Myszki Miki postanowiłam wykonać torbę w stylu Mikiego. Specjalnie dla Was wszystko udokumentowałam abyście i Wy mogli wykonać taką torbę w własnym zaciszu domowym. Zapraszam serdecznie.





Zacznijmy może od przedmiotów, które będą nam potrzebne i które ułatwią nam pracę. Ilość potrzebnych przedmiotów jest bardzo ograniczona, przez co wykonanie takiej torby nie powinno Wam zająć zbyt dużo czasu.

Potrzebujemy:

1.  Torby ekologicznej (z materiału) w dowolnym kolorze

2. Arkuszy kolorowego filcu

3. Klej lub klej na gorąco

4. Nożyczki lub nożyk do cięcia tapet

5. Ołówka

6. Czarnego markera


Wykonanie torby jest bardzo proste i nikt nie powinien mieć z tym większego problemu. Wykonanie jej zajmie Wam około 30 minut, ale efekt będzie niesamowity.

Jak zrobić torbę:

1. Przygotuj sobie wszystkie potrzebne materiały oraz stanowisko do pracy. Wydrukuj szablon z dowolnym wzorem. Ja użyłam takiego:


Elementy szablonu wytnij nożyczkami. Następnie odrysuj je na filcu w dowolnie wybranym kolorze. Należy wyciąć z filcu odrysowane wzory, możecie to zrobić za pomocą ostrych nożyczek lub tak jak ja za pomocą nożyka do cięcia tapet (poproście o pomoc dorosłych jeśli macie z tym problem). Jeśli zdecydujecie się na cięcie nożykiem podłóżcie sobie jakąś podkładkę, która nie będzie Wam już potrzeba. Takim nożykiem możecie pociąć stół w wypadku braku podkładki. Gdy już wytniecie wszystkie wzory ułóżcie je sobie na torbie, aby zobaczyć wstępny wygląd torby. Możecie tu przekładać wzory na wiele różnych sposobów. Ja doszłam do wniosku, że czegoś mi na niej brakuje więc wycięłam jeszcze napis "MICKEY". 


Gdy jesteście pewni rozmieszczenia elementów czas zabrać się za przyklejanie. Ja do tego użyłam kleju na gorąco, ale możecie go zastąpić jakimś płynnym klejem. Naklejone elementy pozostaw do wyschnięcia. Jeśli wybrałeś/aś motyw taki jak mój, na łapkach Mikiego dorysuj czarnym markerem linie. Twoja torba jest gotowa! Jak ci się podoba?


Jak podoba ci się post? Wykonasz swoją torbę? Lubisz posty z serii DIY?


2 komentarze:

  1. Genialny post! Za parę dni może zrobię. Będziesz pisać więcej takich postów?

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeżeli tylko będę miała możliwość i będę wiedziała, że i wy chcecie takie posty to bardzo chętnie będę pisać ich więcej :)

    OdpowiedzUsuń