poniedziałek, 24 listopada 2014

[Violetta3] Odcinek 45 - streszczenie i tłumaczenie fragmentów


W piątek za oceanem wyemitowano już 45 odcinek Violetty3! Ten odcinek przyniósł naprawdę solidną dawkę emocji! Chcesz wiedzieć dlaczego? Przeczytaj i przygotuj się na dzisiejszą kontynuację!

STRESZCZENIE:

Leonetta się kłóci. Fran błaga Ludmię, aby usunęła to zdjęcie. Maxi ukrywa przed Naty blog Andresa. Matias ponownie próbuje uświadomić Jade, że German jej nie kocha. Alex ponownie widzi błędy Gery, która nie zdaje sobie sprawy z tego kim jest chłopak. Ramallo i Violetta zauważają jak Angie cierpi. Rozmowa Angie i Vilu poniżej. Espacio personal ma przerwaną przez Ludmi próbę. Do Leóna znowu dzwonią z propozycją startu w motocrossie. Fede czeka na Ludmiłę w pokoju Violetty aby zmusić ją do usunięcia zdjęcia Diecesci. Andres osiąga sukcesy na blogu, a zespół chłopaków został zaakceptowany przez producentów! Możemy pierwszy raz usłyszeć w serialu "Rescata mi corazón" śpiewane przez Fede.  Cami i Vilu śpiewają "A mi lado" Camila żartuje sobie z przyjaciółki. Fran i Diego coraz bardziej przekonują się, że ukrywanie związku przed Violą jest niebezpieczne. Matias i Jade chcą aby Viola i Maxi z przyjaciółmi zaśpiewali na ślubie Jade, ale Violetta pomimo protestów kolegi odmawia. Uczniowie omawiają sprawę wideo. Ludmiła myśli o Federico. U-mix zabiera Studiu zasponsorowane wcześniej pianino. Andres na blogu pisze o różnicach między "Violettami" a "Rozami", ale upiera mu się, że chodziło wyłącznie o kwiaty: fiołki i róże. Gregorio krzyczy na korytarzu Studio, że to już koniec.  Andres wstawia na bloga filmik, który nawiązuje do Diecesci. Germangie ogląda filmik Violetty. Pris przyłapuje Germana w Studio podczas gdy on jej o tym nie powiedział. León nakrywa Gery i Alexa na rozmowie o nim. Fran i Diego śpiewają "Aprendi a decir adiós". Violetta widzi jak Diecesca się całuje!


TŁUMACZENIA:
1. Angie i Violetta

V: Rozumiem cię, ale ja również czuję się źle w domu. Coś się stało pomiędzy tobą, a Priscilą?
A: Czemu mi to mówisz? Kłócisz się z Priscilą? Priscila sprawia, że czujesz się źle? Jak? Ja mam przeczucie, że bardzo dziwnie czuję się z nią. Nie mam nic do tego, wiem, ale dzieje się coś z tobą i Priscilą? 
V: Czujesz, że zajęła twoje miejsce, prawda? To to? Jesteś zakochana w moim tacie? Nie może być tak...
A: Twój tata jest zakochany w innej osobie, Violetta! On kocha Priscilę, żyje z nią. On zdecydował zmienić swoje życie i mi nic do tego, Violu.
V: Będę cię wspierać w każdej decyzji jaką podejmiesz, bo cię kocham i będę u twojego boku. Zawsze. 
A: Dziękuję
V: Nie ma za co. 
A: Oj jak ja cię kocham! Najlepsza siostrzenica, którą mogę przytulić! Kocham cię bardzo.
V: I ja chcę zaśpiewać "Quiero" Zaśpiewajmy piosenkę "Quiero" 
...

Jak podoba wam się odcinek? Jeśli chcecie tłumaczenia innych fragmentów
to piszcie w komentarzach! Dzisiaj o 22 naszego czasu możecie
zobaczyć jak to się skończy! :D

3 komentarze:

  1. Przetłumacz fragment jak federico zmusza lu do usunięcia zdj diecesci i jak leonetta się kłuci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprubuję przetłumaczyć Anonimowy .

      Usuń