piątek, 28 listopada 2014

[Violetta3] Odcinek 49 - tłumaczenie i streszczenie


Wczoraj został wyemitowany 49 odcinek Violetty 3. Czy Leonetta ma szansę się pogodzić? Czy Fedemiła zakopie topór wojenny? Co z karierą Fran? Przekonajmy się!
STRESZCZENIE:

Fran i Violetta znowu są szczęśliwe będąc przyjaciółkami. Producent Fran zgadza się zasponsorować Studio, a Diego coraz bardziej martwi się wyjazdem Francesci za karierą. Fede jest bardzo zazdrosny. Rozmowa Leóna i Gery poniżej. Diego jest zły na Fran, ale ta mu tłumaczy, ze chce tylko pomóc Studio. Fran i jej przyszły menadżer śpiewają razem En mi mundo na zmianę po włosku i hiszpańsku. W Studio wszystko układa się coraz lepiej. Camila widzi w Angie i Germanie idealną parę. Dziewczyny śpiewają Código amistad. Cami nie może uwierzyć, że Fran chce wyjechać do Włoch. Matias jest bardzo wdzięczny Nicolasowi. Violetta dzwoni do Leóna i zachowuje się tak jakby była Roxy. Jade nie przygotowuje się do swojego ślubu. Federico jest bardzo nieprzyjemny dla Ludmiły. Pris jest coraz bardziej wkurzona na Jade. Te kobiety się po prostu nienawidzą. All4you zostało zaakceptowane przez wytwórnię. Grają przypadkową melodię, która bardzo wpada w ucho. Czyżby nowa piosenka? German chce iść na ślub Jade. Violetta także. Felipe i Ludmiła śpiewają Quiero. Gery źle się czuje pokłócona z Leónem i żali się Alexowi. Matylda i Maxi bardzo dobrze się dogadują. Rozmowa Fede i Leóna poniżej. Violetta widzi Alexa na ślubie Nico i Jade, ale Olga ratuje chłopaka przed wyjaśnieniami. Felipe podrywa Natalię. Czyżby Ludmi była zazdrosna o tego przystojniaka? Olga jest smutna z powodu, że nadal jeszcze nie wzięła ślubu, ale Violetta ją pociesza. Diego mówi, że Gregorio nie powinien ufać sponsorowi. Espacio personal ma swój pierwszy występ i wykonuje piosenkę Dile que si. Broduey i Andres nagrywają lekcje Gregorio. Nicolas i Jade wzięli ślub. Beto, Ramallo i Violetta śpiewają Ser mejor na ślubie Jade. Powiem szczerze, że bardzo wzruszyła mnie ta celebracja. Federico śpiewa Habla si puedes. Rozmowa Fede i Violetty poniżej. Jade nie może się pogodzić z myślą, że wyszła za innego mężczyznę niż German. Maxi oprowadza Matyldę po Studio. W sali muzycznej śpiewają razem Ser mejor po angielsku. Fran nie myśli o tym co będzie później i na chwilę obecną chce tylko wesprzeć Studio. Rozmowa Leóna i Gery poniżej.


TŁUMACZENIA: 
1. León i Gery

L: Mogę wiedzieć co się z tobą dzieje?
G: Nie, nic się nie dziaje. Ja zwyczajnie chciałam cię chronić.
L: Chronić przed czym? 
G: Przed Matyldą. Ty bardzo ufasz obcym osobom i...i...i... nic więcej. Ona chciała cię przekonać do powrotu na motocross, a ty powiedziałeś nie i ja jej powiedziałam, że nie zmienisz swojej decyzji. I, że nie ma tu czego szukać.
L: Potrafię chronić się sam. Zastanawia mnie czemu robisz takie rzeczy. One są złe i nie szukaj wymówki.

2. Federico i León

F: Uważam, że Maxi i Matylda się dobrze dogadują i coś między nimi iskrzy. Poczekaj. Wiadomość głosowa. Od Violi. Poczekaj oddzwonię. Violu? Na serio? Nie, nie mogę uwierzyć. Okey, zrobimy coś. Teraz jest dobrze i się ciesz. Spokojnie. Dobra, buziaki, pa.
L: Co się dzieje z Violettą?
F: Jeśli się o nią martwisz to również możesz zadzwonić.
L: Jest dobrze czy źle?
F: Jest zmartwiona, bo jest możliwe, że Francesca musi wyjechać do Włoch.
L: A okey. Mówię, że to źle, ale myślę, że to mało prawdopodobne.
F: Zauważyłem, że coś jest na rzeczy.
L: Więc jak?
F: Możecie się pogodzić i być razem teraz. Nie możesz mi zaprzeczyć, że za nią tęsknisz. I to bardzo.
L: Tęsknisz za Ludmiłą? Przecież wybaczanie jest tak łatwe.
F: Przegapiłem okazję. Nie wybaczyłem na czas, a teraz jest dziewczyną innego. Mam nadzieję, że tobie się to nie przytrafi.

3. Federico i Violetta
F: Cześć Violu! Widziałaś się z Fran? Przyszłaś tutaj, bo myślisz o jej wyjeździe?
V: Nie, wszystko dobrze. Nie mogę rozmawiać z Fran.
F: No to co się dzieje?
V: Właśnie wróciłam ze ślubu Jade i była tak smutna. Nie mogę przestać myśleć o wszystkim co mamy ze sobą wspólnego.
F: Z Jade? Nie wydaje ci się, że nic was nie łączy?
V: Była bardzo smutna. I to uczucie dzielimy. Ona jest zakochana w moim tacie i nie może o nim zapomnieć od dłuższego czasu. Ja jestem zakochana w Leónie...
F: On również nie może przestać myśleć o tobie.
V: Nie, to nie jest prawda.
F: Tak. Dzisiaj z nim rozmawiałem i powiedział mi, że za tobą tęskni.
V: Na serio?!
F: Tak. Tęskni za tobą i cię kocha Violu. To jest tak proste. Tak mocno jak to tylko możliwe. Jeżeli nie może się zbliżyć, ty to możesz zrobić.
...

4. León i Gery.

G: Przepraszam. Ja wiem, że nie chcesz mnie widzieć, ale potrzebuję twojego zrozumienia. Nie lubię kiedy jesteś na mnie zły bez żadnego powodu.
L: Ja nie mam powodów?
G: Nie! Spójrz. Zaprzyjaźniłeś się z dziewczyną, której nie znasz i ja jej tylko powtórzyłam to co ty jej powiedziałeś. Ja wiem, że takie osoby potrafią zranić, z własnego doświadczenia.
L: Ty nie znasz Matyldy. Sprawiedliwiej by było gdybyś ją znała, nie? Zrobiłaś to samo z Violettą za pierwszym razem i kolejnymi razami.
G: Jesteś wobec mnie niesprawiedliwy.
L: Nie bronię jej. Ja jak nikt zostałem bardzo zraniony przez Violettę, okey? I przekonuję się o tym każdego dnia. I ty robisz podobnie.

Jak podobał wam się odcinek? Ja polubiłam Federico jeszcze bardziej!

9 komentarzy:

  1. Zżera mnie ciekawosc co wydazylo sie w 50 odcinku miedzy Violu i Leonem, Diego i Fran chyba sie pogodzili , miedzy Nati i Maxim cos niegra a o Ludmi i Fede nie wspomne, ale scena jak Leon rozmawial z Viola na ulicy a pozniej przyszedl do jej domu oj czekam na streszczenia bo nie wiele zrozumialam co mowili i jak sie skoncza te sceny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, jutro przed południem powinno pojawić się tłumaczenie.
      Cieszymy się, że możemy pomóc! Ja sama jestem bardzo ciekawa jak się potoczą sprawy Leonetty, Diecesci i Germangie <3

      Usuń
  2. Mnie intryguje scena z zapowiedzi 51 Leon byl wsciekly jak przyszedł do Violetty co sie stalo ze tak zareagował

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jutro przetłumaczę również zapowiedź ;) Ale wątpię, żebyśy wiedzieli co się stało, bo wszystko jest wyrwane z kontekstu.

      Usuń
  3. Tak wiem, tez jestem ciekawa dalszych losow naszy ulubionych par w serialu i mam nadzieje ze te nieporozumienia miedzy nimi w końcu sie skończą

    OdpowiedzUsuń
  4. czy moglibyśmy przetłumaczyć rozmowe fedemiły ???

    OdpowiedzUsuń
  5. film nie istnieje pupki

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że ten film, który wrzuciłaś NIE ISTNIEJE!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przetlumaczysz rozmowę Violetty i Leona przez telefon

    OdpowiedzUsuń