niedziela, 30 listopada 2014

Candelaria odpowiada na pytania fanów!.


Jak już pewnie dobrze wiecie Candelaria Molfese prowadzi swój własny kanał na YouTube, który cieszy się dużym powodzeniem wśród fanów. Kilka miesięcy temu przesłała filmik, w którym odpowiada na pytania zadawane przez fanów. Pomimo, że to było dawno to postanowiłam wam go przetłumaczyć, bo na pewno pozwoli wam lepiej poznać rudowłosą Cande!

Candelaria Molfese ma mnóstwo pomysłów na nowe filmiki. W lipcu jednak pomyślała o swoich fanach i odpowiedziała na najciekawsze pytania zadawane na jej oficjalnym facebooku. Oto filmik!


Tłumaczenie wstawię wam w formie wywiadu, aby czytało się to jak najlepiej. Niektóre pytania bardzo mnie zaskoczyły, a odpowiedzi zazwyczaj wywoływały u mnie chichot! Dowiedzcie się więcej o aktorce, która wciela się w postać Camili!

Jeśli będzie apokalipsa zombie to co zrobiłabyś jako pierwsze? 
Definitywnie poszłabym do mojej mamy, przytuliła ją i obiecała, że nic się ie stanie. Następnie cieszyłabym się moim ostatnim dniem jedząc hamburgera i świetny deser.

Z której strony łóżka wstajesz? Lewej czy prawej? 
Nigdy o tym nie myśłałam, ale teraz zauważyłam, że wstaję z prawej strony i powinnam wstawać z lewej, bo po tamtej stronie łóżka jest łazienka, ale okey.

Jaka najbardziej szalona rzecz przydażyła się podczas trasy?
Facu i ja zgubiliśmy się w Milanie, nie mogiśmy znaleźć hotelu. Nie wiedzieliśmy gdzie byliśmy. Tragedia! W Mialnie! Nie mówiąc po włosku! Ciao! 
I również jeszcze jedna rzecz, która się wydarzyła: W Gwatemali fan wkradł się do hotelu przez okno. Niecodzienny strach!

Jaki był twój najbardziej żenujący moment? 
Na jednym z show wykonywaliśmy On Beat, do którego używamy wiader i patyków i pamiętam jak Facundo ... Wykożystam tą okazję, aby powiedzieć Cześć! do niego... wziął moje wiadro i musiałam skończyć choreografię bez niego! Więc o przedstwienie nie miało dla mnie żadnego sensu.

Kogo podziwiasz?
To jest trudne! Czuję, że podziwiam wielu ludzi. Nie wiem. Podziwiam na przykład Pink! Myślę, że ona jest bardzo utalentowaną artystką. Ona bardzo dobrze rozwija się na scenie. Ona jest kimś kto może zrobić cokolwiek! Jest totalnym geniuszem! Mówiąc o aktorstwie to wydaje mi się, że Meryl Strip jest fantastyczna! Ona zawsze osiąga to co chce.Ta kobieta może zrobić wszystko co chce. Jest niesamowita! Albo inna, która jest bliżej mnie. W rzeczywistości nie tak blisko, bo ja jestem tutaj, a ona jest tam, ale jesteśmy w tym samym wieku. To Zooey Deschanel. Ona ma bardzo duże poczucie humoru, może śpiewać. Ona robi wszystko! Nie wiem. Dużo ludzi wchodzi do mojego umysłu. 

Co czujesz gdy widzisz swoich fanów? 
To jest unikalne uczucie. Tak naprawdę to jest niesamowite. Nie potrafię tego wytłumaczyć! To jest tak, że oni doceniają to co robię, moją pracę i to co im przynoszę przez te filmiki i Violettę. Ja naprawdę chcę podziękować, bo to jest niesamowite! 

Jaki był najdziwniejszy prezent od fana?
 Nie powiedziałabym dziwny, ale oryginalny, inny. Było to drewniane pudełko całe obklejone moimi i Beji zdjęciami. Beja to moja siostrzenica. Kocham to! I w środku było mnóstwo czekoladek i list. Więc dziękuję, jeśli to oglądasz! Dziękuję ci bardzo!

Co inspiruje cię do nagrywania tych filmików?
 Ideą jest zbliżenie się do was. Pozwolić wam dowedzieć się trochę więcej o mnie. Wejść do mojego domu, mojej codziennej rutyny, mojego życia.

Jaką piosenkę wybrałaś na casting do Violetty?
 Jakie świetne pytanie, bo nigdy nie zapomnę tego castingu. Zaśpiewałam piosenkę z muzykalu Małej Syrenki. Potem dyrektor poprosił mnie o zaśpiewanie czegoś pop, więc wybrałam piosenkę No One (Alicia Keys) Znacie to? Wielki Hit!

Co najbardziej lubisz jeść?
Lubię większość jedzenia, ale teraz lubię  ale teraz jestem miłośniczką panierowanych rzeczy! Więc jem panierkę. Cokolwiek z panierką. Na przykład: Panierka z panierką!

Jeśli zagrałabyś w filmie to w jakim?
Definitywnie chciałabym zagrać w epickim filmie, wojennym filmie, zagrać Helenę z Troi z tymi wszystkimi koronami. Więc to definitywnie byłaby Troja!

Czy kiedykolwiak płakałaś podczas szczepienia? 
To pytanie powala! Uwielbiam je! Tak! Bardzo boję się igieł. Na prawdę dzisiaj rano poszłam oddać krew i sprawiłam, że moja mama poszła ze mną i trzymała moją rękę! Ja naprawdę się tego boję! Więc tak. Bardzo boję się szczepionek, igieł i tym podobnych.

Co robisz jeśli twój pies zje ci pracę domową i nauczyciel w to nie uwierzy?
Marta! Moi nauczyciele bardzo dobrze mnie znają i takie rzeczy nie dzieją się z nimi. Ze mną również, ale okey. Nigdy się nic takiego nie zdarzy, ale jeśli jednak to nadrobiłabym pracę. Nie odrobiłaś pracy domowej!

Czy zamierzasz nagrać płytę jako solistka?
 Miejmy nadzieję, miejmy nadzieję. Chciałabym! Naprawdę to jest marzenie! Momenty w moim życiu jako solistka i moje życie na scenie z całym światem, z moją muzyką tańcząc, tańcząc, tańcząc.

Co robisz w wolnym czasie?
 Jestem zmęczona! Tak, naprawdę jestem zmęczona. Spędzam czas w moim domu z moimi przyjaciółkami, z moimi siostrami, gram na gitarzę. Najbardziej lubię położyć się w wannie i po prostu zrelaksować. A! W moim wolnym czasie robię filmiki!

Czy kolor twoich włosów jest oryginalny? 
Tak, oczywiście, że tak. Nie uwarzacie, że jest genialny?

Gdybyś mogła mieć supermoc to co to by było? Dlaczego? 
Jakie świetne pytanie. Każdy z nas chce mieć supermoce, ale ja raczej chciałabym mieć moc zatrzymywania czasu. Mieć taki zegar, który zatrzymuje czas i jedyną, która może się poruszać jestem ja.

Jak odkryłaś, że chcesz poświęcić się graniu, tańczeniu i śpiewaniu? 
Zawsze to wiedziałam. W rzeczywistości urodziłam się z tym i odkąd byłam małą dziewczynką uwielbiałam chciałam się temu poświęcić. Patrzyłam w lustro i śpiewałam i tańczyłam i robiłam to wszystko. I dobra. I tak jak moja mama i mój tata wiedziałam, że to była nagroda. Zawsze dobrze się uczyłam, byłam jedną z lepszych w klasie i dzisiaj jestem szczęśliwa, bo robię to co kocham i uwielbiam tańczyć i śpiewać. I okey! Skończył nam się czas!...

Jak podobały wam się pytania i odpowiedzi?
Udało wam się poznać Candelarię bliżej? Ja jeszcze bardziej ją poluiłam!

4 komentarze:

  1. Do której z Was mogę zgłosić się z pewną ciekawą propozycją związaną z blogiem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do właścicielki bloga: Roksana Tinistas. Kontakt znajdziesz w zakładce "kontakt". :)

      Usuń
    2. W takim razie proszę o zajrzenie na pocztę.

      Usuń