sobota, 29 listopada 2014

[Violetta3] Odcinek 50 - streszczenie i tłumaczenia fragmentów!


W piątek za oceanem wyemitowano już 50 odcinek fioletu! Nie będę ukrywać, że przyniósł on bardzo, ale to bardzo dużo emocji. Zakończenie odcinka zapiera dech w piersiach, a my i tak musimy czekać do poniedziałku. Oprócz tego możemy usłyszeć obsadę mówiącą po polsku! Zapraszam!
STRESZCZENIE:

Violetta jest smutna przez słowa, która usłyszała z ust Leóna. Gery nie może uwierzyć, że Meksykanin jest na nią aż tak wkurzony. Fran nie może uwierzyć, że już w przyszłym tygodniu ma wyjechać do Włoch. Naty jest zazdrosna o Maxi`ego i Matyldę. Matias mówi Jade, że teraz z pieniędzmi Nicolasa mogą przejąć Studio. Violetta gra Soy mi mejor momento. Fede martwi się o jej związek z Leónem. Castillo próbuje przetłumaczyć Ludmile, że robi źle wzbudzając w Federico zazdrość. Diego jest zły, że jego ojciec jest takim egoistą. Alex i Gery śpiewają Habla si puedes. Lu nie lubi Felipie, ale gdy tylko w pobliżu nich znajduje się Fede to ona traktuje Hiszpana jak ósmy cud świata.Pris jest zła, że German mówi jej ważne rzeczy z opóźnienie,  Clement nie ma dobrych kontaktów z ojcem. Naty jest bardzo smutna w związku z przyjaźnią Matyldy i Maxi`ego. Camila i Violetta nie mogą uwierzyć, że już za tydzień ich przyjaciółka przekroczy ocean. All4you wykonuje, nową i bardzo żywą piosenkę. Podoba wam się? Diego i Violetta rozmawiają o związku chłopaka z Fran. Jak zawsze temat schodzi również na Leonettę. Alex przychodzi do Leóna, aby porozmawiać o jego kłótni z Gery. Podcza gdy Fran ćwiczy Aprendi a decir adiós na korytarzu Diego gra na gitarze Ser quien soy. Rozmowa Diecesci poniżej. Matylda chce spędzać z Maxim jak najwięcej czasu, ale chłopakowi to średnio pasuje. Broduey mówi "chodźmy" w naszym języku! Andres chce porozmawiać z Maxim o swoim blogu, ale Maxi od razu się oburza, bo to przez tego bloga jest pokłócony z Natalią. Olga mówi, że wzruszył ją ślub Jade, bo wkońcu znała ją tyle lat i to dlatego wyszła. Według Federico to Ludmiła i Felipe nie mogą pomagać Studio, ponieważ nie są jego częścią, ale Violetta jest innego zdania. Wszyscy śpiewają Friends till` the end. Beto zrozumiał, że pani Pena jest zakochana w Ramallo, a to znaczy, że ich związek nie ma sensu. Angie i Violetta śpiewają Te creo.  Fede rozprasza się przyjściem Ludmiły i Felipe. Hiszpan i Violetta spiewają Te creo, a Natalia jest zazdrosna o Felipe. Gregorio w końcu zgadza się na nagrywanie lekcji. Fran dopiera po chwili oreintuje się, że León przyszedł do Violetty, a nie do niej, aby jej pogratulować. To co mówi Violetta jest przetłumaczone poniżej. Nowym właścicielem Studio zostaje Jade! Naxy myśli o sobie nawzajem. Rozmowę Matyldy i Maxi`ego macie poniżej. Felipe proponuje Natalii chodzenie. Producenci zainteresowani Francescą nie powiedzieli Włoszce całej prawdy odnośnie jej kariery. Rozmowa Leonetty poniżej. 


TŁUMACZENIA:
1. Diego i Francesca

F: Bardzo dobrze. 
D: Nie chcę być ani sekundy dłużej z dala od ciebie. 
F: Ja również! Nie chcę abyśmy dłużej kłócili.
D: Ja również nie chcę się z tobą kłócić, ale jeśli twoje decyzje są związane z podążaniem twoją karierą to zawsze tam będę. Nie ważne co będzie.
F: Ja nie wiedziałam, że wszystko stanie się tak szybko. To sprawia, że wyjeżdżam.
D: Czemu już musisz jechać? Nie mogą poczekać więcej? Kocham cię.
F: Ja bardziej.

2. Violetta do Leóna.

Nie sądziłam, że będziesz chciał się ze mną zobaczyć. Tęsknisz za mną? Myślisz, że moglibyśmy do siebie wrócić? Jak zawsze nie odpowiadasz. Ja nie chcę żebyś cierpiał więcej. I nie brakuje czasu, żebym nie myślała o tym jak cię zraniłam, bo ja to wiem. Ale jasne jest, że muszę o tobie zapomnieć.

3. Matylda i Maxi.

Maxi: Cześć!
Matylda: Cześć Maxi! Co za szczęście! Chciałam z tobą porozmawiać. 
Maxi: Acha, a o czym? 
Matylda: Dzisiaj cię szukałam w Studio i czułam, że mnie widziałeś, ale również czuję, że jest dobra                 fala pomiędzy nami.
Maxi: Tak. Ja czuję to samo co ty.
Matylda: Myślisz, że mogę nadal o tobie rozmyślać?

4. Leonetta. 
L: Violetta! Violetta! Ej zaczekaj! Violetta, posłuchaj mnie!
V: Nie mam siły na rozmowę. Proszę, wystarczy.
L: Nie możesz wiecznie uciekać.
V: Jest oczywiste co mi chcesz powiedzieć. Ja zrozumiałam wszystko co mnie powstrzymuje od bycia z tobą.
L: Ja tak nie czuję.
V: Nie rozumiem.
L: Chcę z tobą być.

Jak podobał Wam się odcinek? Myślicie, że Leonetta się pogodzi?

39 komentarzy:

  1. A zapowiedzi 51 przetlumaczycie

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog i dzieki za tlumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Czyzby Vilu napisala meila do Leona i wywolala tym jego złość, dlaczego laptop violety trafil w rece Olgi i germana co takiego tam przeczytali o co w tym wszystkim chodzi czyżby znowu jakies spiecie miedzy nimi a dopiero co mieli sie pogodzić co sie wydazy w najbliszym odcinku ta niepewnosc jest okrutna a co wydazy sie miedzy nati i maxim oj ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy oni zawsze takie momenty musza ustawic przed weekendem powariowali, i oby ta 2 znowu nie zostala rozdzielona zreszta wszyscy powini sie pogodzic

    OdpowiedzUsuń
  5. pojawi się dzisjaj tłumaczenie 51 odcinka????????????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinek zostanie wyemitowany dopiero w poniedziałek o 22, więc pojawi się ono dopiero we wtorek wieczorem ;)

      Usuń
    2. a zapowiedź?

      Usuń
    3. Właśnie a dodasz zapowiedź odcinka 51 ? :D

      Usuń
  6. O co chodzi? Czym Violetta tak bardzo zraniła Leona? O co wgl chodzi w tej całej ich kłótni???? Proszę o odp :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wszystko zaczęło się od tego, że Violetta nie ufała Leonowi. Wpadła na "idealny" pomysł przebrania się za różowowłosą Roxy, aby śledzić Leóna. Okłamywała go tak przez 15 odcinków, a z każdą minutą León coraz bardziej zakochiwał się w Roxy. Gdy pocałował ją w 40 odcinku zorientował się, że to tak naprawdę Violetta.
      No cóż. Jest na nią złym, bo zabawiła się jego uczuciami, ale jak widzisz on i tak chce z nią być <3

      Usuń
    2. wow jesteś całkiem do tyłu masz tu wszystkie linki :
      https://www.youtube.com/watch?v=eq1uPZrNe4g
      https://www.youtube.com/watch?v=gKq6gZu9o6s
      https://www.youtube.com/watch?v=-ro_KrCZxH8
      https://www.youtube.com/watch?v=2JY6G_lWZH4
      Po prostu chodziło o to że violetta udawała Roxy a francesca Fueste
      I Leon zakochał się w Roxy i jak mieli się pocałować to leon odkrył że violetta to Roxy
      A ona teraz tego żałuje bo go cały czas kłamała po prostu
      dałam ci pare linków a i jeszcze możesz sobie na youtube
      wpisać violetta 3 Roxy y leon albo
      coś takiego to ci wyskoczy
      Myślę że pomogłam :]

      Usuń
  7. Nie jestem do tylu;) ogaldam wszystko na bieżąco, ale chodzi mi o to ze nie wiedzialam o ck sie poklocili zanim byla Roxi, spokojnie, jestem na bieżąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem Wiem ja tak tylko żartowałam
      Sory jak cię uraziłam!

      Usuń
  8. Ale i tak dziekuje za odpowiedz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co

      Usuń
    2. A o co chodzi z tym jakims listem? I myslicie ze będą razem? Bo nigdy Niewiadomo.. Roznie bywa w tym serialu :(

      Usuń
    3. Właśnie o co chodzi z tym mailem wydaje mi się że to do leona ale nic nie wiadomo może znowu się pokłucą a dopiero co się pogodzili

      Usuń
    4. Dzisiaj w nocy pojawi sie tlumaczenie, wiec jak nie siedzicie po nocy to jutro z rana bedziecie mogli przeczytac tlumaczenie zapowiedzi ;)

      Usuń
    5. Super czekam :-)

      Usuń
  9. W nocy czyli podasz godzine

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow dzięki za tłumaczenie :) Możesz mniej więcej napisać co kombinuje ten producent z karierą Fran ? O czym rozmawiał z tym drugim na końcu odcinka ? Z góry dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni chcą aby Fran podpisała kontrakt, który zwiąże ją z nimi tak, że nie będzie mogła zrezygnować.
      Myślę, że więcej o tych przekrętach dowiemy się w następnych odcinkach ;)

      Usuń
  11. Jak nazywa się ta piosenka,którą chłopaki śpiewali ?

    OdpowiedzUsuń
  12. Viola pod wplywem złości napisala Leonowi meila wygarnela mu to wszystko ale go nie wyslala, rozmawiając z dziewczynami o tym olga uslyszala ich rozmowę chciala to zobaczyć w tym momencie przyszedl german i zobaczyl laptopa vilu przeczytal i wysłał meila dlatego leon przyszedł taki wsciekly do violetty i na tym koniec leonetty a zapowiadalo sie ze sie pogodza i znowu rozczarowanie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam nadzieje że Leonetta będzie na zawsze razem <3 <3 <3 Oraz Fedemila,Naxi,Diecesca

    OdpowiedzUsuń
  14. A przetumaczysz pdcinek 51 ? Prosze !!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy będzie tłumaczenie 51 odcinka i zapowiedzi 52? Bardzo chciałabym wiedzieć co Viola napisała Leonowi w tym drugim mailu i co Leon jej powiedział na koniec zapowiedzi? Proszę daj dziś tłumaczenie, będę BARDZO wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  16. W której minucie Broadway mówi po polsku? Proszęę powiedzcie bo nigdzie nie mogę tego znaleźć ;c

    OdpowiedzUsuń
  17. czy moglibyśmy przetłumaczyć rozmowe fedemiły ???

    OdpowiedzUsuń
  18. Nareszcie Leon i viole! dzięki za wstawienie odcinka

    OdpowiedzUsuń