wtorek, 25 listopada 2014

[Violetta3] Odcinek 46 - streszczenie i tłumaczenie fragmentów!


Wczoraj mogliśmy oglądać bardzo emocjonujący odcinek, albowiem Violetta dowiedziała się o związku Diego i Francesci! Przeczytaj streszczenie, obejrzyj odcinek jeszcze raz i przeczytaj tłumaczenia niektórych fragmentów! To wszystko w rozwinięciu posta!

STRESZCZENIE:

Violetta nie może uwierzyć, że Francesca jej nie ufała i bała się powiedzieć o związku z Diego. Ma wrażenie, że jej przyjaciółka wcale jej nie zna. Alex i Gery wymykają się wymówką związaną ze Studio. German zapewnia swoją dziewczynę, że ją kocha i o niej myśli. USIĄDŹCIE! Ludmiła wymienia języki, w których z sarkazmem ma zaśpiewać i wymienia POLSKI! Ludmi nie jest zadowolona z zaplanowanej na jutro sesji. Fran jest mega roztrzęsiona. Camila pociesza Włoszkę i śpiewa A mi lado. Ramallo jest zazdrosny. Dużo uczniów rezygnuje ze Studio. Ludmiła poznaje przystojniaka, z którym będzie mieć sesję. Możemy usłyszeć piękny wykon piosenki Ven y canta. Pomiędzy nauczycielami studio jest coraz więcej kłótni. Cami przypomina Violetcie o Kodeksie Przyjaźni. Andres coraz bardziej denerwuje przyjaciół filmikami wstawianymi na bloga. Naty, Cami i Fran śpiewają Encender nuestra luz. Olga zaniedbuje swoje obowiązki, ponieważ cały czas ćwiczy. Violetta nie ma ochoty rozmawiać z Fran i wchodząc do sali kompletnie ignoruje ją i Cami nie mówiąc nawet zwykłego 'cześć'. Alex pociesza Vilu, a podczas ich rozmowy przychodzi Gery, która udaje, że rozmawia z Leónem przez telefon witając się słowami "Cześć Kochanie!" Priscilla broni Olgi przed Germanem. Fran jest smutna, ale na widok Diego robi jej się lepiej. Cami myśli, że Broduey pomaga Andresowi przy blogu podrzucając mu ich wspólną historię. León pociesza Fran i mu się to udaje. Violetta zwierza się Alexowi, że nie może uwierzyć w miłość pomiędzy Leónem a Gery. Nicolas widzi jak jego syn gada z Violą. Znowu możemy usłyszeć cudowną piosenkę Leóna wykonaną przez All4you. Priscilla zgłasza się do pomocy w Studio. Andres dalej bawi się w speca od problemów miłosnych. Diego śpiewa Ser quien soy. Fran znowu dostaje propozycję zrobienia wielkiej kariery. Federico widzi w telewizji sesje Ludmi i przystojnego Hiszpana. Violetta wypomina Leónowi, że okłamywał ją gdy mówił, że jest zakochany w Roxy, bo tak naprawdę był zakochany w Gery i w tym samym momencie Meksykanka wchodzi do garażu.


TŁUMACZENIA:
1. Diego i Violetta

D: Mogę wejść?
L: Tak. Violetta wręcz pragnie z tobą pogadać.
D: Violetta...
V: Po co było to wszystko? Nie przeszkadza mi to, że jesteś z Francescą. Również mi nie przeszkadza, że to wszystko się skończyło. Ale nie mogę znieść, że mi tego nie powiedziała i mi nie ufa. To sprawia, że czuję się źle.
D: Ja wiem, że....
V: Nie chcę wyjaśnień, bo nie chcę słuchać! Nie interesuje mnie to co chcesz mi powiedzieć
D: Ja rozumiem, że jesteś bardzo zawiedziona na Francesce i na mnie, ale zrobiliśmy to, bo cały czas myśleliśmy o tobie i o tym co czujesz.
V: Serio? To jest uwaga, którą..
D: Tak. Jasne, że to jest uwaga, Violetta. Francesca tylko...
V: Francesca mnie okłamała.
D: Ona bała się co się stanie.
V: Bała się mnie?
D: Tak...
V: Swojej najlepszej przyjaciółki?
D: Nie. Bała się, że cię straci! Straci cię!
V: Nigdy by mnie nie straciła! Wynoś się, bo nie chcę słuchać. Idź.
D: Okey, posłuchaj jednej rzeczy więcej. Kiedy pojawia się w życiu coś złego zawsze będzie lepiej. Kochamy cię, Violetta.

2.Germangie i Pris.

A: Przepraszam.
G: Angie...
A: Cześć. Przepraszam, że weszłam sobie do twojego domu, ale dzwoniłam na komórkę i nie mogłam się z tobą połączyć. Na prawdę nie mamy dużo czasu na dezorientację, bo rzeczy coraz bardziej się komplikują.
P: Cześć.
A: Cześć... Priscilla. Idziemy?
G: Nie, nie, nie mam czasu na zajmowanie się wnioskodawcami. Ja nie idę do Studio.
A: Jak? Nie pójdziesz do Studio przeze mnie? Priscilla myślisz, że ja chcę się zbliżyć do Germana poprzez problemy Studio? Tak nie jest. To naprawdę jest bardzo skomplikowane. Prowadzanie Studio to rozwijanie osób z pasją i pozwalanie im studiować. Pomoc Germana jest ważna dla wszystkich. Dla Ludmiły. Dla Violetty. 
P: Ludmiła już nie należy do Studio.
A: Ale z Ludmiłą jest jak jest. Ludzie potrzebują przestrzeni do studiowania. Proszę cię odsuń osobiste problemy na bok i na prawdę to jest bardzo skomplikowana sytuacja.
P: Spokojnie, dobrze. Nie wiedziała, że to jest aż tak skomplikowane. Tak naprawdę wydaje mi się, że Germana stanowisko jest w pomocy Studio. Prawda, kochanie?
G: Tak. Cieszę się, że myślimy podobnie.
P: Jasne, że tak.
A: Tak? Tak?
G: Idziemy?
A: Dzięki.
G: Miłego dnia.
P: Powodzenia!

Jak podobał wam się odcinek? Czy Violetta słusznie jest zła na Fran?
Oglądajcie kolejny odcinek już dzisiaj o 22, ponieważ zobaczymy w nim Justynę!

1 komentarz:

  1. czy moglibyśmy przetłumaczyć rozmowe fedemiły ???

    OdpowiedzUsuń