poniedziałek, 24 listopada 2014

Rozwiązanie wielkiej zagadki!


Pamiętacie piątkowy post gdzie informowałam Was o niespodziance, którą ma dla nas Disney? Rozwiązanie mieliśmy poznać w poniedziałek, czyli dzisiaj! Wiecie już co to? Zapraszam do dalszej części posta bo warto!


Zapowiedzianą przez Disneya niespodzianką jest...
DATA PIERWSZEGO KONCERTU VIOLETTA LIVE!

Niespodzianka została ogłoszona na kontach społecznościowych Disneya na facebooku. Pierwszy koncert Violetta Live odbędzie się 29 marca w Łodzi! Naprawdę nie mogę w to uwierzyć, zwłaszcza że Łódź to moje rodzinne miasto.

Bilety oficjalnie trafią do sprzedaży 28 listopada 2014 r., o godz. 10:00 na livenation.pl i ticketmaster.pl
Najtańszy bilet kosztować będzie 129 złotych. Wszystkie informacje znajdziecie na stronie www.disney.pl.

Podczas koncertu „Violetta Live” wystąpią członkowie obsady serialu z Martiną Stoessel, grającą tytułową Violettę, na czele. Na scenie dołączą do niej Jorge Blanco (Leon), Diego Dominguez (Diego), Facundo Gambande (Maxi), Mercedes Lambre (Ludmiła), Candelaria Molfese (Camila), Samuel Nascimiento (Broduey), Alba Rico Navarro (Naty) i Ruggero Pascquarelli (Federico). Niestety potwierdziły się informacje, że Lodovica nie wystąpi na koncertach. 


Na scenie do aktorów dołączy ekipa energicznych tancerzy i fantastyczny zespół muzyczny. 
Najlepsze piosenki z 1., 2. i 3. sezonu przebojowego serialu
Spektakularne efekty wizualne, w tym śnieg, 4500 kg confetti i 20,000 kg pirotechniki podczas całej europejskiej trasy koncertowej oraz będą mogli podziwiać artystów latających nad sceną i wśród publiczności. A wszystko to będą mogli obejrzeć na 240 m² ekranów HD LED. Nad trasą czuwa produkcja składająca się ze 130 osób, a całą scenografię, kostiumy, itp. przewozi na terenie Europy aż 8 tirów.

Jest to zapewne wielka radość dla Was wszystkich. Ja także cieszę się jak dziecko. Nie mogę się już doczekać tych wspaniałych emocji! Szkoda tylko, że nie zobaczę Lodovici bo to na niej zależało mi najbardziej! Zgadliście, że to miała być ta informacja? Ja zaczęłam podejrzewać kiedy w poniedziałek rano zobaczyłam reklamę koncertu na Disney Channel!


2 komentarze: