piątek, 21 listopada 2014

[Violetta3] Odcinek 41 - streszczenie + tłumaczenie fragmentów


W miniony poniedziałek za oceanem został wyemitowany 41 odcinek 3 sezonu Violetty. Czy León odkryje prawdę? Jak potoczy się sprawa Diecesci? Streszczenie i tłumaczenia fragmentów w rozwinięciu posta!

Streszczenie:

Violetta zdejmuje perukę na oczach Leóna. Chłopak oczywiście nie jest zadowolony poznając tak bolesną prawdę. Gdy odchodzi do Violetty przychodzi Alex. Wszyscy są zszokowani decyzją Gregorio o zamknięciu Studio. León spotyka Gery. Ich rozmowa poniżej. Potem mamy Olgę w piosence En gira. Trzeb przyznać, że całkiem nieźle jej wyszło. Violetta i Alex rozmawiają o tym co się stało. Angie i German próbują przekonać Gregorio, że podjął złą decyzję.  Wszyscy zbierają się w domu Violi, aby omówić problemy Studio, ale Ludmile się to nie podoba. Priscilla każe się wszystkim wynosić jednak przychodzi German i kobieta znowu staje się miła. León rozmawia z chłopakami o Roxy (Violetcie). Gdy León odchodzi Broduey i Maxi mówią Andresowi prawdę. Andres jest zszokowany, że Fran to Fausta. Gery i Alex rozmawiają o swoich uczuciach względem Leóna i Violi. Violetta śpiewa "Underneath it all", a Fran i Cami chwalą ją za taką cudowną piosenkę. Diego i Fran śpiewają "Aprendi a decir adiós" i gdy próbują się pocałować przychodzi Cami. Wszystko jednak okazuje się tylko snem Francesci. Gdy Fran, Viola i Cami się budzą postanawiają zaśpiewać "Encender nuestra luz", aby Violetta przestała myśleć o Leonie co bardzo irytuje Ludmiłę, która chce spać. Zespół Leóna wykonuje piosenkę, która prawdopodobnie nosi tytuł "Mi vidas atras" W tym samym czasie zespół "Espacio personal" ponownie wykonuje piosenkę "En gira". Podczas tego wykonu przychodzi Jade. All4you przesłuchuje nagranie piosenki i postanawia iść do Studio. Andres jednak mówi, że nie chce iść ze względu na problemy sercowe twierdząc, że czuje się gorzej od Leóna. Chłopaki widząc minę Leóna szybko próbują wyprowadzić Andresa z garażu, ale bezskutecznie, bo Andres opowiada przyjacielowi o tym, że Fausta to Fran i to skutkuje tym, że León dowiaduje się o kłamstwie ukrywanym przez Maxi`ego i Broduey`a. Zdenerwowany León wychodzi. Podczas gdy Gregorio próbuje wytłumaczyć wszystkim, że decyzja o zamknięciu Studio jest nieodwołana powraca światło. Okazuje się, że to German zapłacił rachunki, ale ojciec Diego nie jest szczęśliwy z tego powodu. Beto przekazuje, że zespół zagra na ślubie Jade i Nicolasa co bardzo zaskakuje Olgę i Ramallo. León i Violetta myślą o tej całej sytuacji z Roxy. Diego śpiewa "Ser quien soy", a następnie szczerze rozmawiają z Fran (tłumaczenie rozmowy poniżej). León nie odbiera od Andresa. Maxi dzieli się z Naty swoimi problemami, ale wtedy przychodzi Ludmiła. Angie i German ponownie rozmawiają z Gregorio, ale ten oświadcza im, że rezygnuje.  Fran i Diego śpiewają "Aprendi a decir adiós". Wszystko wygląda tak jak we śnie. Producenci jak zwykle przerywają gdy Diego próbuje pocałować dziewczynę. Violetta spotyka Leóna na ławce, w miejscu gdzie całowali się po raz pierwszy (tłumaczenie rozmowy poniżej).


Tłumaczenia:
1. Rozmowa Leóna i Gery.

G: León! Jak się masz? Wszystko dobrze?
L: Nie. Przepraszam, nie chcę rozmawiać.
G: Co jest? To przez Roxy? Dobra. Violettę?
L: Skąd wiesz?
G: Podsłuchałam Violettę. Nie mogę uwierzyć co ona ci zrobiła. Okłamała cię, grała z tobą przed całym światem. Osoba, która by cię kochała nie zrobiłaby ci takich rzeczy.
L: Nie wiem. Nie chcę wiedzieć nic. Nie chcę tu być. Chcę wrócić do domu.
G: Nie. Sądzę, że to zła decyzja. Możesz mi powiedzieć wszystko co cię dręczy.
L: Nie mogę.
G: Powiedz mi jak mogę ci pomóc! 
L: Potrzebuję pobyć sam, tak? 
G: Uważam, że nie. Mogę ci pomóc. Mogę ci pomóc, że przestaniesz myśleć i nie wiem, ale będziemy razem. Pomogę ci. Spójrż, znam miejsce, które pozwoli ci zapomnieć. Idziemy.

2. Diego i Francesca

D: Jesteś gotowa, aby..
F: Nie. Nie mów nic. Już podjęłam decyzję Diego i lepiej jest jak pozostaniemy oddzielnie. Chcę jednak żebyś wiedział, że jakbyś czegoś potrzebował możesz przyjść z tym do mnie.
D: Mówiłem ci, jeśli nie chcesz być moją dziewczyną...
F: Ja wiem. Nie chcesz żebym była blisko ciebie.
D: Nie. Zaczynamy?

3. Violetta i León

V: Wiesz co? Miałam przeczucie, że tutaj będziesz. Nie chciałam cię stracić. Chciałam być obok ciebie i zrobić wszystko co możliwe by za tobą nie tęsknić, ale cię kocham. Nic nie usprawiedliwia tego co zrobiłam. Zamknij oczy. Czujesz tą miłość kiedy całowaliśmy się poraz pierwszy? Ona jest i nadal nas łączy. Przepraszam cię.
L: Ja również pamiętam tą miłość, która nas łączyła. Wszysto zaczęło się tutaj, od tego pocałunku, prawda? Jednak uważam, że lepiej będzie jak się skończy. Nie potrafię ci wybaczyć.

Jak podobał wam się odcinek? Macie jakieś propozycje co do formy streszczeń?




13 komentarzy:

  1. Kiedy oni ( Leonetta) będą razem. Oby Violetta szybko dowiedziała się o związku Diego i Fran.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w 79 odcinku

      Usuń
    2. to prawda. oglądam odcinki na bieżąco i już dawno to było wiadome z resztą. A viola się dowie około 45 odcinka. A w 47 będzie po raz pierwszy polka - Matylda.

      Usuń
  2. Dlaczego musimy czekać do 16 marca na 41 odcinek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najprawdopodobniej tłumaczą na język polski ale nie jestem pewien

      Usuń
    2. Wow nawet nie wiedziałam że tak długo. Dzięki za info:(

      Usuń
  3. Nie możecie puścić przetlumaczonego 41-80 odcinka?PLOSE was

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już chcę 41 *.* proszę was 0.o

    OdpowiedzUsuń
  5. proszę ja muszę obejrzeć 41 odcinek

    OdpowiedzUsuń
  6. Koncza serial na ktorym tak trzepia hajs szkoda :/

    OdpowiedzUsuń
  7. dajcie juz 41 prosze

    OdpowiedzUsuń
  8. 16 marca? spox jest 8 marca dzień kobietek

    OdpowiedzUsuń