poniedziałek, 24 listopada 2014

[Violetta3] Odcinek 44 - streszczenie i tłumaczenie


W czwartek V-lovers z Argentyny mogły cieszysć się już 44 odcinkiem fioletowego serialu. Jak się potoczą sprawy Leonetty? Czy Alex i Gery w końcu opamiętają się z tymi intrygami? A może będziemy mieli kolejne beso?
STRESZCZENIE:

Violetta jest zazdrosna widząc Leóna i Gery razem. Maxi jest zły na Naty. Matias ratuje Jade przed wygadaniem się o uczuciach do Germana przed Nicolasem. Ludmiła ma sesję zdjęciową dla U-mix. Fran chce powiedzieć Violi o swoim związku, ale przyjaciółka przychodzi z Alexem co utrudnia całą sytuację. Włoszka podsłuchuje rozmowę Natalii i Ludmiły. Uczniowie Studio wykonują układ do "Ven con nosotros". Diego stara się pocieszyć ojca. Diecesca śpiewa "Aprendi a decir adiós". Gery odbiera telefon Leóna kiedy dzwoni Violetta. Leonetta śpiewa "Amor en el aire:. Angie i German rozmawiają o Violetcie. Priscila informuje Germana o swoich uczuciach względem Angeles. Alex przychodzi do garażu Leóna, aby porozmawiać z Gery. Na szczęście (albo i nie) Leóna tam nie ma i ta dwójka może porozmawiać. Finanse ponownie są powodem kłótni osób pracujących w Studio. Andres rozmawia z Maxim o jego związku z Naty i robi przy tym notatki. Diego, Francesca i Violetta wykonują piosenkę "Ser quien soy" Nie muszę chyba mówić, że Violetta była pewnego rodzaju "nieproszonym gościem".Gery udaje, że jest bardzo szczęśliwa z kwiatów, które rzekomo dostała od Alexa na oczach Violetty. Jade ponownie zjawia się w domu Castillo. Tym razem między nią a Pris rodzi się wielka kłótnia. Wkurzona blondynka dzwoni na policje, która po chwili wyprowadza panią La`Fontaine. Federico wypomina Ludmile, że jest egoistką i nie interesuje ją kariera Naty. Gdy Priscila proponuje Germanowi kawę ten odpowiada jej: Tak, dziękuję Angie. Violetta śpiewa "Underneath it all" podczas gdy przychodzi do niej Alex (rozmowa przetłumaczona poniżej. )Andres zakłada bloga gdzie opowiada o historiach miłosnych swoich przyjaciół, którzy nie są z tego powodu zadowoleni. Priscila wyrzuca Angie z domu. Ludmiła robi zdjęcie całującej się Diecesci. Violetta przychodzi do Leóna, aby go o coś zapytać. Co z tego wyniknie?


Tłumaczenia:
1. Angie i Violetta

A: Myślałam o tym co mi mówiłaś w związku z Leónem i wydaje mi się, że powinnaś o nim zapomnieć. Tak, ja wiem. Ja wiem, że to co teraz mówię może cię zdenerwować i powinnam powiedzieć ci to innego dnia, ale wiem, że to jest właściwa decyzja. Powinnaś być z inną osobą, która będzie się koncentrować tylko na tobie Violu. I jedyne co możesz dla niego spróbować zrobić to się odsunąć. Jeżeli zdecydujesz się teraz to będzie ci łatwiej. 
V: Mówisz o mnie czy mówisz o sobie?
....

2. Violetta i Alex

V: Alex! Co za niespodzianka. Tak, wejdź. Po co przyszedłeś?
A: Violu, wybacz mi, że przyszedłem o tej godzinie, ale jestem tak szczęśliwy, bo widziałem twoje wideo i chcę ci pogratulować.
V: Dziękuję. Ja nie mogę przestać myśleć o Leónie.
A: Violetta...
V: Nie, poważnie. Nie mogę uwierzyć, że jest z Gery. Wierzę, że miłość, którą on czuł do Roxy czuł również do mnie, ale tam to nie byłam ja.
A: Właśnie, to jest to. Musisz o nim zapomnieć
V: Nie, ja potrzebuje wyjaśnienia!
A: On nie ma wyjaśnienia. Miłość nie ma wyjaśnienia. León ponownie się zakochał i... kropka.
V: Potrzebuję z nim porozmawiać, Alex.
A: Nie uważam, żeby to był dobry pomysł.
V: Wiem, ale... nie wiem. Wydaje mi się, że muszę go przytulić, pobyć z nim.
A: Nie, Violu. Uwierz mi. To nie jest dobry pomysł Nie możesz go szukać, a musisz o nim zapomnieć i musisz iść na przód ze swoim życiem. Wiesz co zrobił León? On cię zranił.
V: Tak.
A: Dobrze. Nie powinnaś cierpieć więcej.
V: Dziękuję. Za martwienie się o mnie. Dziękuję.
A: Nie ma za co. Okey, zadzwoń do mnie. Muszę iść, mam dużo rzeczy do zrobienia . Nie myśl o tym więcej! Pa!


Jak podobał Wam się odcinek?

3 komentarze:

  1. Lubiłam Angie, ale po tym co powiedziałam Violettcie już jej nie lubię..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze odpowiedziała i violetta o tym wie

      Usuń
  2. Nasz racje ma to samo uczucie ;)

    OdpowiedzUsuń