niedziela, 23 listopada 2014

[Wywiad] Poznajmy Riley z serialu 'Dziewczyna poznaje świat"!


Rowan Blanchard to najnowsza gwiazda Disney Channel, wciela się w rolę Riley w nowym serialu "Dziewczyna poznaje świat". Co sądzi o swojej roli? Jak wyglądają kulisy nagrań? Odpowiedź na te oraz inne pytania znajdziesz w rozwinięciu posta.



Jak to jest być gwiazdą serialu "Dziewczyna poznaje świat"?

To niesamowite uczucie! Jestem naprawdę podekscytowana. Jak tylko pomyślę, że ludzie z innych kontynentów będą mogli oglądać mnie w telewizji, mam ochotę się uszczypnąć. Istne szaleństwo!

 Co będziemy mogli zobaczyć w serialu?

"Dziewczyna poznaje świat" mówi o przyjaźni. Zobaczycie też wiele odcinków, w których moja bohaterka – Riley – wpada w najróżniejsze tarapaty. To naprawdę zabawny, ale jednocześnie niezwykle autentyczny serial. Staramy się przekazywać wartościowe historie na różne pomysłowe sposoby.

Kiedy po raz pierwszy usyszałaś o serialu?

O "Dziewczyna poznaje świat" dowiedziałam się w listopadzie 2012 roku – wtedy miałam swój pierwszy casting. Początkowy scenariusz był zupełnie inny od tego, z którego korzystamy obecnie. Fabuła uległa poważnym zmianom podczas prób!

Kiedy starałaś się o rolę w serialu, wiedziałaś, że "Dziewczyna poznaje świat" nawiązuje do komedii z lat 90. XX wieku – "Chłopiec poznaje świat"?

Nie byłam fanką serialu "Chłopiec poznaje świat", ale go znam i widziałam sporo powtórek w telewizji. Gdy znalazłam imię „Topanga” w scenariuszu, od razu się zorientowałam! Jak tylko dostałam rolę Riley, obejrzałam wszystkie odcinki, co do jednego. Są genialne.

Jak sądzisz, dlaczego oryginalny serial był tak popularny?

Serial "Chłopiec poznaje świat" jest ponadczasowy. W latach 90. wywierał na odbiorców taki sam wpływ, jak teraz. Tak samo się śmiejesz, tak samo płaczesz. To naprawdę wspaniałe. Mam nadzieję, że nasz serial zostanie odebrany podobnie.

Co możesz nam powiedzieć na temat pozostałych aktorów z "Dziewczyna poznaje świat"?

Riley ma w serialu mnóstwo wspaniałych znajomych. Sabrina Carpenter gra najlepszą przyjaciółkę Riley – Mayę Hart. Jest to postać niezwykle głęboka i w serialu mamy okazję poznać jej niezwykłą historię. Jest też Farkle, którego gra Corey Fogelmanis. Fajnie się go ogląda, bo jest po prostu przezabawny.

0 komentarze:

Prześlij komentarz