czwartek, 27 listopada 2014

[Violetta3] Odcinek 48 - streszczenie i tłumaczenia fragmentów!


Wczoraj został wyemitowany odcinek 48 naszej fioletowej telenoweli. Oprócz podstawowej obsady cieszymy się obecnością Polki, Justyny Bojczuk, która wciela się w rolę Matyldy. Zobaczcie co się stało? Może León wybaczy Violetcie? A może to Violetta wybaczy Fran?
STRESZCZENIE:

Violetta odpycha Alexa wyjaśniając mu, że są tylko przyjaciółmi. Gery zaprzecza odwołania przesłuchania All4you nie mogąc uwierzyć, ze León ją o to oskarżył. Matylda okazuje się trzymać tak blisko Leóna, ponieważ chce go zachęcić do powrotu na motor. Fran mówi, że gdy sytuacja w Studio będzie lepsza to ona jeszcze raz przemyśli propozycję kariery. Ludmi jest wściekła na Filipe. Fran i Diego śpiewają Aprendi a decir adiós. Andres rozmawia z Leónem na temat sytuacji przyjaciela i Violetty. Espacio personal śpiewa Dile que si. Violetta śpiewa Underneath it all. León przygląda się jej uważnie i widać, że dociera do niego tekst piosenki. Beto i Ramallo rozmawiają o Priscili. Angie nie może już wytrzymać widoku Pris z Germanem w Studio. Violetta widzi w swoim domu Leóna grającego Nuestro Camino na fortepianie. Dołącza się do niego i śpiewają razem. Przez ciekawy efekt latających motyli tuż przed pocałunkiem przenosimy się do pokoju Violetty, która po prostu się rozmarzyła. Dziewczyna zdaje sobie sprawę, że udając Roxy zniszczyła sobie życie. León odpisuje coś na wiadomość Violetty, ale gdy zaczyna rozmyśleć o Roxy zatrzaskuje komputer. Chyba jeszcze za wcześnie by o wszystkim zapomniał. Ludmiła i Violetta mają kolejną szczerą rozmowę, ale tuż po niej Ludmiła oznajmia, że ona i Violka nigdy nie będą przyjaciółkami. Gdy Ramallo porusza temat Pris przy Germanie to jego szef odwraca kota ogonem mówiąc o Oldze. Jade nie ma zamiaru wychodzić za Nicolasa. Ludmiła prawie nazywa Violettę swoją przyjaciółką. Camila śpiewa Alcancemos las estrellas. Andres robi notatki podczas gdy Cami i Broduey prawie się całują. Matias szuka Jade, ale w domu Germana jej nie zastaje. Andres nadal nie zdaje sobie sprawy jak bardzo narusza prywatność przyjaciół. León śpiewa Podemos po angielsku, a po chwili dołącza do niego Matylda.  Nie udaje jej się namówić Leóna do powrotu na tor, ale dostaje od chłopaka pozwolenie na przychodzenie do garażu kiedy tylko chce. Matka Ludmiły chce, aby jej córka była największą gwiazdą U-mix i nie znosi sprzeciwu. Federico oznajmia, że Felipe wychodzi na zdjęciach beznadziejnie, ale dobrze wiemy, że to przez zazdrość o Ludmiłę. Fran mówi przedstwicielowi, że jeśli zgodzi się zasponsorować Studio to ona zgodzi się wyruszyć w trasę. Wszystko to słyszy Diego. Camila tęskni za chwilami, które spędzały z dziewczynami w trójkę. Violetta znajduje list od Francesci, który zostawiła jej Camila. Matias powstrzymuje Jade przed zrobienie jego zdaniem najgorszego błędu w życiu. Rozmowa Matyldy i Gery poniżej. Fede śpiewa Luz, camara y acción. Rozmowa Fedemiły przetłumaczenia poniżej. Diego boi się, że Fran wyjedzie. Violetta i Francesca się godzą i są pewne, że nie chcą już nigdy się kłócić.



TŁUMACZENIA:
1. Matylda i Gery.

M: Nie, nie mogę go przekonać, ale mam kilka dni. To nie będzie łatwe. León jest skoncentrowany na swojej karierze. Jeszcze nie wszystko jest stracone. Idę do miejsca gdzie mam próby. Będę dalej próbować. Zadzownię do ciebie. Do zobaczenia. Wystraszyłaś mnie! Potrzebujesz czegoś?
G: Tak, posłuchaj. Wiem, że mnie nie znasz, ale ja cię tak i perfekcyjnie wiem jakie są twoje intencje Zachowaj więcej przestrzeni. Jasne, okey? Nie zbliżaj się do Leóna.
L: Gery jesteś zazdrosna o zbliżanie się do mnie, czy nie Gery? 

2. Federico i Ludmiła. 

L: Aj Federico, nie widziałam cię.
F: Dobra, masz teraz dużo rzeczy. Słyszałem jak rozmawiałaś z Marottim i musisz stać się zauważalna ze swoim śmiesznym chłopaczkiem, Felipe. A! Nade wszystko musisz posłuchać radio i pooglądać telewizję nie mówią o niczym innym.
L: I co się dzieje? Jesteś zazdrosny?
F: Nie, ani mi się śni. Ty i ja nigdy nie wrócimy do siebie.
L: I całe szczęście. Wiesz co? Wszyscy myślą tylko o tym co przynosi prasa i to jest rzeczywistość.. Felipe i ja jesteśmy parą i to nie tylko do zdjęć. 

Jak podobał wam się odcinek? Lubicie głos Justyny? 

9 komentarzy:

  1. Czy bedzie tlumaczenie rozmowy leona i grey i zapowiedzi 50 odcinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmowy Leóna i Gery na pewno, a zapowiedz 50 odcinka zależy od czasu, ale prawdopodobnie tak :*

      Usuń
  2. Na jakiej stronie mozna obejrzec dzisiejszy odcinek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://violettapl.blogspot.co.uk/2014/10/violetta-3-online.html#more :)

      Usuń
  3. czy moglibyśmy przetłumaczyć rozmowe fedemiły ???

    OdpowiedzUsuń
  4. Dałoby sie przetłumaczyć rozmowę Andresa z Leonem?

    OdpowiedzUsuń
  5. przetłumaczyłaśbyś rozmowę andresa z leonem podczas śpiewania fran i diega proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze jestem wstrząśnięta lubię Ludmiłe i nie śni mi się to że jest z Felibe.Pedał ten Felipe mam nadzieje że Ludmi i Fede wróco do siebie bo zwariuje albo nie bedę ogłądać Violetty i niech Bojczuk wróci do sb a nie bedzie podrywać Leona tak samo Gery bezczelna jak bym tam była to bym powiedziała Leonowi a Leon i Viola są zakręceni denerwują mnie niech bedą razem i koniec a ten Alex to niech się od Violi odczepi szkoda że np.Leon będzie nwm z Matyldo a Viola z Alexem to może będą o siebie zazdrośni i bedą razem tak jak w drugim sezonie co Viola była z Diego a Leon z Larą i by tak skrzywdził Alex Viole tak jak Diego Leonowi było by szkoda kto się ze mną zgadze niech napisze odpowiedz i plis przeczytajcie całość bo nie mam z nikim o tym pogadać proszeeeeee

    OdpowiedzUsuń
  7. Leon powiedział nie to co napisała ale L : Pozwól ze to ja będe decydował kto ma się do mnie niezbilac

    OdpowiedzUsuń