niedziela, 23 listopada 2014

[Violetta3] Odcinek 43 - streszczenie wraz z tłumaczeniem.


Ten odcinek przyniósł nam dużo emocji. Czy León odkryje prawdę o Gery? Do czego jeszcze posunie się Priscilla? Streszczenie i tłumaczenia fragmentów w rozwinięciu posta!

STRESZCZENIE:

Niczego nieświadoma Violetta wchodzi do garażu. Od razu spotyka się z dosyć mocnymi słowami Leóna. Zdenerwowana sytuacją wychodzi.  Fran jest bardzo szczęśliwa znowu będąc z Diego. Olga i Ramallo ponownie się kłócą. Fede i Maxi bronią Violetty, ale Broduey i Gery wmawiają Leónowi, że ona jest zdolna do zrobienia czegoś takiego. Violetta orientuje się, że zaginął jej pamiętnik. Pris udaje, że nie wie nic o zaginionym pamiętniku. Ludmiła próbuje go wyjąć ze śmietnika, ale Olga w tym samym momencie postanawia wynieść śmieci. Federico pokazuje Leónowi filmik Violetty. Rozmowa chłopaków poniżej. Podczas gdy Violetta ogląda filmik chłopaków do jej pokoju wchodzi León. Ich rozmowa przetłumaczona poniżej. Fran śpiewa "Aprendi a decir adiós". Przychodzi do niej Andres i mówi jej jak się czuje. German orientuje się, że z Violettą jest coś nie tak gdy odmawia jedzenia podczas wspólnego śniadania. Obiecuje jej, że wszyscy poszukają pamiętnika. Gdy Andres odchodzi Diego może spokojnie porozmawiać ze swoją dziewczyną. Fran postanawia, że w tej chwili pójdzie i powie Violi prawdę. Angie rozmawia z Pablo, ale ich rozmowę dwukrotnie przerywa telefon od Germana. Natalia ukrywa sie przed Maxim. Fran chce powiedzieć Violi o swoim związku, ale jej przyjaciółka jest zbyt zajęta poszukiwaniem pamiętnika. Przesłuchanie All4you wypada niesamowicie.  Espacio personal wykonuje piosenkę "Dile que si". Gery dostaje jako jedyna bilet na dzisiaj podczas gdy pozostali idą jutro. Widać, że jest smutna, ale próbuje to ukryć. León wspaniałomyślnie proponuje, że jej potowarzyszy. Priscilla proponuje Violi, że kupią jej nowy pamiętnik, ale dziewczyna nie jest za takim rozwiązaniem. Alex i Gery knują kolejną intrygę. Cami poraz kolejny sprzecza się z Broduey`em.  Ludmi oddaje Violi pamiętnik. Violetta idzie z Alexem zamiast wysłuchać Fran. Jade nadal nie może zapomnieć o Germanie. Maxi nakrywa Naty na pracy dla U-mix. Andres i Cami widzą przytulającą się Diecescę.  Violetta widzi Leóna i Gery razem.


Tłumaczenia:
1. Federico i León.

F: Cześć León! 
L: Jak się masz?
F: Jak się masz? Dobrze?
L: Dobrze, a ty?
F: Widziałeś wideo, które nagrała Violetta, aby uratować Studio?
L: Nie, nie widziałem. Widziałem tylko nasze.
F: Dlaczego nie?
L: Bo nie. Widziałem nasze i mi się podoba. 
F: Musisz zobaczyć jak ona chciała przekazać kilka rzeczy.
L: Czemu ci tak na tym zależy?
F: Zobacz.
V: To jest dla ciebie.
------------------------------------------------
F: I?
L: I co? To mogło być dla każdego.Dla stony, ludzi albo aby powiększyć swoją karierę.
F: Naprawdę tak sądzisz? Uważam, że napisała to dla tego. Dla tej miłości. Nie możesz zaprzeczyć. Ta piosenka jest napisana dla ciebie. i ty to wiesz.

2. Violetta i León.

V: Wejść.
L: Mogę wejść?
V: León. Tak, wejdź. Cześć.
L: Cześć. Widziałem twoje wideo.
V: Było dla ciebie. Jestem bardzo strapiona przez to wszystko co się wydarzyło i to była jedyna rzecz jaką mogłam zrobić z myślą o tobie. Podoba ci się?
L: Przyszedłem, żeby dowiedzieć się dlaczego.
V: Dlaczego co?
L: Dlaczego odwołałaś nasze spotkanie. Wszystko to zrobiłaś ty. 
V: Mówiłam ci, że tego nie zrobiłam, León. 
L: Przez to wszystko z Roxy nie ufam ci już.
V: Wiem, ze to było złe i przepraszałam cię za te wszystkie rzeczy, ale one były spowodowane miłością, którą cię darzę.  Mam nadzieję, że mi wybaczysz. Jeśli zakochałeś się w Roxy to tylko dlatego, że nigdy nie przestałeś mnie kochać.
L: Nie. Zakochałem się w Roxy, bo była nową osobą, możliwością rozpoczęcia nowej historii. Zakochałem się w Roxy, bo nie była tobą.

Podobał wam się odcinek? Uważacie, że León słusznie nie ufa Violi?

8 komentarzy:

  1. Czy to juz koniec leonetty? Szczerze mówiąc jestem rozczarowana zwrotem akcji mam tylko nadzieje ze Violetta i Leon zobacza kto knuje za ich plecami i grey i alex zostana odsunieci od ich grona przyjaciół bo dla takiego postepowania nie ma wytłumaczenia mimo tego co Viola zrobila z milosci do Leona nie ma wytlumaczenia dla jej przebieranek ale przeciez oni sie i tak kochają więc niech sie to w końcu wszystko wyjaśni

    OdpowiedzUsuń
  2. Przetłumaczysz rozmowę leonetty . Jak Violetta wchodzi do garażu ??

    OdpowiedzUsuń
  3. Leonetta już nie będą razem :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą :P 60 odcinek - pocałują się

      Usuń
    2. Wcale nie. Obejrzyj sobie na You Tube kawałki z 79 i 80 odcinka , albo wyszukaj (też na YT) "cercimos Juntos"

      Usuń
  4. Wszyscy dobrze wiemy że oni będą razem nie histeryzujcie...

    OdpowiedzUsuń
  5. Leonetta przetrwa spokojnie. Ja nienawidzę Gery ona jest nienormalna i zła. Leon jest przystojny.

    OdpowiedzUsuń