sobota, 22 listopada 2014

"Dziewczyna poznaje świat" - premiera już za nami!


Dzisiaj rano mogliśmy zobaczyć pierwszy odcinek nowego serialu "Dziewczyna poznaje świat" Przypomnijmy go sobie jeszcze raz, zobaczmy jak był zapowiadany.
Cała premiera była hucznie zapowiadana przez cały polski Disney Channel. Przystawką była zwykła zapowiedź. Może jednak niezwykła? Oceńcie sami!


Czy zaciekawiło was to promo? Ja powiem szczerze, że widząc to przygotowywałam się na dobrą komedię. Potem Disney postanowił jeszcze bardziej zaostrzyć nasz apetyt i wstawił fragment serialu.


Komu udało powstrzymać się od uśmiechu? Ja powiem szczerze, że nie tylko się uśmiechałam, ale śmiałam jak małe dziecko. Ale jaki byłby serial bez żadnego przystojniaka? Tutaj również takiego nie zabrakło! Lukas - chłopak, któremu Riley włożyła palec do nosa ewidentnie będzie grał takie szkolne ciacho. W każdym bądź razie dzisiaj rano przyszła pora na odcinek.

Jak podoba wam się serial? 

0 komentarze:

Prześlij komentarz