niedziela, 30 listopada 2014

[Violetta3] Zapowiedź odcinka 51!


Cóż powinnam powiedzieć. Odcinek 50 został przerwany w takim momencie, że chciałybyśmy pójść i zatłuc reżysera. Na szczęście mamy coś takiego jak zapowiedzi następnych odcinków, które pozwalają nam na przewidzenie dalszej akcji. Niestety zdania są wyrywane z kontekstu co bardzo utrudnia sprawę.

Całą zapowiedź możecie obejrzeć poniżej. Potem przejdziemy do omówienia każdej scenki i spróbujemy stworzyć najbardziej prawdopodobne hipotezy! :)


Przejdźmy zatem do pierwszej sceny. Jest nią mail napisany przez Violettę. Do kogo? Oczywiście do Leóna! Zobaczmy co takiego napisała Viola.

"Nie można zapomnieć o przeszłości z dnia na dzień, zapomnieć o wszystkim co przeżyliśmy i myśleć tylko o przyszłości. Tak myślą egoiści. Nie wszystko co przeżyliśmy było złe, przeżyliśmy momenty przepełnione szczęściem. Jesteś tak niesprawiedliwy, León!
Nasza historia nie była łatwa, ale postawiliśmy gmach z naszych wspólnych sukcesów i naszej miłości. Ty również używałeś wykrętów, nie możesz zrzucać całej winy na mnie, nie pozwól aby strach uniemożliwił ci walkę o to co kochasz. Ponieważ ja wiem, że jeszcze mnie kochasz. Jesteś tchórzem!"

No cóż. Jak widzicie to były mocne słowa. Jednak oglądając zapowiedź dalej, przekonamy się, że Violetta nie wysłała tego maila, a zrobił to ktoś inny denerwując Leóna. Wypadałoby się jednak zastanowić dlaczego Violetta mówi tak o swoim byłym (lub nie) chłopaku.
Pierwsza rzecz, która przyszła mi na myśl to nietaktowność Leóna. Może powiedział coś co zraniło Violettę. No wiecie coś typu
- Pomimo tego, że to była twoja wina to jestem w stanie ci wybaczyć.
No cóż... Już w poniedziałek się dowiemy!
Przejdźmy teraz dalej...

Vilu: Napisałam wczoraj maila do Leóna.
Cami: Ale chyba go nie wysłałaś? Nie? 
V: Nie! Jak mogłabym wysłać! Byłam tak zdenerwowana, że nie byłam w stanie go wysłać. 

Po tym fragmencie również nic nie robi się jaśniejsze. Nadal nie znamy motywów Violetty, ale jak widać jej przyjaciółki doskonale zdają sobie sprawę z tego co jest grane. Czym León tak wkurzył Violettę? A może to ona go sprowokowała?

Angie: Nic mnie tak nie uszczęśliwia jak bycie z nią. 
German: Mnie też cieszy bycie blisko.

No tak jak mówiłam - wyrwane z kontekstu i niejasne. Ciekawe czy German mówił o Violetcie czy o Angie? Mam nadzieję, że nie o Pris, ale to mało prawdopodobne.

Naty: Jesteś kłamcą! 
Maxi: Poczekaj, Poczekaj Natalia. Pozwój mi wyjaśnić jak się sprawy mają.
Naty: Co się dzieje?

No cóż, tutaj chyba hipoteza jest jedna. Natalia jest zazdrosna o Matyldę. Jednak jeżeli śledzicie naszego bloga to wiecie doskonale jak się to wszystko potoczy :)

Jade: Cześć! Jak się macie? 

Alex: Co Jade tutaj robi? 
Gery: Kto to Jade?

No to teraz doskonale wiemy, że Alex będzie miał duże kłopoty jeśli Jade zobaczy go w Studio i wygada się Nicolasowi. Może jednak Jade jest aż tak głupia, że nie rozpozna swojego pasierba?

Olga: Nie! 
German: Olga oddaj! To jest mail Violetty! 

Czyżby to Olga miała zostać osobą, która jeszcze bardziej skłóci nam Leonettę? Czyżby ona, jak zawsze wścibska, miała nacisnąć nieszczęsne "wyślij" i sprawić, że León będzie czuł się jeszcze gorzej?

Maxi: Widocznie nie jestem tutaj jedynym, który przyszedł z towarzystwem!
Naty: Felipe jest tylko przyjacielem, Maxi.
Maxi: Przyjacielem? Przyjacielem, o którym mi nie powiedziałaś, że tu będzie?! Nie wtrącaj się proszę. Nie rozmawiam z tobą. 


No cóż. Każdy kij ma końce dwa. Natalia zazdrosna o Matyldę, a Maxi o Felipe. Szczerze powiem wam, że ten cały Felipe jest dla mnie zagadką. No nie lubię tego gościa...

Gery: Violetta zrobiła źle wiele razy. I nie ma żadnego powodu, dla którego tak postąpiła. 

Gery jak zawsze przeciwko Violetcie! Mam tylko nadzieję, że León oleje to co mówi mu ta żmija. Z drugiej strony intrygujące jest to, ze ze sobą rozmawiają. Czyżby León już jej wybaczył tą awanturę z Matyldą?

Felipe: One są dla ciebie.
Naty: Na serio?
Ludmi: Ale Natalia! Co ty robisz?! To są moje kwiaty, a to jest mój chłopak! 


Dobra, powiem szczerze, że nie wiem co myśleć. Ludmiła do tej pory traktowała Felipe jako swojego chłopaka tylko w obecności Federico i to było zrozumiałe, bo chciała wzbudzić w nim zazdrość, ale o co chodzi z Natalią? Może nie chce, żeby jej plan legł w gruzach? A może jednak coś zaiskrzyło pomiędzy nią, a przystojnym Hiszpanem?

Pris: Ymmm spójrz. 
German: Wysłałem!
Pris: Co?! Ahhh!
German: Wysłałem!!!

No to zagadka się rozwiązuje. Nasz kochany, nadopiekuńczy German wysłał maila :) Kto również nie może w to uwierzyć? Ja powiem szczerze, że to jest beznadziejne.

Vilu: Przyszedłeś! 

Zrobiło mi się szkoda Violetty. Nie wiemy na jakie spotkanie i z jakich powodów się umówili, ale ona była taka szczęśliwa. On jednak już zapewne przeczytał maila i nie czuje się z tym dobrze. Oboje cierpią.

Kto nie może się doczekać następnego odcinka? Jak myślicie?
Leonetta się pokłóci jeszcze bardziej czy może uda im się wszystko wyjaśnić?


37 komentarzy:

  1. Ja się troche boję następnego odćinka :P
    Moja biedna Leonetta <33333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe jak to sie skończy bo mina Leona nie wyglada za ciekawie i to moze nie wróżyć nic dobrego

    OdpowiedzUsuń
  3. o co chodzi z tym mailem?
    prosze o odp!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violetta napisała tego maila, ale go nie wysłała.
      Wydaje mi się, że chciała po prostu wyrzucić swoje wątpliwości i to co ją nurtuje.
      Jednak komputer trafił, w ręce Germana, który wysłał maila do Leóna.
      Po słowach w nim zawartych i po minie szatyna możemy się domyślić, że to nic dobrego.
      Natomiast to, dlaczego napisała maila cały czas jest zagadką, która rozwiąże się już jutro!

      Usuń
    2. O dzięki a jutro będzie tłumaczenie 51 odcinka?!

      Usuń
    3. A na jakiej stronie bedzie mozna ogladac ten odcinek

      Usuń
  4. co violetta napisała w tym mailu

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest w zapowiedzi tekst meila który napisala Vilu do Leona pod wpływem złości nie wysłała go zrobił to German po tym jak zobaczył laptopa Violi w rekach Olgi przeczytal meila i go wysłał dlatego Leon przyszedł do studia do Vilu najprawdopodobniej przeczytal wiadomosc i jest na nią zły ale co sie wydazy dowiemy sie w poniedziałek miejmy nadzieję że Leon mimo tego co przeczytał zawalcza oboje o ta miłość mimo tak mocnych słów Violi i w koncu bedziemy miec powrót Leonetty bo zbyt długo ciagna sie te kłótnie tylko by scenarzysci nie czekali z tym do końca seri bo to by była powturka sezonu 2 a przecież to już ostatni sezon wiec powinni sobie już darować te klotnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz racje zgadzam się że te ciągłe kłótnie powinni sobie darować !!!!!

      Usuń
  6. Teraz to się porobiło, boję się, że Leonetta pogodzi się pod koniec sezonu, a ja chcę się jeszcze nimi nacieszyć. Od początku sezonu się kłócili, masakra. Mam nadzieję że pogodzą się już w jutrzejszym odcinku ;ccc Ale niestety mina Leona nie wróży nic dobrego ;/// I kolejna rzecz, w której German mnie denerwuje. Pierwszy sezon nie pozwalał jej chodzić do studia, ani śpiewać 2 sezon przebierał się z Jeremiasa i 3 sezon wysyła maila ;-; I po co się wtrąca ? Już nie pamięta, że to dzięki Leonowi odzyskał zaufanie Violetty? Ale nie bo German zawsze musi dodać swoje ! Ja już nie wyrabiam, w tym sezonie ich miłość miała być silniejsza, a jak na razie to jest najsłabsza ze wszystkich 3 sezonów ;_; Oby się pogodzili BŁAGAM ! :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę tak samo tak wogłule to faktycznie gdyby german nie wysłał tego maila wszystko byłoby [może] w porządku ale nie on musiał go wysłać
      Nie chcę cię dołować ale myśle że leonetta pogodzi się dopiero na koniec sezonu :{
      Chociarz czasem mam takie czarne myśli dotyczące tego że to może być koniec Leonetty bo to przecierz telenowela a co jak przez te ciągłe kłótnie Leon i Violetta będą chcieli zostać przyjaciółmi w tym serialu nic nie wiadomo ale miejmy nadzjeje że jeszcze w 51 lub 52 odcinku się pogodz a trzymajmy wkcióki!

      Usuń
    2. Pocieszę cię bo były zdjęcia z ostatniego odcinka i tam była Leonetta, więc na pewno będą razem. Ale chodzi o to, że chcę żeby jak najszybciej się pogodzili, a German im tego nie ułatwił, bo musiał się wtrącić ;_;

      Usuń
    3. tak o wielkie dzięki tylko chciałabym się tą leonettą nacieszyć jeszczę tak jak ty a nie na koniec sezony:{

      Usuń
  7. Jak zobaczyłam minę Violetty pod koniec to normalnie się popłakałam :ccc Niech Leonetta się pogodzi :CC Jak zobaczyłam jej minę to coś mnie ścisnęło w sercu :c może ten Mail ich pogodzi i Leon coś zrozumie ? Oby tak :c
    Może to akurat wzmocni ich miłość, mam taką nadzieję. Proszę niech obi się pogodzą Leonetta <33 :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ale ten mail nie był za miły dla Leona w tym mailu były zawarte mocne słowa które mogły dotknąć Leona
      a zresztą Violetta nie wie że german go mu wysłał

      Usuń
    2. Tak wiem, ja wcale jej nie bronie. Chodzi mi o to, że widać jak ona go strasznie kocha i była szczęśliwa, a widać, że on nie za bardzo. Dlatego się popłakałam po prostu to było dla mnie tak przykre :c

      Usuń
    3. Wiem ona tak bardzo tego wszystkiego żałuje :{

      Usuń
    4. Właśnie dlatego się popłakałam :c

      Usuń
    5. ja też to wszystko jest przykre

      Usuń
    6. mam nadzjeje że w 51 lub 52 odcinku się pogodzą

      Usuń
    7. Ja również. Ona taka szczęśliwa, że przyszedł i wierzyła już w to, że będzie dobrze. Po prostu miałam wrażenie, że unosiła się nad ziemią ze szczęścia, a przeżyje takie rozczarowanie...
      Pomimo, że postac Violetty nie jest moją ulubioną to uważam, że to jest bardzo przykre.

      Usuń
    8. masz racje
      Po co german to wysłał

      Usuń
  8. Na jakiej stronie będzie można oglądać ten odcinek prosze niech mi ktoś napisze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na you tube na przykład

      Usuń
    2. http://violettapl.blogspot.co.uk/2014/10/violetta-3-online.html#more
      Wszystkie odstępne odtwarzacze online ;)

      Usuń
  9. będzie we wtorek tłumaczenie 51 odcinka prosze o odp?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to supcio :}

      Usuń
    2. A o której godzinie mozna sie spodziewać , jestem ciekawa bo oglądałam juz dziś ten odcinek po hiszpańsku ...

      Usuń
  10. Czemu zawsze wszystko się tak komplikuje pomiędzy Leonettą :'( Mam pytanko: czy na serio Ludmi może coś czuć do Felipe???? Bo ja cały czas o tym myślę i mam nadzieję że nie :( Fedemila♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie raczej nie , a nawet gdyby to raczej Felipe i Ludmila nie byliby razem , bo Felipe chcę być Naty , więc są marne szanse :P

      Usuń
    2. Tak jak się nad tym zastanowić to masz rację :) a ja i tak mam nadzieje że Fede będzie z Ludmi ★☆★

      Usuń
  11. dla mnie to mega nie fajne było z tym emailem do Leona ale rozumiem też viole jak poczuła się gdy Leon ją traktował ale też jestem za Leonem i violą a Nati chyba zdradza Maxiego z tym całym Felipe a German jest głupi bo wysłał do Leona wiadomość pewnie chciał żeby Leon i violetta nie byli razem a co z Fede i Ludmiłą czy Ludmile też podoba się Felipe mega pokręcone że każda na niego leci nawet ja bym na niego nie poleciała wolała bym być z Leonem albo z fede a nie z takim podrywaczem jak on mam nadzieje że Leon i violetta będą razem już na zawsze a w języku hiszpańskim Para siempre czyli na zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy bedzie tłumaczenie odc 51 i zwiaatunu 52

    OdpowiedzUsuń