poniedziałek, 1 grudnia 2014

Kulisy powstawania piosenki "Cómo Quieres"


Rok temu Disney z Ameryki Łacińskiej nagrywał pamiętniki zza kulis naszego ulubionego serialu. Jednym z nich było nakręcanie teledysku do Cómo Quieres! Piosenki śpiewaną przez Martinę Stoessel (Violettę) Oprócz kulisów przyjżymy się również przesłaniu, które dany utór niesie. Zainteresowani? Zapraszam!

Na trzecim krążku związanym z serialem i zatytułowanym Hoy Somos Mas mogliśmy usłyszeć mnóstwo dobrych piosenek. Jedną z nich była właśnie "Cómo Quieres" co w tłumaczeniu oznacza "Jak Chcesz" W teledysku wzięły udział trzy aktorki grające rolę w fioletowym serialu. Była to oczywiście Tini, która wciela się w wokalistkę. Na scenie towarzyszyły Violetcie jej przyjaciółki: Camila (Candelaria Molfese) i Francesca (Lodovica Comello) Jak wyglądały przygotowania i kręcenie teledysku? Zobaczmy!


Lodovica: Będę miała polokowaną głowę. Nie wiem jak im się udaje uporządkować to wszystko. Teraz mam tylko bałagan na mojej głowie.
Candelaria: To jest do Cómo Quieres. Do tego. Dziś jesteśmy czesane.

Martina: Cześć! Dziś idziemy nagrywać teledysk do "Cómo Quieres" Jestem bardzo niespokojna, mam mnóstwo pracy i ten cały look, który mam jest niesamowity. Mam nadzieję, że mi potowarzyszycie podczas tego teledysku. Kocham was bardzo.

Jorge Nisco: Dobrze, "Cómo Quieres" jest piosenką, którą śpiewa Tini. Śpiewa ją na scenie będąc sama. Chcemy aby wyszło jak najlepiej. Choreografia została wprowadzona z myślą o potencjale jaki ma Tini.

Choreograf: Tu jest bardziej spokojnie i kamera jest tutaj. Wyglądaj mocniej. Więcej mocy, opowiedź historię.

Candelaria: Cześć!
Lodovica: Stoimy w punkcie gdzie możemy oglądać to co jest nagrywane na scenie. Chcecie zobaczyć?
Candelaria: Spójrzcie. Wchodzimy.


Tini: Cześć! Czekam aż mnie zawołają, bo muszą zrobić scenografię i to wszystko. Myślicie, że jak mi pójdzie? Próbowałam trochę, ale to jest męczące.

Lodovica: Cześć ludzie! Dobrze u was? Dobra. Ja jestem bardzo zdenerwowana, bardzo wzruszona, że tutaj jesteśmy i nagrywamy pierwszą próbę do "Cómo Quieres". Widzę wszystko z pozycji siedzącej i czekam aż mnie wezwą. Niesamowite. Wejdę trochę dalej, aby lepiej widzieć, tak? Idę. Buziaki.

\
    
 Tekst:

E, eh
O, oh


Dime lo que quieres
Y no me hagas llorar
No juegues conmigo
Me hagas a ilusionar


O, oh, o, oh
Dime las palabras
Que digan la verdad
No, no prometa cosas
Que no van a pasar


O, oh, o, oh
Sabes que yo cambio
Cuando tu estas aquí
Me siento distinta
Porque me haces feliz


Como quieres que te quiera
Si te quiero y tu
No quieres que te quiera
Como yo quiero quererte


O, oh, o, oh
Sea lo que sea
Yo lo voy aceptar
Sabes que te quiero
Y ya no quiero llorar


O, oh, o, oh
Pase lo que passe
Quiero tenerte aquí
Tu eres la persona
Que me hace reir


O, oh, o, oh
Sabes que yo cambio
Cuando tu estas aquí
Me siento distinta
Porque me haces feliz


Como quieres que te quiera
Si te quiero y tu
No quieres que te quiera
Como yo quiero quererte


Como quieres que te quiera
Si te quiero y tu
No quieres que te quiera
Como yo quiero quererte


Tłumaczenie:

E, eh
O, oh.

Powiedz mi co chcesz
I nie sprawiaj, że płaczę.
Nie graj ze mną.
Nie omamiaj mnie.

O, oh, o, oh

Powiedz mi słowa,
które mówią prawdę.
Nie, nie obiecuj rzeczy,
które się nie zdarzą.

O, oh, o, oh



Wiesz, że się zmieniam
Kiedy jesteś tutaj.
Czuję się inna,
Bo mnie uszczęśliwiasz.

Jak chcesz, żebym cię kochała
Jeśli cię kocham i ty
Nie chcesz żebym cię kochała
Tak jak ja chcę cię kochać.



O, oh, o oh.

Dzieję się co się dzieję.
Chcę cię mieć tutaj.
Ty jesteś osobą, 
która mnie rozśmiesza.

O, oh, o, oh.



Wiesz, że się zmieniam
Kiedy jesteś tutaj.
Czuję się inna,
Bo mnie uszczęśliwiasz.

Jak chcesz, żebym cię kochała
Jeśli cię kocham i ty
Nie chcesz żebym cię kochała
Tak jak ja chcę cię kochać.



Jak chcesz, żebym cię kochała
Jeśli cię kocham i ty
Nie chcesz żebym cię kochała
Tak jak ja chcę cię kochać.

Jak podoba wam się piosenka?

0 komentarze:

Prześlij komentarz