sobota, 6 grudnia 2014

Nie rozdzieli ich nawet ocean!


Nagrania do Violetty zakończyły się i pozostała już tylko trasa, a to znaczy, że każdy pójdzie w swoją stronę i zajmie się swoją karierą zawodową. Lodovica Comello wraca do Włoch. Zobaczmy jak się z tym czuje. Czy to już ostatnie zdjęcia jakie możemy oglądać razem z nią i resztą ekipy?

Wszyscy już jesteśmy pewni braku cudownej Włoszki na koncetach związanych z Violetta LIVE. Prawdziwe Lodofanaticas nad tym nie ubolewają, ponieważ ich idolka ma zamiar wyruszyć w własną trasę i po raz pierwszy zabłysnąć jako ona, a nie Francesca. Wiemy również, że odwiedzi nasz kraj!

Jednak ta decyzja musiała być dla niej trudna. Oznaczała ona szybszą rozłąkę ze wspaniałymi ludźmi. Przeżyła z nimi niesamowite trzy lata. Podczas trasy Violetta EnVivo spędzili nierozłącznie sześć miesięcy. Na planie serialu zawięziły się mocne przyjaźnie jak i związki miłosne. Jednak to co się kiedyś zaczęło ma również swój koniec.

Dzisiaj Lodovica wylatuje do Włoch. Italia jest jej ojczyzną, domem, miejscem gdzie spędziła dziecięce lata. Wszyscy ubolewamy nad tym, że nasza obsada się rozejdzie i więcej nie zobaczymy ich wspólnych zdjęć. Jednak czy na pewno? Zobaczcie co o tym pisze Lodovica...

"Zawsze wierzyłam, że osoby rodzą się i są w jakimś miejscu po coś. Z jakiegoś nieznanego powodu, ale potrzeby... Nie wiem, na przykład aby uszczęścliwić inne osoby lub są przeznaczone i chcą zmienić przeznaczenie, rzeczy i ludzi. Ja czuję, że przybyłam do Argentyny na 3 lata, aby pozwolić WAM zmienić moje życie. Otworzyliście mi oczy, pokazaliśccie piękną stronę Ziemi, WASZEJ ZIEMI! Nauczyliście mnie jej tak specjalnego, tak łatwego, tak otwartego charakteru. Teraz jednak wracam do mojego państwa i będę za wami szaleńczo tęsknić.
"Jestem Włoszką, ale teraz Ameryka Łacińska jest częścią mnie. Jest moim drugim domem i nigdy nie zapomnę jak dobrze traktowali mnie ludzie i Ziemia.
Nigdy nie czułam się tak kochana i tak szczęśliwa.
Nie chcę "Nauczyć się Mówić Żegnaj" jak Francesca! Ja nie mówię "Żegnaj", ponieważ wieeele razy będę wracać. Nie skończyłam z wami ;)
Francesca skończyła, teraz podąża Lodo!
Dziękuję za wszystko, Ameryko Łacińska.
Razem z wami byłam bardzo szczęśliwa!

Mocne słowa, mocne pożegnianie. Nie. Tak, jak Lodovica powiedziała, to wcale nie jest pożegnanie. Zaczyna się nowy etap, ale w jej sercu zawsze będzie fioletowa ekipa, fioletowi przyjaciele. Będzie wracać, a to znaczy, że jeszcze zobaczymy wspólne zdjęcia ulubionych aktorów. Nie mówimy Żegnaj.

Candelaria pożegnała swoją przyjaciółkę na swoim Instagramie:


Najlepsza Włoska przyjaciółka, która dała mi życie. Cierpię myśląc, że jutro nie
będzie cię blisko. Kocham Cię!

Smutno, ze to się kończy, ale to nie znaczy, że umiera. To się rodzi na nowo, aby rozpocząć nową historię, która bazuje na poprzedniej. Jeszcze zobaczymy ich wspólne zdjęcia, a póki co wspierajmy Lodovicę w robieniu własnej kariery!

Wierzycie, że to koniec fioletu?



2 komentarze:

  1. Szkoda , że wyjeżdża :( no ale wraca do domu . Sądze że jeszcze nie raz zobaczymy Lodo z ekipą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurde. Szkoda ze, wyjeżdża i szkoda ze nie będzie jej na Violetta live. :(

    OdpowiedzUsuń