środa, 17 grudnia 2014

[Piosenka] Ser quien soy


Jak widzicie nie próżnujemy i staramy się dla was przetłumaczyć wszystkie piosenki z płyty "Gira mi canción" Nadszedł czas na kolejny utwór, a mianowicie Ser quien soy śpiewane przez naszego Diego. Ta piosenka zawiera już przesłanie powiązane z historią serialu, ale o tym w rozwinięciu!

Fanki Diego na pewno ucieszyły się na solówkę swojego idola. Nic dziwnego, bo w końcu Diego to bardzo utalentowany atysta. Posłuchajcie jak wykonuje tą piosenkę jako odgrywana przez niego postać! Nie wstawiam wam teledysku, ponieważ jest on przerywany rozmowami innych bohaterów.


Ser quien soy

¡Hey! Mira esta canción,es mi canción.
Y quiero que la escuches, ¿si?
Porque es para ti. 

Ahora puedo ver lo que vale
Ser sincero al hablarte de amor
Ir liviando y sin equipaje
Tu ispiración, yo mi canción

Ser valiente y tener coraje
No temer ser quien ahora soy
En la ruta cambia el paisaje
Comienzo a ver el sol

Es el amor lo que arranco,
El dolor
Es mi valor, la fuerza
el corazón
Lo que cambio
Y estoy mejor, estoy mejor
por ti, por mi

Ahora puedo ver lo que vale
Ser sincero en mi interior
Transparente y sin maquillaje
Me hace mejor

Ahora siento en mi la energia
Y arriesgarme a lo que vendra
 Soy mi propio capitan
Digo donde navegar
Con mi canción

Es el amor lo que arranco,
El dolor
Es mi valor, la fuerza
el corazón
Lo que cambio
Y estoy mejor, estoy mejor
estoy mejor por mi

Hoy decida ser asi
Arresigarme y a decir si prefiero
Tu sonrisa al mal humor
Un "te quiero", un beso sonador
Yo quiero

Es el amor lo que arranco,
El dolor
Es mi valor, la fuerza
el corazón
Lo que cambio
Y estoy mejor, estoy mejor
por ti, por mi


Być kim jestem

Hey! Zobacz tą piosenkę, to moja piosenka.
I chcę żebyś jej posłuchała, tak?
Bo jest dla ciebie.

Teraz widzę co znaczy
Szczerze mówić o miłości
Iść lekko bez bagażu
Ty inspirujesz moją piosenkę

Być dzielnym i mieć odwagę
Nie bać się bycia tym kim teraz jestem
I trasa zmienia krajobraz
Począwszy zobaczyć słońce

To jest miłość, która zdarła
Ból
To moja odwaga, która pochodzi
Z serca
To się zmieniło
I jestem lepszy, jestem lepszy
dla ciebie, dla siebie

Teraz mogę widzieć co to znaczy
Byś szczerym wewnątrz mnie
Przeźroczystym i bez makijażu
To sprawia, że czuję się lepiej

Teraz czuję w sobie energię
I ryzykuję to co nadejdzie
Jestem moim własnym kapitanem
Mówię gdzie się poruszać
Z moją piosenką

To jest miłość, która zdarła
Ból
To moja odwaga, która pochodzi
Z serca
To się zmieniło
I jestem lepszy, jestem lepszy
Jestem lepszy dla siebie

Dziś zdecydowałem taki być
Zaryzykować i powiedzieć co wolę
Twój uśmiech na zły humor
Jedno "Kocham cię" i jeden pocałunek marzyciela
Ja chcę

To jest miłość, która zdarła
Ból
To moja odwaga, która pochodzi
Z serca
To się zmieniło
I jestem lepszy, jestem lepszy
dla ciebie, dla siebie


Nie trzeba wiele tłumaczyć, albowiem sens tej piosenki jest jasny. Diego, który w drugim sezonie był zwykłym kłamcą, zmienił się. Teraz dostał szansę na nową miłość, która zdarła ból i uleczyła blizny przeszłości. To chciał przekazać w tej piosence. Teraz jest prawdziwym sobą.

Lubicie ten utwór?

2 komentarze: