piątek, 12 grudnia 2014

[Violetta3] Odcinek 59 - streszczenie i tłumaczenia fragmentów!


Z każdym kolejnym odcinkiem widzimy jak ulubione pary walczą z uczuciami. Jako pierwsi ulegli Naty i Maxi. Czy jest szansa, żeby również kolejni bohaterowie zaryzykowali dla miłości? A może właśnie kłótnie zrobią się tylko większe? Zobacz kolejny odcinek fioletu!

STRESZCZENIE:

Priscilla nie może znaleźć feralnego nagrania. Naty zwyczajnie nie potrafi żyć bez Maxiego. Gregorio odpowie Ludmile dopiero następnego dnia. Ramallo dowiaduje się co Beto i Olga sądzą o jego wokalu. Okazuje się, że Federico usunął nagranie z kamery. Violetta zapewnia ojca, że pomogła mu z myślą o jego szczęściu i szczęściu Pris. Jade i Mati nadal ukrywają prawdę przed Nico. Andres na zakończenie bloga podaje bardzo ładną definicję miłości, która porusza każdego. Mówi w niej, że miłość to unikalny dar i każda historia jest inna. Jedyne co jest podobne to to, że zawsze trzeba walczyć. Angeles dziękuje siostrzenicy za uratowanie jej od konsekwencji nagrania. All4you śpiewa Mil vidas atras. Rozmowę Andresa i Gery macie poniżej. Priscilla nie przepada za córką Germana i się z tym nie kryje. Ludmiła wraca do Studio i widać, że jest bardzo szczęśliwa z tego powodu. Angie śpiewa Quiero. Ramallo pyta ją czy nie udzieliłaby mu lekcji śpiewu. Gregorio za bardzo faworyzuje Jade co nie podoba się jego uczniom. Gery słucha jak León śpiewa Voy por ti i po chwili Alex również zaczyna śpiewać. Chce pocieszyć swoją przyjaciółkę, która cierpi z powodu nieodwzajemnionej miłości. Ludmi chce znowu zostać divą Studio. Violetta śpiewa Descubri. Gregorio nie podoba się, ze uczniowie Studio przygotowują się do pracy z All4you. Germangie ma w końcu porozmawiać o tym co jest między nimi, ale przerywa im Priscilla. Leonowi nie przeszkadza obecność Violi w garażu. Grupa śpiewa nową piosenkę, którą napisał Diego. Dyrektor wytwórni robi wyjątek i pozwala im pracować razem. Ludmiła nie zamierza odpuścić Lenie. All4you śpiewa kolejną, genialną piosenkę ich autorstwa. Rozmowę Leona i Alexa macie poniżej. Gery próbuje przeszkodzić Leonetcie, ale oni i tak wychodzą porozmawiać. Lena bardzo denerwuje się przed prezentacją. Angie cieszy się, że Matias nie powiedział nic na temat wideo, ale jego siostra jest na niego wściekła. Angie decyduje się wyjechać do Europy. Podczas gdy Lena śpiewa Te creo to Ludmiła próbuje zepsuć jej występ. Rozmowę Leonetty macie poniżej.


TŁUMACZENIA:

1. Andres i Gery

Gery: Andres! Chcę ci pogratulować. Widziałam twój blog i go uwielbiam.
Andres: Dziękuję. Dziękuję. Tak, naprawdę, tak. Mistrzy miłości mógł pomóc przyjacielowi. Nic nie może być lepsze.
Gery: Mówisz o Leonie, nie? No, bo widziałam cię z nim jak rozmawialiście.
Andres: Tak, tak, tak. Chodzi o to, że myślał o powrocie do Violetty. I to dzięki mojemu blogowi, więc... To mnie uszczęśliwia.
Gery: Tak, mogę sobie wyobrazić. 

2. León i Alex

Alex: Nie potrafisz jej zostawić, nie? 
León: To naprawdę tak widać?
Alex: Tak. Tak. Myślę, że musisz zdecydować czy na pewno chcesz o niej zapomnieć.
León: Tak. Jednak nie jest łatwo zapomnieć o kimś, kogo darzyło się takim uczuciem.
Alex: Tak, ale lepiej zapomnieć o sobie jeśli nie chce się żeby cierpiała.
León: W tym masz rację.
Alex: I Violetta i ty cierpicie oboje. 
León: Wczoraj próbowałem coś z tym zrobić.
Alex: Ja wiem, ze za nią tęsknisz, ale kiedy będziecie nagrywać wideo będzi ci łatwiej się z nią widywać.
León: Tak, będzie prościej.
Alex: Dokładnie.
León: Jednak ja nie chcę. Nie chcę jej odzyskać, nie teraz.. Ogólnie szukam perfekcyjnego momentu i muszę jeszcze poczekać. Jednak gdy ją widzę...
Alex: Okey, Leon. Przemyśl dobrze to co chcesz zrobić, bo jeśli nadal będzie myślał, aby o niej zapomnieć to późno będzie ci ciężko przezwyciężyć tęsknotę. I będziesz cierpiał. To nie jest sprawiedliwe wobec ciebie i wobec niej, przyjacielu. Wiem, że jesteś zmieszany. Myślę, że lepiej jeśli użyjesz czasu, aby przemyśleć rzeczy lepiej. Spędziliście dużo czasu razem i może uda ci się zapomnieć przez dzień, ale nie kolejne.
León: No, tak. Nie mogę zapomnieć tego złego co się przydarzyło, ale również nie potrafię zapomnieć tego dobrego. To jest trudne, ale zrobiłbym dla niej wszystko. Jednak dziękuję. Violetta! Możemy porozmawiać?

3. Leonetta

Violetta: Nie odezwałeś się ani słowem odkąd wyszliśmy.
León: Dlatego, że jeszcze musiałem przemyśleć co chcę ci powiedzieć.
Violetta: Ja wiem co mi chcesz powiedzieć, Leon.
León: A tak? Nie wiem, ale mówiłaś mi to kiedy na mnie patrzyłaś i śpiewałaś. Chodzi o to, że...
Violetta: Kochasz mnie, ale nasza historia się skończyła. Ja wiem, ze chcesz mi powiedzieć, abym się nie łudziła, ale nie martw się więcej. León, ja również podjęłam decyzję, aby o tobie na zawsze zapomnieć.


Jak podobał Wam się odcinek?

27 komentarzy:

  1. Przetlumaczysz zapowiedz 60 odc, prosze prosze!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. ���� czemu ona się wciela . On chciał jej powiedzieć że chce być z nią . No czemu :’(:’(:’(:’(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zamartwiaj się w 60 odcinku leonetta się pocałuje!

      Usuń
  3. Chociaż tą końcówkę zapowiedzi, to co mówi Leon i potem dziewczyny

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurde... ja chcę beso Germangie<3 :(

    OdpowiedzUsuń
  5. No jak to Violeta nie słucha tylko gada jakby nie mogla się powstrzymac dopóki Leon nie powie tego co chce jej powiedzieć, i to jego stwierdzenie ze ona go nie chce, że sie spóźnił oj oby się pogodzili w tym odcinku

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ona moze. Kocham ich jako pare ale gdy czytam te wszystkie strzeszczenia i ogoladam te wszystkie odcinki to serce mi sie kraja ze stwarzaja sobie tyle problemow z niczego. Juz dawno by ze soba byli, chociaz sprobowali ale nie. Jedno wcina sie drugiemu, a drugi nie moze wkoncu okreslic swoich uczuc. Wrrr. Kocham ich ale troche rozsasku no. Troche wiecej uczucia by wyslic sie mogli :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przetlumaczcie zapowiedź 60 odcodcinka proszę :-):-):-):-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
  8. no nie wierze co ona powiedzial boze viola cos ty zrobila on chcial wrocic do ciebie przetumaczcie 60 odc plis

    OdpowiedzUsuń
  9. ja padne na zawał jak sie nie dowiem co bedzie w zapowiedzi 60odc prosze dajcie tłumaczenie leona i dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  10. Źle przetłumaczone.. na youtube są tłumaczenia na język angielski, jeżeli znacie, to proponuję korzystać także z nich, bo dość dużo błędów. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są tłumaczone dosłownie, ponieważ ja cały czas jestem w trakcie głębszej nauki tego języka.
      Jednak dziękuję za radę i z każdym tłumaczeniem postaramy się być coraz lepsze :)
      Miło jak ktoś wyraża swoją opinię konstruktywnie, a nie za przeproszenie drze gębę.

      Usuń
    2. A ja uwielbiam czytać Wasze tłumaczenia wg mnie są bardzo dobre. Pozdrawiam i dziękuje, bo jesteście SUPER

      Usuń
  11. Kiedy bedzie streszczenie 60 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  12. A moglabys przetłumaczyć rozmowę andresa i leona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Proszę o rozmowę cami, fran i violi w studio.!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  15. Kiedy streszczenie 60 odcinka bardzo mnie to interesuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog dziewczyny :) pewnie wkladacie w niego duzo waszego wolnego czasu a jeszcze na dodatek nie ktorzy pisza tu niegrzeczne rzeczy. Moim zdaniem macie duza popularnosc bo jak widac duuzo osob pisze pozytywne komentarze. Ja osobiscie prosilabym o przetlumaczenie krotkiej scenki NAXI po pocałunku :) ale nie musi to byc szybko, juz, teraz ,zaraz jak bedziecie mialy troche czasu :) z gory dziekuje i pozdrawaim ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym prosiła was o tę rozmowe ;)

      Usuń
    2. w ogromnym skrócie : Maxi powiedział Naty , że nie obchodzi go Felipe i że chcę by byli razem , a ona mu na to : Że go kocha i , że jest najpiękniejszą rzeczą jaka pojawiła się w jej życiu <3 !!!!

      Usuń
    3. Oooo jakie to slodkie ♥ dzieki :)

      Usuń
  17. Przetlumaczysz mi rozmowe dziewczyn i pozniej leona z violetta jsk gery im sie wtraci ,plis

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszę się, że piszesz te streszczenia przez nie, więcej się dowiaduje, dziękuję, jesteś najlepsza! :*

    OdpowiedzUsuń
  19. DZIĘKI ZA TO ŻE PRZETŁUMACZACIE TE STRESZCZENIA WIELKIE DZIĘKI KOCHAM LEONETTE I FEDMILE :")

    OdpowiedzUsuń
  20. Widzę, że w tym serialu sporo się dzieje. Raczej zacznę oglądać.

    OdpowiedzUsuń