wtorek, 30 grudnia 2014

[Piosenka] Aprendi a decir adiós

Oto kolejny post, w którym przyjrzymy się poszczególnej piosence z najnowszej, fioletowej płyty. Tym razem będzie to Aprendi a decir adiós. Utwór ten śpiewa Lodovica, która jako jedyna z obsady ma już nagraną solową płytę. Jak poradziła sobie z tą piosenką?



Jest to dosyć mocna piosenka, która przypadła do gustu większości V-lovers. Możemy już usłyszeć ją w początkowych odcinkach sezonu. Posłuchajmy jak dokładnie się ona prezentuje.


Aprendi a decir adiós
 
Miro fijo hacia el horizonte
Doy un paso mas
Hay que empezar a vivir
A favor del tiempo
Detras de mi queda el pasado
Y todo fue real
Ya tengo un sueno que seguir,
Esto es lo que siento

Hace falta valor 
Pra decir

Todo es posible
Busco en mi destino
Un sueno magico
Porque yo
Aprendi a decir adiós

Oh-oh
Oh-oh

No voy a rendirme
Sigo mi camino 
Siendo lo que soy
Porque yo
Aprendi a decir adiós

Hace falta valor
Para decir adiós

Siento que es el momento
En el que debo decidir
Para avanzar un paso mas
Y alcanzar mis suenos 
Recordar mis primeras canciones
Para ir por mas
Contigo hare si descansar
Porque este es mi tiempo

Hace falta valor
Para madurar
Para despegar
Para decir
Todo es posible
Busco en mi destino
Un sueno magico
Porque yo
Aprendi a decir adiós

Oh-oh
Oh-oh
No voy a rendirme
Sigo mi camino 
Siendo lo que soy
Porque yo
Aprendi a decir adiós

Hace falta valor
Para decir

Todo es posible
Busco en mi destino
Un sueno magico
Porque yo
Aprendi a decir adiós

Oh-oh
Oh-oh
No voy a rendirme
Sigo mi camino 
Siendo lo que soy
Porque yo
Aprendi a decir adiós

Hace falta valor
Para madurar
Para despegar
Para decir adiós

Nauczyłam się mówić żegnaj

Spoglądam pewnie na horyzont
Robię kolejny krok
Trzeba rozpocząć życie
Na przysługę czasu
Za mną zostawiam przeszłość
I wszystko stało się prawdziwe
Już mam marzenie, za którym podążam
To jest co co czuję

Brakuje odwagi
Aby powiedzieć

Wszystko jest możliwe
Szukam w moim przeznaczeniu
Magicznego snu
Ponieważ ja
Nauczyłam się mówić żegnaj

Oh-oh
Oh-oh

Nie zamierzam się poddać
Podążam swoją drogą
Będąc tym kim jestem
Ponieważ ja
Nauczyłam się mówić żegnaj

Brakuje odwagi
Żeby powiedzieć żegnaj

Czuję, że to jest ten moment
W którym muszę zadecydować
Aby rozwijać się z każdym krokiem
I osiągnąć to o czym marzę
Nagrać moje pierwsze piosenki
Aby wyruszyć po więcej
Z tobą nie robię odpoczynku
Bo to jest mój czas

Brakuje odwagi
Aby dorosnąć
Aby się rozwijać
Aby powiedzieć

Wszystko jest możliwe
Szukam w moim przeznaczeniu
Magicznego snu
Ponieważ ja
Nauczyłam się mówić żegnaj

Oh-oh
Oh-oh

Nie zamierzam się poddać
Podążam swoją drogą
Będąc tym kim jestem
Ponieważ ja
Nauczyłam się mówić żegnaj

Brakuje odwagi
Aby powiedzieć
Wszystko jest możliwe
Szukam w moim przeznaczeniu
Magicznego snu
Ponieważ ja
Nauczyłam się mówić żegnaj

Oh-oh
Oh-oh

Nie zamierzam się poddać
Podążam swoją drogą
Będąc tym kim jestem
Ponieważ ja
Nauczyłam się mówić żegnaj
Brakuje odwagi
Aby dorosnąć
Aby się rozwijać
Aby powiedzieć żegnaj.
Sens piosenki jest raczej jasny. Pod koniec drugiego sezonu Fran dostała propozycję zrobienia solowej kariery. Mamy wrażenie, że brakowało jej odwagi i dlatego postanowiła pozostać w Studio z poczuciem, że jednak jest czas na dorośnięcie i rozwijanie talentu.
Lubicie tą piosenkę?

2 komentarze:

  1. Uwielbiam Lodo i tą piosenkę!!! ^.^ *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. KOCHAM <3
    Piosenka boska♥

    Przy okazji zapraszam do mnie, nowy rozdział już się pojawił :)
    http://violetta-amor-musica.blogspot.com/
    Pozostawiajcie po sobie ślad w postaci komentarzu :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń