sobota, 13 grudnia 2014

[Violetta3] Odcinek 60 - streszczenie i tłumaczenia fragmentów!


Odcinek 60 trzeciego sezonu. Dla fanów Leonetty, jak się pewnie domyślacie, było to nie lada przeżycie! Czy aby na pewno wszystko idzie po naszej myśli? Czy to już koniec wszystkich problemów? Zobaczmy!




STRESZCZENIE:

Rozmowa Leonetty przetłumaczona poniżej. Intryga Ludmiły okazuje się sukcesem dla Leny. Rozmowa Germana i Angeles poniżej. Matias chce chronić swoją siostrę. Ludmiła i Violetta mają problemy, którymi się dzielą. León gasi zapał Maxi`ego mówiąc, że on i Violetta nie wrócili do siebie. Angie gra Soy mi mejor momento. Gregorio nie może zneść, że uczniowie Studio pracują nad innym projektem. Andres mówi Violi, że Leon chciał do niej wrócić. Jade jednak staje za opinią Germana i...Angie. Violetta jest zła na siebie, że nie dała dojść chłopakowi do słowa. León śpiewa Amor en el aire. Violetta próbuje się dodzwonić do Leona, ale Gery psuje jego telefon. Ramallo nie może uwierzyć, że German zwyczajnie pozwoli swojej miłości wyjechać. Ludmiła i Violetta są jak siostry, ale nie zamierzają się do tego przyznać. Fran i Diego śpiewają Es mi pasión. Diego nie słucha się ojca. Ludmiła śpiewa nową wersję Quiero. Jej matka jest na nią wściekła za akcję z sabotażem prezentacji Leny i zamyka ją w pokoju. Miejsce nagrania teledysków jest niesamowite. Olga przez przypadek uwalnia blondynkę. All4you nagrywa teledysk do swojego najnowszego hitu. Violetta dowiaduje się, że Leon od niej nie odebrał, ponieważ jego komórka była zepsuta. Ramallo stara się odwieść Angie od wyjazdu. Ludmile udaje się zdążyć na czas. Grupa nagrywa Es mi pasión. Angie śpiewa Habla si puedes i po chwili dołącza do niej German. Oboje ledwo dają radę walczyć ze swoimi uczuciami. Rozmowę Leonetty macie przetłumaczoną poniżej. Czyz to nie cudowne? Niestety pomiędzy Fedemiłą nie jest tak wesoło. Ich rozmowę również dla was przetłumaczyłam. Ramallo dowiaduje się o sekrecie Beto i Olgi. Gery jest bardzo smutna, wiedząc że ona i León nigdy nie będą razem. Jednak chyba udało jej się znaleźć nowego księcia, a jest nim Alex. Jade chce zamknąć Studio. Lena informuje Ludmiłę, że dzięki niej prezentacja wyszła lepiej. Violetta śpiewa Descubri i dołącza do niej Leon. To co się stało musicie zobaczyć na własne oczy!



TŁUMACZENIA:

1. Leon i Violetta na początku odcinka

Violetta: Jesteś dla mnią osobą bardzo ważną. Zawsze. Jednak nasza historia się skończyła, Leon. I nie mogę przestać myśleć o nagraniu na blogu Andresa gdzie mówi, że nawet najpiękniejsza miłość może się skończyć. Mam się dobrze. Uważam, ze tak jest dobrze. Zawsze będziemy się widywać. Mamy wspólne nagrania, ale ja mam się dobrze i ty tez masz się dobrze. Tak? Nie musisz się już więcej o mnie martwić. Mam się dobrze. 

2. German i Angeles

German: Jak to jedziesz do Europy?
Angie; Tak, German. Wracam do Europy. Wiem, że to absolutnie egoistyczne i, że zachowuję się jak tchórz, ale wyjeżdżam, German. Rozumiem, że rzeczy w Studio nie mają się dobrze, ale tak będzie lepiej dla wszystkich.
German: To już podjęta decyzja?
Angie: Tak. Tak, to jest juz podjęta decyzja. Ja nie chcę wrócić do takich sytuacji jakie już przechodziliśmy. Ja nie chcę żeby osoby przeze mnie czuły się źle. Odkryłam to.
German: Ja również nie chcę żeby stało się to samo. Zwłaszcza ze względu na Violettę.
Angie: Czyli zgadzasz się ze mną?
German: Tak. Tak, w rzeczywistości tak. Jasne... Podjęłaś decyzję i ja będę ją szanował.
Angie: Jest dobrze. Jest dobrze. Nie sądziłam, że będziesz tak myślał o mojej podróży. 

3. Leonetta przed Descubri

Violetta: Cześć.
León: Cześć. 
Violetta: Jak się masz? Wszystko dobrze?
Leon: Tak. A u ciebie?
Violetta: Dobrze, genialnie. Bosko tutaj śpiewać. Niesamowice. Wszystko jest niesamowite. Jak śpiewamy, jak tańczymy, wszystko.
Leon: Tak, wszystko dobrze, nic więcej. Dzwięk jest bardz dobry.
Violetta: Tak, akustyka. Zepsuł ci się telefon? 
Leon: Tak. Wczoraj się zgniótł i nie mogłem w ogóle odbierać.
Violetta: A... Właściwie to do ciebie dzwoniłam.
Leon: A tak?
Violetta: Tak. Dzwoniłam do ciebie.
Leon: Dobra, nie wiedziałem.
Violetta: Tak, jasne, ze nie wiedziałeś! Jasne! Dzwoniłam do ciebie, bo chciałam z tobą porozmawiać
Leon: Vio...
Violetta: Nie! Zakmnij się, zamknij się. Zakmnij się, bo nie chcę abyś popełnił taki błąd jak ja.
León: Błąd? O czym mówisz?
Violetta: Wczoraj kiedy rozmawialiśmy powiedziałam ci, że nie chcę z tobą być, że czuję się źle będąc z tobą, źe o tobie zapomnie i że jest lepiej gdy jesteśmy osobno i to ci powiedziałam. Nie pozwoliłam ci mówić i to był największy błąd mojego życia.
León: Czyli? Jesteś pewna?
Violetta: Nigdy w swoim życiu nie byłam tak pewna.
León: Dobrze, czyli... cieszysz się?
Violetta: Tak, to mnie uszczęśliwia.
Leon: Bardzo cię kocham. 

4. Fedemiła

Fede: Ej, cieszę się, że zdążyłaś na czas.
Ludmi:  Tak. Tak, ja również.
Fede: Wysłałem ci dużo wiadomości.
Ludmi: A tak? Tak, tak. Chodzi o to, ze ja bardzo się tutaj śpieszyłam i zwyczajnie nie zwracałam uwagi na telefon przez tą sytuację.
Fede: A, okey. Coś się stało? Miałaś jakieś problemy i dlatego się tak spóźniłaś?
Ludmi: Tak. Mniej więcej. W każdym bądź razie zdążyłam.
Fede: Jak to mniej więcej?
Ludmi: Mniej więcej. Zwyczajnie mniej więcej.
Fede: Po prostu nie chcesz mi powiedzieć co ci się stało.
Ludmi: Nie. Ty również, Federico nie zawsze mi mówisz.
Fede: Dobra, czyli? Nie wiem jakim cudem mogłem czekać, że zechcesz do mnie wrócić.

Jak podobał Wam się odcinek?
Odcinek 61 już 12 stycznia!

83 komentarze:

  1. Zaraz wrócę :)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dostałam szału na beso leonetty oglądałam to o 23:20 i zasnąć nie mogłam oni zawsze w takich momentach przerywają och dlaczego ¿?
      Czekam na 12 stycznia aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
      Mystery op dziękuję ci za tłumaczenia jesteś najlepsza dajesz możliwość polskim v-lovers zrozumienia każdego odcinka ulubionej fioletowej telenoweli mam nadzieje że wszystkie newsy i tłumaczenia będą dodawane
      Gracias !!
      Basia

      Usuń
  2. Nie!!!!!!!! Moja ukochana fedemiła się pokłóciła. Prawie się zeszli, ale nie musiało coś pójść. No trudno nie narzekam bo podobno w 61 odcinku będzie ich beso. FEDEMILA SIE POCAŁUJE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I znowu będą razem

    OdpowiedzUsuń
  3. BESOOOOO LEONETTA FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wielkie za przetłumaczenie odcinka !!!!! A moglabys przetlumaczyc rozmowe vilu i ludmi ?.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszą czy drugą?

      Usuń
    2. Jakbyś mogła to obydwie :-) Bardzo prosimy :*

      Usuń
    3. Rozmowa 1

      L: Mogę wiedzieć co się z tobą dzieje?!
      V: Raczej co z tobą!
      L: Cały świat wie co ze mną!
      V: Nie, ja nie wiem.
      L: Lena jest we wszystkich gazetach i Federico jest na mnie zły. Na dodatek ty...
      V: Nie jesteś jedyną, która ma problemy! Wiedziałaś?
      L: Nie interesują mnie twoje problemy!
      V: Nic nie wiesz o moim życiu!
      L: Ty też nic o mnie nie wiesz!
      V: Czemu się kłócimy?
      L: Nie wiem. Ty zaczęłaś.
      V: Nie, ja nie zaczęłam. Ty zaczęłaś.
      L: Posłuchaj jednej rzeczy. Ty jesteś zła, bo masz problemy z Leonem i...
      V: Nie mam problemów z Leonem! Ja nie wiem co mam robić. Chcesz wiedzieć czemu?
      L: Dlaczego?
      V: Bo mam dosyć. Mam dosyć tego, że on mnie nie chce widzieć, mam dosyć, że zawsze pokazuje m, ze nic dla niego nie znaczę. Już jestem zmęczona.
      L: To niesamowite co się nam przytrafia. Jesteśmy piękne, utalentowane, dobre. No dobra ja jestem ardziej utalentowana. Niesamowite, że tak się dzieje. Wiesz co? Jest nam przykro z tego powodu.
      V: Może nie musimy cierpieć. Jesteśmy odpowiedzialne za to wszystko, Ludmiła.
      L: Violetta, ostatnią rzeczą jakiej potrzebuje jest twoje wytykanie moich błędów. Jeżeli chcesz pogadać ze mną o chłopakach to pamiętaj, że nie jesteśmy jedynymi wiinnymi.
      V: Masz trochę racji.
      L: Zawsze mam rację.

      Usuń
    4. Dzięki :)

      Usuń
    5. Rozmowa 2

      V: Leon powiedział mi, że chce ze mną rozmowiać, a ja odpowiedziałam, że nie.
      L: Co?
      V: Tak, to to. Nic. Leon chciał ze mną porozmawiać, a ja nie pozwoliłam mu mówić i nic. To.
      L: Nie możesz być tak głupia Violetta. Zmarnowałaś swoją okazję.
      V: Jeżeli masz zamiar krytykować to daruj sobie, okej?
      L: Jeżeli ty możesz wyliczać moje błędy to ja mogę twoje.
      V: Co ci się stało?
      L: Coś okrobnego
      V: Co?
      L: Czuję się źle. Udawałam dziennikarkę i chciałam zniszczyć nagranie piosenki i zrobiłam wszystko źle. Teraz czuję się jak...
      V: Źle?
      L: Tak, tak, tak. I teraz mam poczucie winy. I cały świat wie, że kłamałam i...
      V: Tak.
      L: Oczywiście, że tak. Poświęciłam dużo, aby pracować dla U-mix.
      V: Spoko. Jedyne co chcę ci powiedzieć to to, że pomimo wszystkiego jesteś bardzo dobrą osobą, Ludmiła. To, ze czujesz się źle coś znaczy. Wydaje mi się, że możemy pójść do kuchni, obejrzeć jakiś film i obgadać wszystko.
      L: Nie, nie, nie. Oczywiście, że nie. Nie jesteśy przyjaciółkami, zrozum to.
      V: Jasne.

      Usuń
    6. Mystery Op
      Jesteś najlepsza!
      Dzięki że tak wszystko tłumaczysz to jest najlepszy blog o Violettcie z którym się zetknełam

      Usuń
  5. Mogłabyś rozmowę Gery i Alexa ? Prosze !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: Płaczesz?
      G: Pogodzili sie na zawsze, Alex. Przysięgałam sobie, że uda mi się ich rozdzielić. Nawet zepsułam Leonowi telefon. Violetta i Leon i tak nie przestaną być razem. Leon nigdy mnie nie pokocha. (...) Dziękuję

      Usuń
  6. SUUUUPER ODCINEK . Oglądałam go o 02:30 i do 04:30 nie mogłam z Wrażeń zasnąć :* Odcinek genialny :) Szkoda mi Fedmiły :( LEONETTA BESO :* I ta scena z Diecescą i Gregorio wiem niby smutne bo ojciec z synem się pokłócili ale czy tylko mnie ta scena rozbawiła Biedna Fran nie wiedziała co ma robić :) A możesz przetłumaczyć rozmowe Gregorio Diego Y Fran????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak! Też dołączam się do pytania :-)

      Usuń
    2. G: Przepraszam, że się wtrącam, ale jeśli ćwiczycie do nagrań wideo to teraz ci mówię, że nie będziesz w tym uczestniczył, Diego.
      D: Dlaczego?
      G: Bo jestem twoim ojcem i ci tego zabraniam.
      D: Nie masz żadnego powodu.
      G: Tak mam powody.
      D: Tak masz dwa. Twój egoizm i twoja zazdrość.
      G: A tobie brakuje szacunku
      D: Nie brakuje mi szacunku. Próbuję zareagować,abyś nie zniszczył Studio.
      G: Wbij sobie do głowy, ze ja je próbuje uratować.
      D: Nie będziesz tego kontynuował. Gdzie się podziała główna bohaterka show?
      G: Ja tylko szykałem takiej gwiazdy jak ona.
      D: Chodzi o to, że my nie potrzebujemy gwiazdy tato. Potrzebujemy uczniów, którzy zechcą tutaj studiować. Proszę cię, nie rozumiesz? Nie chcę abyś powtórzył swoje błędy. Przemyśl sobie te rzeczy. Studio cię potrzbuje.
      G: I również potrzebuje ciebie. I właśnie dlatego dzisiaj idziemy poźwiczyć.
      D: Nie. Ja idę nagrać DVD ze znajomymi.
      G: Idziesz ćwiczyć ze mną. Nigdzie indziej nie pójdziesz.
      D: Nie ja idę na nagranie.
      G: Jeśli pójdziesz na nagranie to znajdę za ciebie wymianę.
      D: Okey, zrób co chcesz.

      Usuń
    3. Bardzo bardzo dziękuje :**** ;D

      Usuń
  7. Czyli streszczenie 61 odcinka dopiero w styczniu ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Prosze przetlumaczcie rozmowe pablo z gosciem od teledysku podczas wykonu Violi i Leona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj chodziło o to, że dyrektor mówi, że to nie miała być grupowa piosenka, a Pablo prosi go aby nie przerywał ;)

      Usuń
    2. możesz przetłumaczyc rozmowe violi i andresa?

      Usuń
  9. A co gery piwiedzial po "gracias"?przed pocalunkiem?

    OdpowiedzUsuń
  10. León: Czyli? Jesteś pewna?
    Violetta: Nigdy w swoim życiu nie byłam tak pewna.
    León: Dobrze, czyli... cieszysz się?
    Violetta: Tak, to mnie uszczęśliwia.
    Leon: Bardzo cię kocham.


    Nie zrozumiałam za bardzo tej rozmowy... Co Violette uszczęśliwia??

    OdpowiedzUsuń
  11. Przetłumaczysz rozmowy Ludmi i Vilu? :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie że Viola i Leon się pocałowali, chociaż nie sądzę że obejdzie się bez problemów (w końcu zostało jeszcze 20 odcinków) ale chciałabym zwrócić uwagę na zachowanie Angie. Moim zdaniem nie zachowuje się egoistycznie, wręcz przeciwnie. Pomimo swoich wielkich uczuć do Germana, chce wyjechać by nie psuć jego ,,szczęścia" z matką Ludmiły. Musi to być bardzo ciężkie dla niej....

    OdpowiedzUsuń
  13. Dałabyś radę przetłumaczyć rozmowę Germana i Ramallo ?? :)) z góry dzięki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. G: Potrzbuję, abyś poszukał huwernantki.
      R: Jak?
      G: Dla Violetty. Angie wyjeżdża do Europy.
      R: Ale dlaczego?
      G: Ona cierpi i nie może tego dłużej ukrywać. Kłóci się ze mną będąc blisko mnie. Ja żyję z Priscilą i nie lubi tego. Nie czuje się przez to dobrze.
      R: I co zamierzasz zrobić?
      G: Uszanować jej decyzję.
      R: To mi się podoba. Uważam, ze najlepszą decyzją jest ją zostawić i się nie martwić. Ja będę szukał guwernantki dla Violetty.
      G: Stop , stop... My jesteśmy przyjaciółmi, czyli kiedy mówię ci "Poszukaj guwernantki" ty pytasz "Dlaczego?" ja odpowiadam "Angie jedzie do Europy" to ty mówisz "Zrób coś z tym! Zrób coś, zawalcz!" ja na to "Nie Ramallo. Ja jestem z Priscilą. Nie mogę tego zrobić. Nie mogę kochać innej osoby, będąc z inną. To wywoła tylko cierpienie." I co teraz odpowiesz?
      R: Wydaje mi sie, że nie powiem nic, bo wiesz już wszystko co mógłbym powiedzieć. Teraz idę, przepraszam.

      Usuń
  14. Tą jak ona siedziała przy pianinie i wtedy weszła viola ale dla nas przetłumacz 2 prosze. Uwielbiam ludmiłe. Przetłumaczysz te 2 rozmowy? Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodzi mi o rozmowe lu i vilu. Przetłumaczysz te 2 rozmowy?

      Usuń
    2. Pierwszą przetłumaczyłam już w\pod komentarzem wyzej. Zobacz sobie ;)

      Usuń
  15. Przetłumaczysz rozmowe vilu i ludmi 1 i 2 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsząprzetłumaczyłam już pod innym komentarzem wyżej, zobacz sobie ;)

      Usuń
  16. Przyetłumaczyłabyś rozmowe Camili, Fran i Violi z ok 26:40 min? :) byłabym bardzoooo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cami się ucieszyła, bo fakt, że Leon ma zniszczony telefon znaczy, że pomiędzy nim, a Vilu jest wszystko dobrze ;)

      Usuń
  17. Było tak blisko... prawie beso... ale nie.... bo Germangie nie jest przecież takie ważne.. :( </3
    Nie wiem jak wytrzymam ten miesiąc. Dodatkowo będzie wolne i nic do roboty. Ehh.... jedna chwila, jeden moment, no kurde czy proszę o tak wiele?
    Spokojnie...
    Przecież będzie ich ślub, wytrzymam.... w końcu się przecież pocałują.... za miesiąc. :(
    Czy tylko ja tak to wszystko przeżywam?? xd

    OdpowiedzUsuń
  18. Będzie ślub GERMANGIE? No nic ja przeżywam tak sam ale z FEDEMIŁĄ. Czy prosze o tak wiele niech się pogodzą niech się pocałują. Ale spokojnie podobno w 61 odcinku będzie ich beso. Mam nadzieję że po nim będą razem. No chyba że fede się dowie o intrydze lu dla leny to wtedy będzie koniec :(. Trzeba być dobrej myśli. Może fede ją zrozumie i zostanie przy niej aby jej pomóc. Tak jak to powiedział w 2 sezonie 68 odcinek
    cytuję :
    ALE NIE MOGĘ, WIEM ŻE JEST EGOISTKĄ I EGOCENTRYCZKĄ. ALE GDY JESTEŚMY SAMI WIDZĘ JAKA JEST NAPRAWDĘ. CZASAMI MYŚLĘ ŻE GDYBYM TYLKO MÓGŁ SIĘ DO NIEJ ZBLIŻYĆ, UMIAŁBYM JEJ POMÓC, POMÓC JEJ POLUBIĆ SAMĄ SIEBIE. BO CHCĘ TYLKO POMÓC, NIECHCE JEJ ZMIENIAĆ
    Jakież to było cudowne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się w 10000%
      Ja poprostu cały czas myślę
      o Fedemili ♥ nawet w szkole w zeszytach zaczynam pisać
      ,, Fedemila 4-ever ♡"

      Usuń
    2. Ja mam dokładnie tak samo moja biedna fedemiła. Dlaczego Mechi musi być z Xabim na żywo a nie z Ruggero? :(

      Usuń
  19. Przetłumaczysz 2 rozmowę vilu i ludmi ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Przetłumaczysz wszystke rozmowy dziewczyn i leona i maxiego?

    OdpowiedzUsuń
  21. Aaaaaaaaa już prawie wszystkie pary się pogodziły ♡ Ale niestety nie wszystkie Ramallo i Olga , GERMANGIE ♥ i Moja ukochana FEDEMILA♡♥♡ mam nadzieje że się jak najszybciej pogodzą ^^ no ale Moja LEONETTA ♥ poprawiła mi chumorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chce żeby FEDEMILA się już pogodziła bo ja ją tak bardzo kocham ♡ to moja ulubiona para w serialu ^^

      Usuń
    2. Moja również. Kocham ją, kocham ją, kocham ją!!!!!!!!!

      Usuń
    3. Moja też :* Fedemila♥ Lubie też inne pary ale i tak nic nie pobije
      Fedemili ;*** ;)Fedemila 4-ever ♡

      Usuń
  22. A i bardzo dziękuję że poświęcacie Nam tyle czasu :) uwielbiam Was ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. A czemu 61 odcinek ma być dopiero 12 stycznia ???? :P

    OdpowiedzUsuń
  24. A dałaś byś radę z jakieś strony dać na bloga 61 odcinek ?

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam pytanie czy będziecie też tłumaczyć nowe piosenki jakie pojawiły się w 60 odc ?

    OdpowiedzUsuń
  26. Prosze baaardzo przetłumacz zapowiedź 61 odcinka <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zapowiedzi była piosenka tak samo jak w pierwszej przerwie :)

      Usuń
  27. Kiedy będzie tłumaczenie zapowiedzi? i czy wogule będzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie będzie :( bo nie ma :( Wiem szkoda :(

      Usuń
  28. Zauważyliscie że Leon wchodzi na scene jak Violetta spiewa kawałek "dzis moze byc ten moment" ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten moment Leonetty był przepiękny . Nigdy go nie zapomnę . :) <3

    OdpowiedzUsuń
  30. przetłumaczy ktoś rozmowe naty i fede jak ludmiła była zamknięta w pokoju?? prosze...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak ja również proszę o przetłumaczenie rozmowy Naty i Fede gdy Lu była zmknięta w pokoju. Myślicie że Ludmiła skłamie czy poie prawdę Fede? Czy on jej wyaczy za to co zrobiła, czy może jedenak Lu skłamała i wtedy do siebie wrócą, bo Fede uwerzy w jej kłamatwo

      Usuń
  31. a co mówił pablo i ten facet jak violetta i leon śpiewali ?

    OdpowiedzUsuń
  32. Omowicie nową piosenkę chłopaków "mi princesa"?

    OdpowiedzUsuń
  33. Kochana bardzo dziękuję za Twoją pracę, poświęcenie i najważniejsze dobre serduszko<3333333Dzięki Tobie rozumiem:)Tyle tłumaczeń jednego odcinka-Jesteś najlepsza:):)Wielka:)Szacun<33333

    OdpowiedzUsuń
  34. witam was moje kochane blogerki mam pytnko czemu nie mozna u was obejrzec odcinkow violetta u mnie sie nic nie wyswietla nie ma zadnych streszczen.i kiedy wracamy do violi kiedy bedzie 61 odc pozdrawiam was goraco

    OdpowiedzUsuń
  35. Przetłumacz rozmowe camili violi i fran

    OdpowiedzUsuń
  36. Wiecie , ze jest zapowiedz odc 61

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK, JA OGLĄDAŁAM NA YOUTUBE :
      https://www.youtube.com/watch?v=z9jFpTi5ET4

      Usuń
  37. Skoro jest już zapowiedź to jak znajdziecie czas to błagam przetłumaczcie ją :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tak jest zapowiedz prosze przetlumaczcie

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj zrzera mnie ciekawosc o czym rozmawiala Violetta z Leonem

    OdpowiedzUsuń
  40. Przetłumaczyć zapowiedź 61 odcinka? A złuszczanie rozmowę leonetty?

    OdpowiedzUsuń
  41. macie 61 odc przełtumaczony????

    OdpowiedzUsuń
  42. Z tego co zrozumiałam, to Leon pyta sie Violetty co oznacza dla niej ten pocałunek :)
    Ale nie jestem pewna ..

    OdpowiedzUsuń
  43. LOVE LEONETTA x100000000000000000000000000000000. Właściwie to tylko po to oglądam ten serial. Uczy on wiele o życiu i uczuciach. DOSŁOWNIE każdy z mojej szkoły uważa, że Violetta jest serialem dla przeczkolaków. Nie wiem dlaczego przecież jest to serial młodzieżowy i bardzo wciągający. Pokazuje że mimo tylu niepowodzeń i niespodzianek na drodze miłości zawsze wygrywa jednak właśnie ta miłość. Pamiętam jak cieszyłam się jak dziecko jak był 1 sezon tego wspaniałego serialu. A teraz gdy jestem dojrzalsza również dzięki temu serialowi powoli zaczyna do mnie docierać zagadka i klucz tego serialu. Lecz to co jest fikcyjne w tym serialu to to że życie nie jest takie piękne a wszystko się rozwiąże. Cierpienie trwa dłużej ale przecież jest to stworzone na postaci baśni takiej pięknej baśni ;) . A w niej Violetta jako królewna a jej miłość kwitnąca jak zapylony kwiat róży ... Piękny odcinek dziękuje że dajesz możliwość Polskim V-lovers zrozumienia dalszych odcinków tego serialu. Przepraszam że tak się rozpisałam i że ciągle powtarzam wyraz serial. A tak w skrócie to serial naprawdę szczery, piękny, wzruszający i romantyczny , nie widzę tu nic co nie mogło by być dla 12-15 latki. A dla ciekawych to Violetta i cała obasada w Sevilii tak zwanym mieście Leonetty ! Pozdrawiam Włąścicielkę strony ora każdą Polską V-lovers . Piszę to za 20 piąta w nocy bo jestem prawdziwym NOCNYM MARKIEM. Jeszcze raz pozdrawiam xD i DLA ANONIMKA Z 23;52 To Leon i jego ostatnie słowa : Ten pocałunek był ... i urwanie i Leon nie zadał żadnego pytania Vilu ale na pewno do siebie wrócą bo jeśli przeczytałaś to co pisałam wyżej to wiesz co myślę o tym serialu że miłość tu się spełni itp. nie chcem się znów rozpisywać bo chyba już 3 raz pozdrawiam POZDRAWIAM tym razem na serio !!

    OdpowiedzUsuń
  44. A dlaczego violetta nie wystąpiła w żadnej innej piosence tylko descubri ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czytałaś tłumaczenie "Descubri" ? Piosenka ta idelanie pasuje i pokrywa sie z tym momentem. :) A tak w ogóle to też dlatego, że Violka nad nią pracowała od pewnego czasu m.in pod wpływem tego co działo pomiędzy nią a Leonem i ogólnie w jej życiu. :)

      Usuń