sobota, 20 grudnia 2014

Jak dobrze mnie znasz?

Nasza obsada bierze udział w wielu projektach Disneya. Są to między innymi Viedoquizy lub znane nam już "Violetta Versus". Kolejnym takim programem jest "Jak dobrze mnie znasz?", w którym to testują swoją wiedzę na temat innych członków serialu. Zapraszam!


W tym poście oprócz wrzucenia linków do filmików zrobimy też ich tłumaczenia. Pozwoli Wam to lepiej poznać obsadę. Dowiedzieć się kto z nich ma własne zwierzę lub jaki jest ich ulubiony instrument muzyczny. Pierwszy filmik pojawił się wraz z pytaniami dotyczącymi Mechi Lambe, któa wciela się w postać Ludmiły. Obejrzyjmy go!


Jaki jest ulubiony instrument muzyczny Mechi?
Alba: Sądzę, że gitara. Cały czas gra na gitarze.
Nico:  Gitara
Maca: Gitara

Mechi: Moim ulubionym instrumentem muzycznym jest gitara.

Jakiego jedzenia NIE lubi?
Nico: Lubi każde jedzenie.
Alba: Cebula.
Maca: Cebula

Mechi: Jedzeniem, którego nie lubię jest cebula

Jest praworęczna czy leworęczna?
Maca: Wydaje mi się, że praworęczna, ale nie wiem.
Alba: Sądzę, że praworęczna
Nico: Praworęczna

Mechi: Jestem praworęczna.

Ma zwierzaki?
Nico: Tak, kota.
Maca: Tak, Mechi ma kotkę, która nazywa się Alaska.
Alba: Kotkę, która nazywa się Alaska

Mechi: Tak, posiadam kotkę, która ma na imię Alska.

Jak widzicie tylko Nicolas raz się pomylił. To świadczy o tym, że znają się bardzo dobrze! Jednak nie chwalmy dnia przed zachodem słońca i obejrzmy kolejne filmiki. Tym razem pytania dotyczyć będą Jorge, który miał swoje urodziny zaledwie wczoraj. Może dowiemy się o nim czegoś ciekawego?

Jakie zdanie najczęściej powtarza Jorge?
Maca: Nie wiem.
Nico: Słuchaj!
Facu: Widzieliście Violettę?

Jorge: Zdanie, które często powtarzam to: "Nic się nie dzieje"

Jaki jest jego ulubiony smak lodów?
Nico: Amerykańska śmietana
Facu: Truskawka
Maca: Cytryna

Jorge: Mój ulubiony smak lodów to malinowy.

Jest punktualny czy spóźnialski?
Maca: Spóźnialski. Zawsze,
Nico: Spóźnialski.
Facu: Jorge się spóźnia, bo często zasypia.

Jorge: Jestem punktualny czy spóźnialski? Ciutkę punktualny.

Ilu ma braci?
Facu: Jorge ma tylko jednego brata.
Nico: Jednego.
Maca: Jednego.

Jorge: Mam jednego brata, który ma na imię Daniel.

Jak widzicie Jorge był zagadką dla Nico, Facu i Macareny. Widocznie nie mówi o sobie wiele lub nie jest z nimi w mocnej przyjaźni. Mam wrażenie, ze to Ruggero nie miałby problemów z odpowiedzią na te pytania. A co z Facundo?

Co robi Facu przed show?
Cande:
Facu przed show siedzi w garderobie lub szuka momentu, aby pobyć sam.
Damien: Sądzę, że przed show Facu śpi.
Jorge: Facu zawsze rozciąga się przed show.

Facu: Przed show rozciągam się i powtarzam dialogi.

Z pod jakiego jest znaku?
Damien:
Sądzę, że znakiem Facu jest panna.
Jorge: Koziorożec
Cande: Znak zodiaku Facu to koziorożec.

Facu: Moim znakiem zodiaku jest koziorożec.

Jaki jest jego ulubiony sport?
Cande:
Sport ulubiony Facu? Tak naprawdę to nie mam pomysłu, ale będę strzelała, że tenis.
Damien: Sądzę, że Facu nie ma ulubionego sportu.
Jorge: Taniec

Facu: Lubię grać w tenisa.

Jaki inny zawód mógłby wykonywać?
Cande:
Inny zawód dla Facu? Tancerz.
Damien: Facu mógłby być adwokatem.
Jorge: Tancerz. Jeżeli nie aktor, to tancerz.

Facu: Chciałbym być weterynarzem.

Póki co to Mechi jest chyba najbardziej otwarta, ponieważ i pytania dotyczące Facu nie okazały się łatwe. A może wy znaliście na nie odpowiedzi? Zdziwiło mnie, że nawet Candelaria myliła się w niektórych kwestiach co do Facu. Czy to znaczy, że możemy uznać za obalone plotki o Fande? No nic, przejdźmy do kolejnego filmiku, którego gwiazdą będzie właśnie Candelaria Molfese!


Jaki jest jej ulubiony film Disneya?
Samu: Ulubionym filmem Cande jest "Mała Syrenka." Oczywiste.
Facu: Piękna i Bestia.
Mechi: Mała Syrenka

Cande: Moim ulubionym filmem Disneya jest "Piękna i Bestia"

Kiedy ma urodziny?
Mechi:
Cande ma urodziny 3 stycznia.
Facu: 3 stycznia
Samu: Wydaje mi się, że 2 lutego. Nie jestem pewien, ale dobra.

Cande: Mam urodziny 3 stycznia.

Czego się boi?
Facu:
Gumy do życia.
Samu: Wydaje mi sie, że wszystkiego. Wszystkich zwierząt, któe się ruszają. Nie wiem, to moje zdanie.
Mechi: Ryb, nie lubi ryb. Nie wiem.

Cande: Boję się wszystkiego, ale dobra. Ryby.

Jaki jest jej ulubiony deser?
Samu:
Wydaje mi się, że ciasta. Ona piecze bardzo dobre ciasta.
Facu: Tiramusu?
Mechi: Tarta owocowa.

Cande: Mój ulubiony deser to lody.

Dowiedzieliście się czegoś ciekawego o Candelarii, aktorki grającą Camilę? Mnie zdziwiło, że Samuel nie znał jej daty urodzenia. W końcu obchodzili jej imprezę podczas trasy Violetta En Vivio. Mniejsza z tym. Przyszedł czas na ostatni jak do tej pory filmik, który kręci się w okół Alby Rico. Jakie pytania zostaną postawione jej przyjaciołom z planu?

Jakie jest drugie imię Alby?
Samu:
Rico. Jej drugie imię to Rico. Alba Rico Navarro.
Mechi: Nie ma
Jorge: Alba nie ma drugiego imienia.

Alba: Moje drugie imię? Nie mam drugiego imienia.

W jakim mieście się urodziła?
Jorge: Alba urodziła się w Murcji.
Samu: Nie podpowiadaj! Mówiła coś o Alicante
Mechi: Elda.

Alba: Urodziłam się w Alicante, ale jestem z Eldy.

Co jako pierwsze robi gdy wstaje rano?
Mechi: Przygotowuje kawę.
Jorge: Pije herbatę.
Samu: Po przebudzeniu Alba ma spokojne śniadanie. Przebudza się bardzo długo.

Alba: Biorę prysznic.

Z jaką księżniczką Disneya się idenyfikuje?
Jorge: Z taką księżniczką jak Bella?
Samu: Królewna Śnieżka
Mechi: Z Jasmin.

Alba: Nie identyfikuję się z żadną księżniczką Disneya. Raczej z Merry Poppins. Jestem wielką fanką Merry Poppins.

Dowiedzieliście sie czegoś ciekawego? 

13 komentarzy:

  1. W sumie to te filmiki mnie rozśmieszyły :D
    A jak Wam minął pierwszy tydzień czekania na 61 odc. Fioletowej ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś żyję, dużo się dzieje. Martina w Lengua Viva czy u Susany, urodziny Jorge no i już jutro "Un show por el planeta", który też chcę wam później zrelacjonować :)
      To pozwala trochę zapomnnieć o ciekawości, która mnie nurtuje. A ty jak sobie radzisz?

      Usuń
    2. Ja chcę już 12 stycznia!!!

      Usuń
    3. Ja jakoś daje rade ;) najgorzej było w szkole bo na każdej lekcji myślałam
      o Leonettcie, Germangie i Fedemili.
      Ale teraz jest już lepiej ;) A po za tym
      Wasz blog ratuje mnie od nudy :)
      Te nowe posty są super !!!
      Bardzo Wam dziękuję ;*♡

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą jeszcze inne filmiki o reszcie obsady ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdopodobnie tak.
      Post będzie aktualizowany z każdym nowym filmikiem.
      Ja osobiście czekam na Lodo!

      Usuń
    2. :) dzięki

      Usuń
  4. MAM MAŁE PYTANKO ;) Czy po tej przerwie w emitowaniu Violetty będzie jeszcze jakaś przerwa, czy ta jest ostatnia???
    Bardzo proszę niech ktoś odpowie, proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej napewno ostatnia :)

      Usuń
    2. Dzięki, mam taką nadzieję ;* :) ;)

      Usuń
  5. Zostałaś nominowana do LBA !! Szczegóły na blogu : http://francesca-y-diego-forever.blogspot.com/2014/12/libster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedzi wrzucę tutaj: ncleonyvilu.blogspot.com ;)

      Usuń