czwartek, 11 grudnia 2014

Zapowiedź 59 odcinka!


Zapowiedzi kolejnych odcinków wchodzą w naszą rutynę tak jak streszczenia. Bądźcie cierpliwi, bo na pewno będą się pojawiać. A co tym razem się wydarzy? Czy jesteście gotowi aby uchylić rąbka tajemnicy nowego odcinka?
A oto link do zapowiedzi:


Andres: Nie wiedziałeś, że chciałbyś do niej wrócić. Jednak powiedz co czujesz.

Matias: Nie chciałabyś, żeby moja siostra widziała to wideo z Germanem.
Angie: Na szczęście jest bardzo dobrą osobą i nic nie zrobisz.

Priscila: Nie, tylko ty rozmawiałam z Violettą i nic więcej. Wydaje mi się, że pownieneś jej postawić limity.

Camila: Nie możesz bać się myśleć o Leonie!
Francesca: Również tak uważam.
Violetta: León nie chce mieć ze mną nic wspólnego, okey?

Gregorio: To jest przecież ćwiczenie. Wymagam szacunku.
Diego: Jedynym, któremy brakuje szacunku, jesteś ty. Jednak zajęciem się wybraniem głównego ohatera show nie była problemem.

Gery: Chodzi o to, że popełniasz błędy. Jeśli nie zaczniesz brać rzeczy na poważnie to Violetta i León nigdy nie przestaną być razem. Cały czas co robimy i myślimy okazuje się stracony.

Dyrektor: Ogólnie jest dobrze. Jedyne problem tkwi w tym, że ludzie ze Studio nie mogą śpiewać z zespołem.

Ludmiła: Jeśli ja nie zrezygnowałam z U-mix i nie uda ci się podpisać takiego kontraktu.
Lena: Jeśli ty nie zrezygnowałaś to nie mamy o czym gadać.

Angie: Najszyciej jak możliwe wracam do Europy

Alex: Pomyśl dobrze co zamierzasz zrobić. Jeżeli zdecydujesz się o niej zapomnieć może okazać się, że ona nie będzie czekać i będziesz cierpieć. To nie będzie dla niej sprawiedliwe. I dla ciebie również nie.

Czego się spodziewacie?
Pamiętajcie, że to już dzisiaj o 22:00! 

47 komentarzy:

  1. Thx za wszystko i ogolnie dobre tlumaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thx za wszystko i ogolnie dobre tlumaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Thx za wszystko i ogolnie dobre tlumaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniej wiecej wiem juz ale czekam ze by jutro obejrzec 59 odc a naj lepiej bedzie jak ktos zdradzi co bedzie w 60 odc.i kiedy rusza nastepna seria w styczniu ze bym nie przegapila i czy leon bedzie z viola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowe odcinku ruszą od 12 stycznia ;) (w Argentynie)
      Te w Polsce będziemy mogli oglądać już od 5.01

      Usuń
  5. Leonetta <3 niespodziewałam sie że Alex powie coś takiego...

    OdpowiedzUsuń
  6. Odnosze wrażenie że leon chciał powiedzieć vilu o tymże chce z nia być ale matias im przerwał, i z zapowiedzi wynika ze słów andresa ze leon chciał o tym rozmawiać z vilu ale się nie dało a alex no w końcu może coś dobrego zrobi bo wystarczajaco na mieszał no ale grey jak zwykle nie odpuszcza, leon powinien sie o tym dowiedziec że za większością kłopotów z vilu stoi grey oj jak bym chciala by to wyszlo najaw no ale pewnie tak się nie stanie

    OdpowiedzUsuń
  7. Leon i viola nie będą razem nie stety z tego co oglądam szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale wogóle ????

      Usuń
    2. Viola i Leon wrócą do siebie, tylko nie wiemy w którym odcinku ;)

      Usuń
    3. To dobrze bo już sie martwiłam jak by mieli nie wrócic zeszłabym na zawał Leonetta <3

      Usuń
    4. Tak ogladałaś spoko ;] to ty musisz znac scenariusz gdy wiesz co sie bedzie działo w odcinkach ktorych jeszcze niema..

      Usuń
  8. Głupoty gadasz maja być razem, maja sie pogodzic tylko zostaje pytanie czy nastapi to przed przerwą bo na to wyglada czy dopiero po 6... odcinku sevila miasto leonetty

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wam mowie ze nie beda bo jest ta gery ktorej nie trawie i ten alex ktoremu bym oczy wydrapala oni sa masakra a leon usycha do violi ale nie zrobi nic bo bedzie mial metlik jeszcze jak cos tam mowi alex no rece opadaja a mi cisnienie rosnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leon i Violetta będą razem. I to jest potwierdzone.

      Usuń
    2. jak juz jest potwierdzone to moze uchylicie rabka tajemnicy w ktorym odcinku to nastapi pliska pliska

      Usuń
  10. Na YouTube jest juz o 22a nie o 23 lub północy ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale dzisiaj ma byc ja juz sie pogubilam a w ktorym odcinku alex bedzie gada do leona

      Usuń
    2. Odcinki emitowane są o godzinie 22 czasu polskiego. Wcześniej była to 23, ale po zmianie czasowej są o 22. :)

      Usuń
  11. dzisiaj bedzie 59 odc na you tube??????????

    OdpowiedzUsuń
  12. No i dalej nie ma leonetty cos im nie idą te rozmowy no i grey znowu utrudnia vilu dzwonila do leona a grey zobaczyla i rzuciła jego telefonem co za malpa jak jutro sie nie zejda to sie w kurze ona robi wszystko by sie nie pogodzili leon powinien ja pogonic z garazu i swojego otoczenia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja to bym ja wykopala jak nie wiem co mam takie nerwy na ta laske a stres jaki o matko

      Usuń
  13. co za zmija z tej gery no wyrwala bym jej te wlosy co ona zrobila ogladalam zapowiedz 60odc no juz mi nerwy puscily ja wiedzialam ze sie nie pogodza leon z viola!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe o co chodzilo na koniec odcinka z viola i leon a pptem gdy gadal leon z maxi a viola z andresem i na.koniec zwiastuna dziewczyny aaz mnie zzera ciekawosc :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mogłybyście przetłumaczyć rozmowę lu z gregorio i potem lu do dziewczyn. Moim zdaniem to oni mieli jakiś występ i niewiedzieli gdzie jest ludmila, a lu pris zamknęła w pokoju. To moje zdanie. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy 59 odcinek streszczenie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Streszczenie 59 odcinka przed północą na naszym blogu!

      Usuń
    2. Szkoda ze tak późno

      Usuń
  17. No właśnie kiedy streszczenie 59 odcinka ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze dziś, niestety nieco później niż zwykle.

      Usuń
  18. czy moze ktos przetłumaczyc zapowiedz 60odc blagam plis chce wiedziec co leon mowil do andresa co andres mowil do violo i co sie wydarzy na ich wystepie pliska bo mnie juz skreca

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety ale nie damy rady przetłumaczyć już zapowiedzi.

      Usuń
  19. zwracam sie do tych co tłumacza viole jestescie super dajeci nam tyle emocji co sie dzieje w filmie naprawde nie myslalam ze ten film tak mnie wciagnie nie moge sie doczekac kikejnego tłumaczenia odc 59 i 60.nie wiem jak wytrzymam do stycznia tyle nerwow sresu obgryzione paznokcie wlosy sie jerza na glowie a dodatku violu powiedziala leonowi ze nie bedzie z nim czy ja dobrze to zrozumialam co bylo 59odc zapowiedzi jesli to prawda to ja nie wiem serce mi stanie.blagam dziewczyny przetumaczcie zapowiedz 60odc i czy bedzie mozna go obejrzec na tej stronie przed przerwa?????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie damy rady przetłumaczyć zapowiedzi. Mamy za mało czasu. Jednak możesz liczyć na streszczenie odcinków 59 (dziś) i 60 (jutro).

      Usuń
    2. A czemu tak późno?

      Usuń
  20. Dalsza część scenki leonetty https://www.youtube.com/watch?v=wBUl8dmRam4 (backstage)
    Violka pocałuje Leona! .. w policzek i odejdzie

    OdpowiedzUsuń
  21. Za ile będzie 59 streszczenie ???

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeny jak to się przeciaga czemu Leon twardo nie powie Violi tego co ma do powiedzenia tylko pozwala jej mówić, samemu rezygnujac z tego co ma do powiedzenia, powinna zamknac buzie i go w konu wysłuchać w końcu to on chcial rozmawiać z nia to po co ona wiecznie gada, a ta grey mam ochote ja udusic co ona sobie myśli Leon jej nie koch i nie pokocha niech se da w końcu spokuj i sie od niego odczepi i zajmie sie alexem a nie uczepila sie Leona a on nie widzi jej nawet jako kanydatki na dziewczynę

    OdpowiedzUsuń
  23. Dawajcie 59 nie migracji się doczekać ����. A 60 dodacie jytJutro ????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Streszczenie odcinka 59 dziś na blogu, natomiast odcinka 60 już jutro!

      Usuń
  24. O to fajnie troche pózno ale dzieki wielkie

    OdpowiedzUsuń
  25. jestescie wielki dziewczyny naprawde kocham was

    OdpowiedzUsuń
  26. A za ile Bedzie. 59 ???

    OdpowiedzUsuń