piątek, 5 grudnia 2014

[Violetta3] Odcinek 54 - streszczenie i tłumaczenie fragmentów!


To już 54 odcinek ostatniego sezonu fioletu. Najwięcej problemów rodzi się pomiędzy Naxi, Fedemiłą, Leonettą i ... Germanem i Pris! Tak, ta para również przeżywa swoje gorsze chwile. Zobaczcie co się wydarzyło w tym odcinku! Przekonaliśmy się, że stara miłość nie rdzewieje!
STRESZCZENIE:

German prosi Angeles, aby ona została. Ludmiła wywija się z kłótni ćwiczeniami do U-mix. Natalia nie może zapomnieć o Maximiliano. Gregorio i Jade dogadują się w sprawie show. Alex chwali się Gery swoimi "osiągnięciami" w związku z Violettą. León i Maxi grają wpadającą w ucho melodię. Maxi żali się przyjaciołom, że widział Felipe i Naty całujących się razem. Diego mówi dziewczynom, że Priscilla nie jest warta zaufania, natomiast Pris wmawia Violi, że ludzie pokroju się nie zmieniają. Andres wybiera się z przyjaciółmi do klubu, aby znaleźć miłość swojego życia. Maxi i León nie mogą jednak zapomnieć o swoich miłościach. Naty jest zła na siebie za przyznanie Maxiemu stałego miejsca w swoim sercu. Gery dołącza do chłopaków na imprezie. León tak bardzo chce zapomnieć o Violi, ale w tle puszczają Supercreativa jej wykoniania. Violetta gra Descubri. To co Viola napisała w pamiętniku przetłumaczyłam poniżej. Gery dzwoni do Violetty z telefonu Leóna. Olga śpiewa Tienes el talento. Gregorio zostaje zastąpcą dyrektora. Discografica nie chce, aby All4you śpiewała dla kogoś innego, nawet dla Studio. Angie prosi Germana o pomoc, ale Pris robi wszystko, aby pokazać jej, że nie ma racji. Violetta pokazuje Ludmile magazyn, na którego okładce jest całujący Natalię Felipe. Maxi i Fede nie wierzą, że Natalia pocałowała sie z Felipe. Matias pilnuje, aby jego siostra nie zepsuła wszystkiego z Nicolasem. All4you nagrywa teledysk do Mas que una amistad. jednak współpraca Naxi nie wychodzi najlepiej. Na plan przychodzi Matylda co jeszcze bardziej denerwuje Natalię. Priscilla wmawia Germanowi, że show wcale nie jest szaleństwem. Producent zainteresował się osobą Camili. Violetta i Angie śpiewają Algo se enciende. Ich rozmowę macie przetłumaczoną poniżej. Nicolas proponuje Oldze śpiewanie dla jego firmy. Maxi śpiewa dla Matyldy przez co Natalia nie wygląda najlepiej. Na dodatek Ludmiła jeszcze ją dobija. Nicolas chce tylko Olgę, ale bez jej zespołu co budzi w kobiecie wątpliwości. Camila nie ma czasu pogadać ze swoim chłopakiem, bo producent cały czas ma dla niej kolejne propozycje. Ludmiła mówi dla całej prasy, że sprawa z Felipe była udawana. Priscilla grozi Violetcie.


TŁUMACZENIA:
1. Violetta i Alex

V: Nigdy nie byłam w stanie zapomnieć o Leonie i wydaje mi się, że nigdy nie będę mogła.
A: Decyzja, którą podjęłaś jest bardzo dobra i uciekniesz od tego co cię rani.
V: Chcę być szczęśliwa.
A: Rozumiem cię.
V: Chcę być z osobą, która mi potowarzyszy, która będzie ze mną, która będzie moim przyjacielem. Jednak jakoś tego nie widzę.
A: Ta osoba, tak jak powiedziałaś, może być bliżej niż ci się wydaje.

2. Pamiętnik Violetty.

Nowa piosenka i nowy etap w moim życiu. Podjęłam bardzo trudną decyzję. Zapomnieć o Leonie i podążać swoim życiem. Wiem, że mogę to zrobić. Czas i muzyka będą mnie wspierać. Nie wiesz jak bardzo mnie to przeraża, ale z czasem się przyzwyczaję. Nie będzie łatwo. Nie miałam dnia kiedy nie myślałabym o Leonie i on również nie miał dnia bez myślenia o mnie.

3. Leonetta przez telefon

A: Halo?
V: Andres?
A. Cześć, cześć. Tak. Kto mówi?
V: Tu Violetta. Mógłbyś podać mnie Leonowi?
A: Violetta, chcesz odebrać?
L: Tak, pewnie. Czemu nie? Halo.
V: Po co do mnie dzwoniłeś?
L: Nie dzwoniłem do ciebie. Ty do mnie dzwonisz.
V: Nie. Ty pierwszy do mnie zadzwoniłeś. Zadzwoniłeś do mnie, aby mnie upewnić, że wszystko dobrze w twoim życiu?
L: Co?
V: Wiesz co, Leon? Nie interesuje mnie co robisz ze swoim życiem. Ja mogę zrobić to samo. To co z tobą się skończyło. Pa.

4. Violetta i Angie

A: Wszystko dobrze?
V: Tak, wszystko dobrze. Powiedział mi, że nie chce więcej takich rzeczy jak te z tobą. Ma rację, ale ja nie mogę zapomnieć. Wydaje mi się, że Priscila ma rację. Jeśli się rozpadną, to rozpadnie się wszystko. Jesteś zakochana w tacie.
A: Violetta...
V: Nie okłamuj mnie więcej, Angie. Nie możesz tego kontynuować przez całe życie! Jest coś co musisz zrobić.
A: Twój tata jest już dorosły i podejmuje decyzje, które musimy szanować.
V: Co zamierzasz zrobić z tym co czujesz?
A: To co robię teraz. Podążać moim życiem. Co innego mogłabym zrobić?
V: Tak? Podążać twoim życiem na przekór twoimi uczuciom? Podążaj swoim życiem razem z tym co czujesz.
A: Spójrz, Violu...
V: Wystarczy, Angie! Na serio! Jesteś zakochana w tacie! Nie możesz tak dalej.
A: Twój tata ma rację.
V: Co?
A: Nie możesz mieszać się w sprawy dorosłych! To właśnie ci mówił. Nie musisz mnie ciągle poprawiać.
V: Ja nie chcę cię wcale poprawiać. Chcę cię widzieć szczęśliwą.
A: Jeśli chcesz mnie widzieć szczęśliwą, to mnie nie pytaj o takie rzeczy i ze mną zaśpiewaj. To mnie zadowala.
V: Nie możesz tak zmieniać tematu.
A: Tylko trochę. Dalej, zagraj.

Jak podobał Wam się odcinek?



33 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przetłumaczysz to co posiedziała Ludmiła prasie ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Ludmiła powiedziała do prasy, że ona i Felipe nigdy nie byli parą i tylko udawali ;)

      Usuń
  3. Dzięki za przetłumaczenie odcinka. A moglabys napisać co Ludmiła powiedziała naty gdy nagrywali teledysk ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. L: Natalia, jesteś zdrajczynią! Zawsze chciałaś zająć moje miesce, ale wiesz co? Nigdy nie będziesz mogła. Dlaczego? Ponieważ gwiazda taka jak ty nigdy nie będzie się równać z gwiazdą taką jak ja. Jasne?
      N: Ludmila...
      L: Ludmiła...nic, Natalia. Mam cię dosyć.

      Usuń
    2. Dzięki :)

      Usuń
  4. Co mówiła Viola Leonowi w zapowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violetta wypomina Leonowi, że zamiast pomagać Studio to ten podpisuje kontrakty ;)

      Usuń
  5. Czy viola będzie z leonem ?
    Jak tak to w którym odcinku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma tu dokładnego odcinka ale są zdjęcia http://violettapl.blogspot.com/2014/09/violetta3-nagrania-w-sewilli.html

      Usuń
  6. Dzięki wielkie za przetłumaczenie !!! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak bys mi mogla przetlumaczyc rozmowe leonetty i rozmowe angi z violka w zapowiedzi. Dzieki wielkie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violetta wypomina Leonowi, że zamiast pomagać Studio to on podpisuje kontrakty, ale niestety nie mogę usłyszeć co mówi Violetta. Usiądę nad tym jutro i wam przetłumaczę ;)

      Usuń
    2. Dzieki :)

      Usuń
  8. Rozmowa Gery i Leona mogłabyś przetłumaczyć ? Jeśli chodzi o Leonettw to bedą raEm ponieważ w internecie jest zdjęcie z planu gdzie Leon gra na gitarze i śpiewa razem z violetta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gery mówi jak to tutaj jest niesamowicie i jakie swietne zycie prowadzi Leon. Do tego jeszcze umawiaja sie na jutro. Oczywiscie Gery gada tak, aby wkurzyc Violke :D

      Usuń
  9. Z Grey to niezłe ziolko ta sytuacja z telefonem leona ciekawe czy leos sie zorientuje ze to ona zrobiła i zadzwonila do violi, a ta dwójka znowu się kłóci i o co o studio przecież viola dobrze wiedziala ze dla leona zespol jest wazny i zrobi wszystko dla zespołu bo to jego marzenie wiec viola powinna zrozumiec i nie robic mu wyrzutów no ale jak zwykle bez klotni tej dwójki nie ma dnia

    OdpowiedzUsuń
  10. A jutro czy kiedy indziej będzie streszczenie 55 odcinka??? ;)
    Proszę, proszę odpowiedzcie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabyś przetłumaczyć co mówi ludlila to tych ludzi podcAs wywiadu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludmila*, do*, podczas* ?

      Usuń
    2. Mówi, ze ona i Felipe nigdy nie byli para i to wszystko bylo tylko udawane ;)

      Usuń
  12. Juz niemoge sie doczekac streszczenia od. 55 i zapowiedzi 56 co leon powiedzial do dziewczyn a one sie wygadaly przed vilu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On im powiedział, że nie chce, aby Violetta przychodziła do jego garażu. Jednak raczej tego nie uniknie, bo będą razem pracować *.*

      Usuń
    2. Ich stosunki coraz bardziej sie komplikują co z tego wszystkiego wyniknie, niby w koncu beda znowu razem ale kiedy to nastąpi? Jak na razie to blisko im do tego by sie z nienawidzić bo od milosci do nienawisci jeden krok, a koniec sezonu coraz bliżej

      Usuń
  13. Kiedu tłumaczenie 55 odcinka :**

    OdpowiedzUsuń
  14. jak będziecie streszczać odcinek 55,to moglibyście przetłumaczyć jeszcze,co Maxi mówił do Matyldy i co Naty do Matyldy w zapowiedzi 56 odcinka?byłabym wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapowiedź wstawię oddzielnie pod wieczór, albo jutro rano :)

      Usuń
  15. Mam pytanie o czym Felipe rozmawiał z Naty w 55 odcinku ?????

    OdpowiedzUsuń
  16. Możesz przetłumaczyć rozmowe naty i felipe po pocapunku

    OdpowiedzUsuń