wtorek, 2 grudnia 2014

[Piosenka] Mil vidas atrás


Mil vidas atrás jest piosenką napisaną przez Leona, a śpiewaną przez cały zespół All4you. Nie pojawiła się ona jak do tej pory na żadnym z fioletowych krążków. Prawdopodobnie usłyszymy go na płycie "Amigos hasta el final", która już w grudniu zawita w Argentynie!

Większość V-lovers i nie tylko podczas słuchania tej piosenki ma rozmarzoną minę i myśli tylko o jej sensie. Ścieżka dźwiękowa również uwodzi. Ogólnie cały klimat utworu jest romantyczny, zwłaszcza gdy wykonują go nasi serialowi przystojniacy. Posłuchajmy zatem ich nowego arcydzieła!



Mil vidas atrás

Cuando me miro al espejo
Sólo veo tu reflejo
Tus ojos, ventanas son
A un mundo mejor

Cómo fuego en el invierno
Tu le das calor a. mi universo
Es amor, sin condición
Lo que siento yo
Estando contigo

Dime si esto es real
Llegaste a cambiar
Con un beso mi verdad
No se cómo expresar
Con palabras que
Cuando miro en tus ojos se.
Que ya te ame
Mil vidas atrás

Cuando respiro te siento
De harmonia belleza
Hasta el pecho
Con tu voz no hay temor
En mi corazón

Sin ti estaria incompleto
No saldria el sol si no
te tengo
Es amor, sin condición
Lo que siento yo
Estando contigo

Dime si esto es real
Llegaste a cambiar
Con un beso mi verdad
No se cómo expresar
Con palabras que
Cuando miro en tus ojos se.
Que ya te ame
Mil vidas atrás

Ya te ame.


Tysiąc żyć temu.

Kiedy patrzę w lusto
Widzę tylko twoje odbicie
Twoje oczy, oknami są
Na lepszy świat

Jak ogień w ziemie
Ty dajesz ciepło mojemu wszechświatowi
To miłość bezwarunkowa
Którą czuję ja
Będąc z tobą

Powiedz mi czy to jest prawdziwe
Przyjdę do ciebie, aby zmienić
Z pocałunkiem moją prawdę
Nie wiem jak wyrazić
Za pomocą słów, że
Kiedy patrzę w twoje oczy wiem,
Że już cię kochałem
Tysiąc żyć temu

Kiedy czuję jak oddychasz
Z piękną harmonią
W klatce piersiowej
Z twoim głosem nie ma strachu
W moim sercu

Bez ciebie  byłbym niekompletny
Nie wyszłoby słońce, jeśli nie
ma ciebie
To miłość bezwarunkowa
Którą czuję ja
Będąc z tobą

Powiedz mi czy to jest prawdziwe
Przyjdę do ciebie, aby zmienić
Z pocałunkiem moją prawdę
Nie wiem jak wyrazić
Za pomocą słów, że
Kiedy patrzę w twoje oczy wiem,
Że już cię kochałem
Tysiąc żyć temu

Już cię kochałem.


Tłumacząc dla was tą piosenkę nie mogłam wyjść z podziwu. Osoby, które oglądają trzeci sezon po hiszpańsku również pewnie już to zauważyły. Otóż tekst "Już cię kochałem" jest kompletnie pasujący do Roxy, która tak naprawdę jest Violettą. Jednak intuicja Leona starała się go ostrzec.

Jak podoba Wam się piosenka?

5 komentarzy:

  1. To piekna piosenka kochają się i sa tego swiadomi ale te klapki na oczach Leona, mimo wszystko co wydarzylo sie miedzy nimi powinni sluchac serca a nie patrzeć oczami to co nieraz widzimy jest złudzeniem, zazdrość niedpowiedzenia i intrygi innych powoduje ze nie widzimy prawdy albo nie chcemy widzieć rodzi sie nieufność a wtedy zaczynaja się pretensje, żal i kłótnie a to prowadzi do rozlaki i utraty miłości i bardzo często bywa tak że tracimy to bezpowrotnie

    OdpowiedzUsuń
  2. wgl to jak spiewali neustro camino w 52 odc i jak na siebie patrzyli podczas spiewania ona go tak kocha a on co ? popelniela blad przebierajac sie za roxi ale skad miala wiedziec ze on sie w niej zakocha w calkiem roznej dziewczynie od niej bo roxi byla troche przeciwienstwem violi skad miala wiedziec chcciala byc tylko blisko wiedziec ze nic go nie laczy z gery taak zaufanie ale jezeli sie kogos kocha jest sie zazdrosnym a zazdrosc powoduje podejzliwos taka jaka miala vilu leon nie moze tego zrozumiec a nie moze zrozumiec ze zakochal sie w roxi bo to byla vilu ze gdy bylaby to nwm fran cczy naty jako roxi czy tez jakas bohaterka autentyczna to by sie w niej nie zakochal .. ten sezon jest taki powazny i wgl masakra leon wybaczy pwenie vilu dopiero na koniec sezonu i znowu na koniec sezonu dopiero bd razem to jest przykre niby taka milosc a nie potrafi przetrwac bo co sie pogodza to sie kluca bardziej... ;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popłakałam się jak śpiewali Nuestro Camino!
      Jednak moim zdaniem wina leży po stronie Violetty, no ale cóż. Miłość nigdy nie była łatwa.
      To wszystko z Roxy zmieniło charakter Leóna, ale ich uczucie na pewno zwycięży.
      Kto wie? Może przed 60 odcinkiem się pogodzą?

      Usuń
    2. Ja też się popłakałam. Ale ten fragment znaczy tylko jedno: ich serca nadal biją i zawsze będą biły w jednym rytmie. Oboje są dla siebie stworzeni i liczę na to, że niedługo ich miłość znów zatriumfuje!

      Usuń