sobota, 6 grudnia 2014

[Violetta3] Odcinek 55 - streszczenie i tłumaczenia fragmentów!


Czas leci bardzo szybko, albowiem wczoraj został wyemitowany 55 odcinek trzeciego sezonu, Nie zaskoczy was pewnie masa kłótni, masa nieporozumień, masa problemów. Jednak są momenty, które mogą zaskoczyć. Czyżby rodziła się nowa miłość, która porani kolejne osoby? A może największe sekrety z niewielką pomocą wyjdą na jaw? Przekonajmy się!


STRESZCZENIE:

Pris nie chce, aby Violetta wtrącała się w związek jej i Germana. Ludmiła jest roztrzęsiona przez sytuację z Felipe i Naty. Camila podoba się dyrektorowi wytwórni płytowej. Fran i Diego śpiewają Ser quien soy. Fran chce pomóc Violetcie znaleźć nową miłość. Broduey nie może się skupić widząc, że reżyser bezczelnie gapi się na Camilę. Olga nie wie co zrobić z propozycją od Nicolasa. León prosi Broduey`a aby skupił się na tańcu. Camila i Natalia mają problemy sercowe. Priscilla mówi Ludmile, ze wszystko jest dobrze, bo media o niej mówią. Broduey już nie wytrzymuje i wydziera się na reżysera. Tym razem jednak León przyznaje mu rację. Ludmiła chce się przyznać do kłamstwa przed Fede, ale Priscilla im przerywa. Matias ratuje siostrę przed zdradzeniem ich sekretu. Angeles mówi Violetcie, że może zaufać swojemu ojcowi i powiedzieć o problemach z Priscillą. Clement słyszy o tym, że Jade i Matias ukrywają przed jego ojcem własność do Studio. All4you gra nową melodię. Czyżby kolejny hit? Violetta gra Descubri i jej ojciec widzi, że jest smutna. Ich rozmowę macie poniżej. Priscilla przychodzi uniemożliwiając Violetcie dalsze żalenie się. León i Matylda śpiewają We can. Uczniowie śpiewają Friends till` the end. Chłopcy z zespołu mówią, że nie mogą wystąpić w show. Ludmiła wybacza Felipe. Rozmowę Fedemiły macie poniżej. Gregorio upiera się, że pomoc Jade jest niezbędna. Rozmowę Leonetty macie poniżej. Leonetta jest taka podobna i mamy pewność, że przejmują się zdaniem drugiej osoby na swój temat. Chyba nawet za bardzo się przejmują. Felipe, żegna się z Natalią, ponieważ wraca do Hiszpanii. Okazuje się, że teraz zespół chłopaków będzie pracował razem z innymi znanymi gwiazdami. Dziewczyny śpiewają pożegnalną piosenkę razem z Felipe. Jest nią oczywiście Friends till` the end. Rodzeństwo La`Fontaine odkrywa sekrecik Clementa. Beto próbuje pocałować Olgitę. Ludmiła zostaje zwolniona z U-mix. All4you chce pracować z gwiazdami ze Studio! Czy to znaczy, że Leonetta będzie pracować razem? Rozmowa Germana, Pris i Violetty jest poniżej.


TŁUMACZENIA:
1. German i Priscilla

V: Stało się coś?
G: Nie, nie, nie słyszałem jak grałaś i patrzyłem na ciebie i widzę cię tak, tak dziwnie zamyśloną. Chciałem z tobą porozmawiać.
V: Ja również. Chciałam ci zadać pytanie.
G: Mi? Co?
V: Jesteś szczęśliwy?
G: Czemu mnie o to pytasz?
V: Bo widzę cię zmieniającego swoje życie i chcę wiedzieć czy przez te rzeczy, które ci się dzieją jesteś szczęśliwy.
G: Tak. Tak, tak, jestem szczęśliwy.
V: Nie widzę cię bardzo zadowolonego.
G: Oj dobra, nie będę skakać i krzyczeć, że jestem szczęśliwy kiedy widzę cię tak smutną przez to. Nie uszczęśliwia cię to. Chciałem się zapytać jak się czujesz przez to co stało się ze mną i z Leónem. Nie chcesz ze mną o tym rozmawiać?
V: To nie jest przez Leona.
G: Nie? Dlaczego... Zakoczyłaś mnie Rozjaśnisz mi wszytsko? Co się dzieje?
V: Dzieję się...
G: Co się dzieje?
V: Nic, nic. Później pogadamy. Ja idę.

2. Fedemiła

L: Fede, Fede ja wiem, że jesteś na mnie zły, ale musimy pogadać.
F: Nie. Nie przeczę temu co do ciebie czuję  i zaczyna to tak wyglądać.
L: Nie musimy już być tak daleko.
P: Ludmiła, mogę wiedzieć co to jest?
L(nagranie): Felipe i ja nigdy nie byliśmy parą. Udwaliśmy to wszystko
F: Teraz jesteśmy tak daleko jak nigdy, Ludmiła.

3. Leonetta

V: Nie wiem czemu mówisz w liczbie mnogiej. Opuściłeś Studio dla zespołu, ale nie chłopcy. Nie narzucaj im swojej drogi, Leon.
L: Przyszłaś tylko pokrytykować?
V: Nie, nie przyszłam pokrytykować. Przyszłam poszukać rozwiązania. Nie możecie opuścić Studio. Musicie znaleźć rozwiązanie.
L: Jakie rozwiązanie? Gregorio ich wyrzucił.
V: Zrobił tak, bo wy podpisaliście kontrakt z inną wytwórnią płytową. Wy powinniście wspierać Studio!
L: Jeśli Studio nas chce, to nie powinni nas wyrzucać! Nie ma innej opcji.
V: Tak, jest opcja. Ty zaczniesz wspierać Studio. To jedyne co możesz zrobić. Przemyśl to co robisz, León.
L: Violetta...
V: Nie wiem po co z tobą rozmawiam.

4. German, Pris i Violetta

G: Cześć.
P: Cześć.
G: Jestem troche zajęty. Chcę żeby zarobki były bardziej efektywne, ale nic się nie dzieje.
P: Dobrze, niedługo ci się to wystawi. Poczekaj, poczekaj, poczekaj.
G: Tak, ale wszystko idzie źle. Nie mam żadnej dobrej wiadomości, zwłaszcza dla Violi.
P: Aj, tak. Martwisz się o nią.
G: Tak, tak naprawdę jest źle i czuję się odpowiedzialny.
P: Kochanie... Zapomnij o tym mailu. Proszę cię.
G: Nie mogę. Nie mogę, Czuję się winny.
P: Wiesz co powinneś zrobić? Powiedzieć prawdę. Zaakceptować konsekwencje. Na pewno ci wybaczy, bo jest twoją córką.
G: Violetta nigdy mi nie wybaczy, że wysłałem ten mail.
P: Dobra...
V: Co?! O czym ty mówisz, tato? Odpowiedz mi!
G: Violetta....yyy.... Wysłałem mail do Leona.

Jak podobał Wam się odcinek?

65 komentarzy:

  1. Feliepe wyjezdza?on byl lepszy dla Naty,przynajmniej nie traktowal Ja zle I sie nie darl jak Maxi

    OdpowiedzUsuń
  2. OOo dzięki za przetłumaczenie odcinka !!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moglabys przetłumaczyć rozmowe ludmi i felipe ? I rozmowę marooti i ludmi ?? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marotti zwolnił Lu i tutaj nic więcej nie ma do tłumaczenia ;)
      A co do Ludmi i Felipe:
      L: Po co przyszedłeś?
      F: Przyszedłem powiedzieć do widzenia i chcę cię przeprosić. Nigdy nie chciałem, żebyś cierpiała, Ludmiła. To była praca, którą U-mix dla mnie wybrał. Przez to wszystko czuję sie bardzo źle. Chcę, żebyś mi uwierzyła i mi wybaczyła
      L: Więc...
      F: To dla mnie bardzo ważne. Odkryłem pewną część mnie odkąd cię poznałem. Nie chcę żebyś się denerwowała przez to wszystko. Teraz, teraz wiem, że rzeczy zależą od nas.
      L: Nie tylko przeprosiny, ale i podziękowania mi się należą.
      F: Dziękuję ci za tą miłość, którą czuję do Naty.
      L: Okey, wynoś się natychmiast z mojego domu, hm?
      F: Ludmiła, proszę. Poczekaj. Możliwe, że już nigdy się nie zobaczymy. Chcesz żeby tak było pomiędzy nami.
      L: Tak ,żegnam cię.
      F: Żegnaj.
      L: Felipe. Wszystko jest dobrze. Już jest. Wybaczam ci.
      F: Życzę ci by twoje marzenie o zastaniu światową gwiazdą się spełniło i szczególnie życzę ci abyś pogodziła się z Fede. Powodzenia, okey?
      L: Okey, Pa!

      Usuń
    2. Dziękuje :* :)

      Usuń
  4. Co Violetta i Leon mówili sami do siebie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyzywali drugą osobą od egoistów, którzy nie potrafią, ani nie chcą słuchać ;)

      Usuń
  5. A przetłumaczysz tą pierwszą rozmowę fedemiły ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. F: Dzień dobry
      L: Dzień dobry
      F: Ludmiła! Jak się masz?
      L: Naprawdę ciebie nie interesuję jak się mam?
      F: Tak, to niemożliwe, że ty i Felipe się rozstaliscie.
      L:I to jest jedyna rzecz jaką wiesz?
      F: Tak, również, że Naty była z nim związana i teraz wszystkie gazety o tym mówią.
      L: Tak. Podobnie to są najważniejsze rzeczy. Felipe i ja... nigdy....

      I przychodzi Pris ;)

      Usuń
  6. Co powiedziala pris do vilu i angie w zapowiedzi 56 odcinka i co mowil german do ramalla?

    OdpowiedzUsuń
  7. Prosze czy moglabyś przetłumaczyć co powiedziały dziewczyny Violi w ostatnich sekundach zapowiedzi do odcinka 56? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy zapowiedz odc 56 :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Skoro Disney podaje Wam (redakcji bloga tak jak i innym blogom współpracującym z Disney'em) informacje o odcinkach po hiszpańsku z wyprzedzeniem a głównie z udziałem Matyldy, to poproście ich o dane związku Leonetty! Niech chociaż podają w którym odcinku do siebie wrócą!
    Poproście ich!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko co wie Disney jest tym co wie Justyna. Oni dają tylko najciekawsze nowinki, ale wątpię żeby zechcieli nam podać te najważniejsze jako, że wtedy zdradziliby za dużo.
      Istnieje też opcja, ze Justyna nie dysponuje taką wiedzą jako, że nie widziała kompletnego scenariusza.

      Usuń
  10. Tłumaczenie jest rodem z tłumacza Google. Bez sensu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie wiesz jak tlumacz google tlumaczy

      Usuń
    2. Tłumacz google to ostatni słownik jakiego bym używała ;) Wszystkie te tłumaczenia są pisane przeze mnie za pomocą słowników w postaci książkowej, a jeżeli nie robią dla ciebie sensu to oznacza to tylko jedno - nie znam poprawnej polszczyzny lub ty anonimku nie opanowałeś czytania ze zrozumieniem.

      Usuń
    3. Wasze tłumaczenia z pewnością nie są z tłumacza Google, ale problemy z poprawna polszczyzną to ty masz, dziewczyno. "Powiedzieć swojemu ojcowi...." OJCOWI ?! Ojcu jak juz. W twoich innych tłumaczeniach tez jest masa błędów, takich jak "nie prawda " (tego się nie pisze osobno, nie + rzeczownik ZAWSZE razem ). Doceniam ciężka prace jaka w to wszystko wkładasz, ale mogłabyś chociaż czasem zajrzeć do słownika albo zasad gramatyki polskiej, pozdrawiam.

      Usuń
  11. Kiedy tlumaczenie zapowiedzi 56 odc

    OdpowiedzUsuń
  12. Możecie przetłumaczyć zapowiedź 56 odcinka.

    OdpowiedzUsuń
  13. To w którym. Odcinku viola pozna tą nową miłość . Czy będzie z leonem jak tak to w którym odcinku.
    😁😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://violettapl.blogspot.com/2014/09/violetta3-nagrania-w-sewilli.html

      Usuń
    2. To od ktorego odcinka beda te nagrane w sewili bo nie zostalo juz im za wiele tylko 20

      Usuń
    3. Właśnie od którego?

      Usuń
    4. Odcinki w Sevilli to będą trzy ostatnie odcinki, czyli 78, 79, 80 . Ale nie wiemy, w którym pogodzi się Leonetta :)) Oby wcześniej ! Ja nwm co się dzieje, masakra jakaś :ccc Ale trzeba myśleć pozytywnie, może pogodzą się już w 60 odcinku :D Mam nadzieję, że jak najszybciej :)) //Mośkaaa

      Usuń
    5. Jesli oni nie pogodza się do 60 odcinka tylko dopiero pod koniec sezony czyli po 7... odcinku to niech tego scenarzyste szlak trafi za to co zrobil z tym sezonem szczerze mówiąc mam dość przeciagania tych klotni i nieporozumień zepsuli ten sezon masakrycznie rozumiem ze ogladanie szczesliwej leonetty mogłoby być nudne i potrzebne jest troche akcji ale szczerze już za długo sie to ciągnie już
      wystarczy przeciagania tego wszystkiego, jeszcze teraz leos nie chce by vilu przychodzila do jego garażu ciekawego jak ta sytuacja sie rozwinie i co z tego wyniknie oglonie mowiac masakra

      Usuń
    6. No właśnie, myślałam że dadzą coś oryginalnego i zaskakującego na finałowy sezon, ale jak widać pomyliłam się :c Wieczne kłótnie, spory, masakra. Skłócili najlepsze pary i co ? Pogodzą je w 78 odcinku i nacieszymy się przez 2 odcinki Leonettą i innymi parami ? Naprawdę mam już tego po dziurki w nosie. Nic tylko kłótnie, kłótnie, kłótnie i jeszcze raz KŁÓTNIE. Tego juz jest za wiele, zepsuli sezon i tyle. Miłość Leona i Violetty miała być silniejsza, a jak na razie jest najsłabsza ze wszystkich 3 sezonów. Nie mogą ich zostawić w spokoju ? Rozumiem, że jak ktoś piszę opowiadania, to musi dawać zwroty akcji, bo czytelnicy by się nudzili. Ale jeżeli to jest serial, to widzowie chcą jak najwięcej miłości, bo jakby to powiedzieć. Gdy się czyta, oczekuje się jak najwięcej zwrotów akcji i trochę kłótni, a gdy się ogląda jest odwrotnie. Chcę się nacieszyć widokiem par. Rozumiem, bo w serialu tez jak mówiłam trzeba zwroty akcji i kłótnie, ale bez przesady ! Już 35 odcinków to kłótnie Leonetty. Byli razem 20 odcinków - w których były kłótnie, o Alexa, o odejście ze studia, o Gerry. Czyli w sumie było może z 10 odcinków z Leonettą. Naxi - wgl prawie nie były Naxi, Maxi nie miał dla niej czasu, ona była smutna, myślała że on kocha Fran, o to się na nią obraził i tak w kółko. W sumie, nwm ile odcinków, ale mało :(( Fedmiła - ile razy ich widzieliśmy razem ? Nie dużo Diecesca - ich jest baaardzo dużo, może nawet za dużo. Osobiście bardzo lubię tą parę, ale wolałabym żeby pokazywali też inne pary. Taki mamy sezon finałowy DZIĘKUJEMY ZA TE "MOCNIEJSZĄ" MIŁOŚĆ LEONETTY! Masakra, aż mi się odechciewa oglądać ... //Mośkaaa

      Usuń
    7. Wiecie może właśnie w tym 60 odcinku sie pogodzą bo skoro zawsze przed przerwa dzieje sie coś niezwykłego to jeśli nie Leonetta to może jakaś inna para ale napewno coś sie wydarzy ciekawego

      Usuń
  14. Teraz będzie przerwa na miesiąc?

    OdpowiedzUsuń
  15. Już prawie Fedemila się pogodziła ale jak zwykle coś poszło nie tak :( a teraz to już jestem pewna że wszystkie pokłucone pary zejdą się dopiero w ostatnich odcinkach, w sumie prawie tak samo jak w 2 sezonie ^^
    Fedemila♥ Leonetta♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie tak będzie. Niestety, scenarzyści mogli by w końcu zmienić trochę plan wydarzeń.

      Usuń
    2. Tak , mogli by zmienić tę fabułę 3 sezonu ^^ ale nadal lubię ten serial★
      a i strasznie Wam dziękuję za poświęcony dla nas czas :)
      Wasz blog jest najlepszy ♡

      Usuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Felipe zostań proszę !
    Powinieneś być z Naty !
    Bo jesteś dla niej taki cudowny i wiem , że ją kochasz i nigdy byś się nie zachował jak Maxi !
    ....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam sie w million procent

      Usuń
    2. Powiem szczerze, zawsze byłam za Naxi, od tego odcinka w 1 sezonie, w którym naprawił jej telefon <3 A z Maxi'ego w 3 sezonie zrobili egoistę i idiotę, po prostu jakaś masakra. Felipe, szczerze mówiąc nie był taki zły, ale ja i tak ciągle wierze w Naxi. Niestety nwm co się z nimi dzieje, więc jest mi teraz obojętne z kim Naty teraz będzie, bo jeżeli Maxi ma się tak zachowywać, to ja dziękuje.

      Usuń
    3. Zgadzam się z tobą anonimku z 12:43 !
      Gdzie się podział ten nasz kochany , miły ,romantyczny i zawsze roześmiany Maxi z 1 sezonu ?
      Już w drugim sezonie coś się zaczęło z nim dziać , ale 3 sezonie kompletnie go zniszczyli !
      A to co powiedział Matyldzie w 55 odcinku kiedy nagrywali ten videoclip było przegięciem !
      Nie sądze , że po tym wszystkim Naty z wielką ochotą wróci do Maxiego ....
      Jesten co prawda Naxistas , ale denerwóje mnie i rani zachowanie Maxiego w stosunku do Naty w tyn sezonie ....

      Usuń
    4. Tak, najlepsze pary się psują w tym sezonie. Nie dość że wieczne kłótnie Leonetty, Fedmiły, to jeszcze wciągnęli w to Naxi. Niestety zniszczyli Maxi'ego w tym sezonie, jak napisałam to w moim poprzednim komentarzu. Nie wiem co scenarzystą strzeliło do głowy. Zawsze w sercu będę nosiła tą Naxi z 1 i 2 sezonu. Od początku 3 sezonu już się kłócili, bo Naty myślała, że podoba mu się Franceska. I co ? Maxi wielce obrażony, jak zwykle Naty chciała naprawić swój błąd, ale on nie słuchał jej. Tak wygląda Naxi z 3 sezonu, Naty się stara, ale Maxi ma ją gdzieś i nie ma dla niej czasu. W pierwszym sezonie i drugim ją pocieszał, dawał nadzieję, że może się uwolnić od Ludmi. A teraz?? Postać Maxi'ego odwalili chyba od niechcenia, naciągana i tandetna. Zrobili z niego egoistę (jak to napisałam w poprzednim poście) zapatrzonym w siebie. Co z tego że Naty chciała z nim spędzić czas, a on miał ją za przeproszeniem w czterech literach, a jak powiedziała że jest zakochany we Fran to obrażony jakby co najmniej go zdradziła. Naprawdę nie wiem co zrobili z tym sezonem, nie dość że wszystkie pary skłócili, chłopaków ze studia zamiast romantycznych przedstawiają jako takich "kumpli", którzy mają gdzieś swoje dziewczyny. Najbardziej jak mówiłam zniszczyli Maxi'ego. Innych niewiele zmienili, oprócz wiecznych, bezsensownych kłótni. Myślałam, że zrobią super, wspaniały, wzruszający, romantyczny finałowy sezon ! A zamiast tego kłótnie, sprzeczki i szczerze mówiąc cieszę się że zagrała tu Polka, ale mogli zrobić z niej jakąś lepszą postać, bo jak dla mnie jest naciągana. Wierzę że Leonetta, Fedmiła inne pary i oczywiście NAXI pogodzą się szybko. Niech uratują ten sezon, błagam. Tyle ode mnie (przy poprzednim komentarzu zapomniałam się podpisać xd) //Ammyxd

      Usuń
    5. Zgadzam sie z wami dziewczyny.. Od 1 sezonu Naxi bylo moja ulubiona para a teraz strasznie sie zmienili.. Nie rozumiem :c ciesze sie ze nie jestem sama co lubia naty i maxiego bo wszyscy wokol o Violetcie mowia xD nic do niej nie mam ale wole Naty♥ tesknie za ta czuloscia i miloscia pomiedzy NAXI :c nie do siebie wroca do cholery jasnej. Naxista ♥ a juz nie mowie o fedmile.. Koszmar ! Jak oni mogli to tak zepsuc (chodzi mi o rezysera) zgadza sie ktos? :p

      Usuń
  18. Przetłumaczy ktoś o co chodziło na końcu zapowiedzi 56 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy zapowiedź 56 odcinka ?

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy zapowiedz ? Mam nadzieje że Leonetta sie zejdzie ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w 60 odcinku bo potem jest przerwa a zawsze sie dzieje coś niezwykłego przed przerwa

      Usuń
  21. Przetlumaczycie zapowiedz 56 czy nie mamy juz na co liczyc?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ... proszeee przetłumaczcie

      Usuń
    2. Juz dodałam ;) Przepraszam za opóźnienie.

      Usuń
  22. Co dziewczyny powiedziały do Violetty w zapowiedzi ? Bardzo proszę o odpowiedź :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze Leon nie chce żeby przychodziła (Viola ) do jego garażu

      Usuń
  23. A mogłabyś przetumaczyc rozmowę Leona i Matyldy ?

    OdpowiedzUsuń
  24. Szczerze mówiąc wkurza mnie zachowanie Leona rozumiem jego frustrację zpowodowana wypadkiem, odsunieciem y-mixu od zespołu chlopakow co spowodowało odejście Leona ze studio i zazdrość Leona o Alexa a Violetty o Leona z powodu Grey to tylko nasilalo między nimi kłótnie i nieporozumienia, ale sami na to pozwolili nie ufajac sobie na tyle by te wszystkie sytuacje nie mialy wplywu na ich związek, w tym momecie powinni trzymać
    sie razem i niedawac nikomu okazji na jakiekolwiek intrygi, a oni co zostawiali pole dla intryg Alexa i Grey a oni
    korzystali z każdej nadarzajacej się okazji czylki kłótni Leona i Violetty, po kazdej sprzeczce próba pogodzenia
    konczyla sie fiaskiem leon robiąc krok do przodu czyli próbując podejsc do Vilu widząc to Alex szybko znajdowal
    sie bliko niej a leon robiac krok do tylu wycofywal się Viola postepowala podobnie, widzac rodzaca sie zarzylosc
    Leona z Grey chciala być bliżej niego wiedząc ze on nie ma ochoty na jej towarzystwo co zrobiła powstala Roxy a
    przeciez wiedziala ze to może się źle skończyć ale jednak zrobila to i w ten sposob popelnila najwiekszy błąd, bo
    prawda wyszla najaw a nadodatek Leon poczuł coś do Roxy bo nadal kochal Violette choć złość przyslaniala mu to co podpowiadalo serce, oboje sa winni tej sytuacji zawsze wina jest po obu stronach jesli w zwiazku dzieje sie
    źle wiec leon niech w koncu otworzy oczy bo nie jest bez winny i powinien przestac wiecznie o wszysko czepiac sie Violetty nie mowie ze Vilu jes tu ofiara choc mozna delikatnie tak ujac jest ofiara spisku Alexa i grey ale nikt tego nie dostrzega. Wiec niech leos wezmie sie w koncu w garsc odlozy swoje frustracje i waty do violety i z nią w końcu porozmawia

    OdpowiedzUsuń
  25. prosze przetłumacz następne odcinki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czy jutro doadacie streszczenie 56?
    Proszę odpowiedzcie :) ;) / Julka^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak. Streszczenia będą publikowane zgodnie z planem.

      Usuń
    2. Ok :) strasznie Wam dziękuję :)
      / Julka ^^

      Usuń
  27. Ej gdzie jest te streszczenie 56 odcinka miało być dzisiaj

    OdpowiedzUsuń
  28. Czyli kiedyyyy ... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam dokładnej godziny. Musicie być cierpliwi.

      Usuń
  29. Ciekawa jestem po co leon przyszedl do vilu przeciesz nie chcial jej widzieć i by przychodzila do jego garazu to co robi u niej w domu?

    OdpowiedzUsuń
  30. Niech sie pogodzą bo ja już nie moge :'(

    OdpowiedzUsuń
  31. Przetumaczcie rozmowe felipe i naty

    OdpowiedzUsuń