czwartek, 11 grudnia 2014

[Simplemente Tini] Wprowadzenie do nowej serii


Jesteś fanem Martiny 'Tini' Stoessel? Chciałbyś wiedzieć co napisała w swojej pierwszej oficjalnej biografii? Jeśli tak to ta seria jest w sam raz dla Ciebie! W każdym poście znajdziesz przetłumaczone na język polski fragmenty jej książki! Zapraszam  do posta!


Postanowiłam rozpocząć nową serię na tym blogu, ponieważ wiem że wiele z Was chciałoby dowiedzieć się co znajduje się w książce "Simplemente Tini". Jako, że nie dawno stałam się posiadaczką owej książki, sądzę że to idealny powód aby podzielić się z Wami zawartością książki.

Na początek może 'z grubsza' przedstawię Wam książkę, a potem już przejdziemy do pierwszego tłumaczenia.

Okładka książki
Tytuł oryginalny: Simplemente Tini
Data premiery: 3 maj 2014 rok
Wydawnictwo: Planeta
Liczba stron: 200
Wymiary: 24x19 cm
Okładka: miękka

Jeśli chcecie przeczytać recenzję tej książki odsyłam Was do TEGO posta. Tam znajdziecie szczegółową recenzję napisaną przeze mnie.










Wstęp od autorki:

Dawno temu miałam chęć napisać swoją książkę i podzielić się z wami tym, co czuję i myślę. Spróbuje uwzględnić co się wydarzyło ze mną w tych latach, odkąd marzę o byciu sławną piosenkarką gdy przychodzę i wychodzę ze szkoły, robię więcej zajęć i spotykam swoich przyjaciół, dopóki wszystko zaczęło się zmieniać kiedy Violetta przybyła w moje życie.

Odkąd rozpoczęłam swoją karierę jako aktorka i piosenkarka i wszystko było niewiarygodną wiadomością z ostatniej chwili: podróże, wiadomości, show na całym świecie, studia telewizyjne i miłość ludzka. Mogę powiedzieć bez wątpliwości, że coś magicznego dotknęło z jej wnętrza* po to, aby mogła spełnić swoje marzenia piąć się po scenariuszu i dawać lepszą siebie.

Kocham Violettę z całego serca, ponieważ ona jest mostem, który łączy mnie z tym, co zawsze kochałam robić: śpiewać, tańczyć i grać, ale kiedy zdejmuję (swój) makijaż, jestem po prostu zwykłą dziewczyną, która spotyka (w życiu) coś wyjątkowego, która cierpi i cieszy się z tych samych rzeczy, jak inne dziewczyny w moim wieku. Dziewczyna, która żyje swoim życiem jak normalnym, która gniewa się i bawi się; aktorka, która musi się uczyć długich scenariuszy i ćwiczyć dużo godzin śpiewu i tańca aby móc wejść w scenariusz i dać z siebie wszystko co najlepsze.

To jest moja książka, tutaj poznacie wszystko o mnie. To moja próba na otwarcie swojego serca i pokazania siebie taką jaką jestem: Po prostu Tini.


PRZYPOMINAM, ŻE JUŻ 28 STYCZNIA PREMIERA POLSKIEJ WERSJI KSIĄŻKI!

1 komentarz: