środa, 3 grudnia 2014

[Violetta3] Odcinek 52 - streszczenie i tłumaczenie fragmentów!


Wczoraj za oceanem został wyemitowany 52 odcinek trzeciego sezonu fioletu. Wydarzyło się dużo. Były momenty wzruszające, smutne, jak i te, które nas rozśmieszyły. Jak potoczą się losy ulubionych bohaterów? Czy Polska postać okażę się kimś kogo dużo osób znienawidzi?
STRESZCZENIE:

Angie przejmuje kontrolę mówiąc Jade, że porozmawiają poza klasą i uczniami. Rozmowa Fedemiły poniżej. Camila jest zazdrosna o dziewczyny, które mają zagrać w videoclipie All4you. German wstawia się za Angeles. Ludmiła i Felipe nagrywają Quiero. Chłopak zamiast patrzeć na blondynkę to śpiewa dla Natalii. Violetta nie może wybić sobie Leóna z głowy, ponieważ w jej sercu jest wypisane jego imię. Cami podejrzewa Pris lub Germana o wysłanie maila. Naty  nie jest gotowa, aby spotykać się z innym chłopakiem. Matylda śpiewa In my own world  Gery próbuje pocieszyć Leóna i w ramach tego zaczyna śpiewać Alcancemos las estrellas. Pablo jest pod podziwem głosu dziewczyny. Violetta potrzebuje wsparcia taty. German akompaniuje jej podczas gdy śpiewa Soy mi mejor momento. León zauważa, że Pablo cały czas myśli o Angeles, ale postanawia to przemilczeć. Rozmowę Violetty z tatą macie poniżej. Natalia czuje się świetnie przy Felipe, ale cały czas w jej sercu jest Maximiliano. Ramallo próbuje przekonać Germana, aby przyznał się do błędu. Mail Violetty również przetłumaczony jest na dole posta. Niestety León bez czytania postanawia go usunąć. Jade chwali się Matiasowi swoimi osiągnięciami w Studio. Uczniowie śpiewają Friends till` the end. Jade przeszkadza podczas zajęć Gregorio mając pilną potrzebą porozmawiać z Germanem, który bawi się w DJ`a. Diego boi się, że uczniowie odejdą ze Studio poprzez zachowanie jego ojca. All4you wykonują nową piosenkę, a ich producent opowiada im o pięknych paniach, które nakręcą z nimi clip. Jade chce, aby Studio zorganizowało show. Camila próbuje przetłumaczyć Maxi`emu, że on i Naty muszą być razem. Gregorio podoba się pomysł zrobienia show w Studio. Leonetta śpiewa Nuestro Camino. Popłakałam się przy tym. Rozmowa tej dwójki poniżej. Priscilla nastawia Jade jeszcze bardziej przeciwko Angeles. Matylda spróbuje pocałować Maxi`ego. Broduey chce aby Camila zagrała w videoclipie razem z nim. German chce powiedzieć coś Leónowi. Wszystkiemu przysłuchuje się Violetta.


TŁUMACZENIA:
1.  Federico i Ludmiła

F: Nie zamierzasz mi nic powiedzieć? Co przede mną ukrywasz, Ludmiła?
L: Nie wiem co usłyszałeś Fede, ale ja nie mówiłam o tobie. Wiesz co? Nie jesteś centrum mojego życia.
F: Usłyszałem, że coś przede mną ukrywasz. Jednak wiesz co?  Nie obchodzi mnie to. Nie chcę wiedzieć co planujesz. Nie chcę być częścią twoich kłamstw.
L:  To wszystko twoja wina, Natalia!
N: Ja nic nie zrobiłam
L: Tak, mówisz o moim chłopaku.
N: Felipe nie jest twoim chłopakiem!
L: Zamknij się! Mówiłam ci, że nie może się dowiedzieć, Natalia! Ty wiesz jakie mogą się z tego zrobić problemy!
N: Jedyne co wiem to to, że nie chcę abyś więcej manipulowała moim życiem, Ludmiła.
L: Odczep się od Felipe.
N: A ty się odczep od mojego życia, bo mogę robić to co chcę.
L: Natalia chodź tutaj, bo mówię do ciebie. Natalia!

2. Mail Violetty.

León, piszę do ciebie, ponieważ dzisiaj nie chciałeś mnie wysłuchać. Mail, który otrzymałeś został napisany w momencie kiedy byłam zła, ale również w momencie przepełnionym bólem. Dałeś mi do zrozumienia, że jestem częścią twojej przeszłości i chcę tylko żebyś wiedział, że nie uważam abyś był tchórzem. Zawsze miałeś odwagę i wartość aby stanąć za naszą miłością do siebie. Wszystkie dni czekałam na miłość, którą czułeś do mnie. Mam nadzieję, że mi wybaczysz i zbliżysz się do mnie. Kocham cię. Violetta.

3. Leonetta

V: Miałam nadzieję, że znajdziemy siebie tak jak zawsze.
L: Chciałbym żeby to było takie proste.
V: Nie mogę być więcej daleko od ciebie. Próbowałam, ale nie mogę. Napisałam ci mail.
L: Wiem.
V: Możesz mnie zrozumieć?
L: Nie przeczytałem go. Usunąłem.
V: Nie wiem czemu jesteś tak krytyczny wobec mnie.
L: Ty jesteś krytyczna wobec mnie! Nie pamiętasz co napisałaś w mailu?
V: Nie uważam tak, León.
L: Nie kłam.
V: Byłam zła. W tym mailu, który usunąłeś wyraziłam wszystko co czuję naprawdę.
L: Znowu będziemy dyskutować?
V: Nie chcesz mnie wysłuchać.
L: Nie. Ty nie chcesz mnie wysłuchać. To nie sprawia, że czuję się dobrze, to rani. Musisz zrozumieć, że inna osoba, może mi to obiecać, a to co zrobiłaś mnie zabolało. 

Jak podobał Wam się odcinek? Czy są osoby, które również płakały podczas Nuestro Camino?

26 komentarzy:

  1. Mogłabyś przetłumaczyć rozmowę germana i leona?
    #Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. G: León! León!
      L: German! Jaka niespodzianka!
      G: Jak sie masz? Jak się masz? Dobrze?
      L: Dobrze, dobrze, dobrze.Stało się coś, że mnie szukałeś?
      G: Tak. Dobra nie. Po prostu potrzebuję powiedzieć ci coś bardzo ważnego. To coś bardzo ważnego związanego z tobą i Violettą

      Usuń
  2. Q zopowiedz 53 martwi mnie to ze w zapowiedzi nie było Leonetty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Julka! Nie martw sie, bo zazwyczaj gdy nie ma Leonetty to dzieje sie pomiedzy nimi cos waznego! Juz niedlugo zobaczymy!

      Usuń
  3. To byla bardzo piękna scena a ten ból w ich oczach, tak bardzo sie kochaja i tak bardzo tęsknią za sobą, oboje cierpią i to nie pozwala im byc razem, Leonowi wydaje sie ze ktoś inny da mu możliwość zapomnieć o tym co czuje do Violetty ale sie myli jedyne co może ulżyć wtym cierpieniu to szczera rozmowa z Violetta i wybaczenie Vilu jej najwiekszego błędu ktory skrzywidzil ich oboje. Leon powinien zrozumiec ze zmilosci robi sie różne glupoty a szczegolnie w tedy gdy sie jest zazdrosnym, Violetta zrozumiała swój błąd, choc powinna wiedziece że to może zranić Leona bo przecież jej ojciec postapil w ten sam sposób i wtedy bardzo cierpiala i to Leon był przyniej i pomogl im zblizyc sie do siebie. A teraz cierpią nie potrafia znaleźć drogi serca, a przedewszystkim powinni sluchac jego a nie kirowac sie rozumem w kwesti uczuć

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też a przedewszystkim to jak skonczy sie rozmowa german i Leona, kiedy oni wszyscy sie pogodza i bedzie mozna cieszyc sie ostatnim sezonem violetty

    OdpowiedzUsuń
  5. Za nic nie moge zrozumieć Ludmiły -.- Czemu ona po prostu nie może powiedzieć Fede że nadal go kocha -.- Mam tylko nadzieje że na końcu sezonu będą ze sobą ;) Co do Leonetty to już pomału denerwują mnie te ich kłótnie ... Ogólnie cały sezon składa sie tak naprawde tylko z kłótni najfajniejszych par ... Leonetta, Fedemila, Naxi i wgl ja rozumiem że na początku to jest w miarę ciekawe ale jeżeli widzi się to po raz setny to robi sie to po prostu nudne ...

    OdpowiedzUsuń
  6. A mogłbyście przetłumaczyć zapowiedź 53 odcinka? Przynajmniej te części z Priscilą ?? Bardzo was proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy ja dobrze zrozumiałam że Violetta po nieudanej rozmowie w studio z Leonem bo oczywiscie podeszla grey podiela ostateczna decyzje że musi zapomniec o Leonie a Alex i grey oczywiscie wykorzystaja ta sytuację dalej knuja intrygi a ta grey moze faktycznie mysli ze leon z nia bedzie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violetta chce zostawić przeszłość za sobą i znaleźć nową miłość. Mówiąc to dała nadzieję Alexowi ;)

      Usuń
    2. Jak to wszystko sie potoczy i czy oni wogole sie zejdą ?

      Usuń
  8. Zastanawiam sie jak to wszystko sie skończy jak narazie to praktycznie wszyscy sa skluceni naszczescie miedzy fran i diego jest ok ale pozatym to jest jakas masakra

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedy bedzie odc ? Bo jestem strasznie ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy będzie streszczenie odc 53

    OdpowiedzUsuń
  11. kiedy bedzie streszczenie??????

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedy będzie streszczenie kochana? :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdzie mozna obejrzec nuestro camino z 52 odcinka z 3 sezonu ? Bo na yt nie moge odtworzyc..:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Poda ktos link do tego czy cos ?

    OdpowiedzUsuń
  15. czesc violetta .

    OdpowiedzUsuń
  16. dhouyi8ji5o6

    OdpowiedzUsuń
  17. jak się ten odcinek skończył

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie możesz zobaczyc na anyfiles??

      Usuń