środa, 10 grudnia 2014

[Piosenka] Supercreativa


Supercreativa jest trzecim utworem zamieszczonym na płycie "Gira mi canción" Już niedługo kolejna płyta pojawi się na rynku, więc najwyższy czas upewnić się, że rozumiemy i znamy wszystkie piosenki z tego krążka. Zobacz czy ta piosenka niesie ze sobą jakiś sens!


Piosenka była wzorowana na twórczości Michaela Jacksona. Została ona zaśpiewana przez Martinę Stoessel, która wciela się w rolę Violetty. Posłuchajmy!


SUPERCREATIVA

Inexpresiva o automatizada 
Supercreativa o muy apasionada 
Hacer todo por saber quien eres 
Seguir tu camino 
Si asi lo prefieries 

Se que te gusta ser transparente 
Ser diferente entre tanta gente 
Seguir un sueño y no detenerse 
Tu luz brilla y ya se enciende 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy un robot 
Hago mi camino y descubro quien soy 
Vivo como siento y eso me hace cambiar 

Soy diferente, única, única 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy un robot 
Hago mi camino y descubro quien soy 
Vivo como siento y eso me hace cambiar 

Soy diferente, única, única 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy un robot 
Hago mi camino y descubro quien soy 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy yo no soy un robot 

Sin chip ni código de barras 
Cantando todo el tiempo 
Voy tocando mi guitarra 
Hacerlo todo para superarse 

Ser libre en este mundo 
Lleno de disfraces 

Se que te gusta ser transparente 
Ser diferente entre tanta gente 
Seguir un sueño y no detenerse 
Tu luz brilla y ya se enciende 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy un robot 
Hago mi camino y descubro quien soy 
Vivo como siento y eso me hace cambiar 

Soy diferente, única, única 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy un robot 
Hago mi camino y descubro quien soy 
Vivo como siento y eso me hace cambiar 

Soy diferente, única, única 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy un robot 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy un robot 
Hago mi camino y descubro quien soy 
Vivo como siento y eso me hace cambiar 

Soy diferente, única, única 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy un robot 

Hago mi camino y descubro quien soy 
Vivo como siento y eso me hace cambiar 

Soy diferente, única, única 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy un robot 

Hago mi camino y descubro quien soy 

Yo no soy un zombi 
Yo no soy yo no soy un robot 

Yo no soy 
Yo no soy 

Yo no soy un robot.


SUPERKREATYWNA

Bez wyrazu albo zautomatyzowana
Super kreatywna albo bardzo zagorzała
Zrób wszystko, by wiedzieć kim jesteś
Idź swoją drogą
Jeśli tak wolisz

Wiem, że lubisz być przejrzysty
Być inny wśród tylu ludzi
Podążaj za marzeniem
I nie zatrzymuj się
Twoje światło lśni
I zaraz się rozpali

Ja nie jestem zombi
Ja nie jestem robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Żyję tak jak czuję
A to sprawia, że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem zombi
Ja nie jestem robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Żyję tak jak czuję
A to sprawia, że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem zombi
Ja nie jestem robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Ja nie jestem zombi
Ja nie jestem, ja nie jestem
Robotem

Bez chip’u
Ani kodu kreskowego
Śpiewając cały czas
Gram na mojej gitarze
Zrób to wszystko żeby pokonać samego siebie
Bądź wolna na tym świecie
Pełnym masek

Wiem, że lubisz być przejrzysty
Być inny wśród tylu ludzi
Podążać za marzeniem
I nie zatrzymywać się
Twoje światło lśni
I zaraz się rozpali

Ja nie jestem zombi
Ja nie jestem robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Żyję tak jak czuję
A to sprawia, że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem zombi
Ja nie jestem robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Żyję tak jak czuję
A to sprawia, że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem zombi
Ja nie jestem robotem

Żyje tak jak czuję 
A to sprawia,że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem zombi
Ja nie jestem robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Żyję tak jak czuję
A to sprawia, że się zmieniam
Jestem inna
Niezwykła, niezwykła

Ja nie jestem zombi
Ja nie jestem robotem
Idę swoją drogą 
I odkrywam kim jestem
Ja nie jestem zombi
Ja nie jestem, ja nie jestem
Robotem

Ja nie jestem
Ja nie jestem
Ja nie jestem robotem


Wydaje mi się, że utwór ten nie ma większego przesłania, ani nawiązania do historii opowiadanej w serialu. Jest on głównie napisany przez Violettę dla show i nie jest powiązany z jej życiem tak jak np. Underneath it all. Piosenka jednak bardzo wpada w ucho i posiada świetny układ taneczny.

Lubicie ten utwór?



1 komentarz:

  1. Słyszałam tą piosenkę już wiele razy, ale tak szczerze mówiąc nadal nie wiem co o niej sądzę.... Mam trochę mieszane uczucia, no bo tak z jednej strony jest to piosenka, która wpada w ucho i jest bardzo dynamiczna. Jak dla mnie najlepsza jest z tego wszystkiego choreografia,nigdy nie lubiłam tej piosenki lecz kiedy zobaczyłam ją w połączeniu z układem jakoś wpadła mi i w oko i w ucho :-) Ale jednak nie zaszkodziłoby, gdyby było by w niej mniej komputera i tak prawdę mówiąc dla mnie ta piosenka bardziej pasuje do Lu, a nie do Violi :-)
    Tak po za tym świetny blog :-) Bardzo mi się podoba,jestem tu pierwszy raz i coś czuję, że nie ostatni :-) Super tłumaczenia, chyba jeden z lepszych blogów o tym serialu :-)
    Gratuluję i pozdrawiam :-)
    Powodzenia :*

    OdpowiedzUsuń