środa, 10 grudnia 2014

[Violetta3] Odcinek 57 - streszczenie i tłumaczenia fragmentów!


Minął wtorek i minął 57 odcinek trzeciego sezonu fioletu. Wszystko ma się powoli ułożyć chociaż idąc po drodze długiej i krętej. Po co Leon przyszedł do pokoju Violetty. Kto zastąpi Ludmiłę jako divę U-mix'u? Tego wszystkiego dowiecie się już w tym odcinku!
STRESZCZENIE:

Rozmowę Leonetty macie przetłumaczoną poniżej. Czy teraz już wszystko miałoby się dobrze ułożyć? Ludmiła nie może znieść wymagającej matki. Jade znajduje mądrą wymówkę dla Nicolasa. Maxi nie może uwierzyć, że Matylda wraca do Polski. Ramallo wypowiada się na temat miłości. Ludmiła nie chce uwierzyć, że Natalia ma zająć jej miejsce w U-mix. León decyduje się zrobić imprezę pożegnalną dla Matyldy. Lu dowiaduje się od Naty o imprezie w garażu Leona. Violetta śpiewa Amor en el aire. Scenę w kuchni macie przetłumaczoną poniżej. Wszyscy przychodzą na próbę, ale okazuje się, że zamiast próby jest przyjęcie. German i Pris nie mogą chyba liczyć na przyjemny wieczór jeśli w domu są Ramallo i Olga. Violetta i Ludmiła przychodzą na impreze bez zaproszenia. Wszyscy razem z Matyldą śpiewają Supercreativa. León pyta się chłopków kto zaprosił Violettę. Ona słyszy te słowa i czuje się urażona, jednak nie udało jej się usłyszeć jak Leon mówi, że mu to nie przeszkadza. Gdy Fran wypomina to Leonowi, Gery postanawia się wtrącić, ale to bardzo nie podoba się Leonowi. Natalia zgadza się z Ludmi, że nie powinna przychodzić na przyjęcie dziewczyny swojego byłego. Podczas gdy German i Priscilla mają miły wieczór to do domu wraca smutna Violetta. Matylda chce, aby Maxi spróbował porozmawiać z Naty. Alex martwi się o Gery. Czy będzie z nich szczęśliwa para? Pablo również jest zaskoczony imprezą w garażu Leona. Ludmiła i Federico śpiewają Si es por amor. Violetta ma wątpliwości co do Leona. Andres nie widzi świata poza swoim blogiem. Violetta śpiewa Quiero. León przychodzi posłuchać i prosi ją o rozmowę, którą macie poniżej. Violetta nie stawia się na próbie co bardzo denerwuje Gregorio. Jade chce o tym poinformować Germana. Andres nie stawia się w garażu Leona. Gregorio nie chce w swoim spektaklu tak nieodpowiedzialnej osoby jak Violetta. Fede i León mają problemy miłosne, a do tego Andres ich denerwuje. Ramallo wierzy, ze Beto i Olga są parą. All4you stawia przed Andresem trudny wybór: blog lub zespół. Nową gwiazdą U-mix zostaje Lena, siostra Naty. Jade zostaje głównym bohaterem przedstawienia. Violetta chciałaby, aby León był przy niej i jak na zawołanie chłopak staje za jej plecami.


TŁUMACZENIE:
1. Leonetta na początku odcinka. 

Violetta: Nie wierzę, że tutaj jesteś. Jak?
León: Tak.
Violetta: Nie mogę uwierzyć.
León: Przyszedłem porozmawiać z tobą. Ostatnim razem nie byłem sprawiedliwy. Nie słuchałem cię i nie wierzyłem ci. Kiedy mówiłaś o tym mailu. I teraz wiem, że ty go nie wysłałaś.
Violetta: Wysłał mój tata, ale ty go dostałeś. Rozumiesz?
León: Tak. Dzwonił do mnie. Dzwonił, aby porozmawiać i wyjaśnił wszystko.
Violetta: Dobrze. Jak dobrze, że mnie rozumiesz. I Leon, ja nie chcę się z tobą kłócić.
León: Ja również. To nie sprawiedliwe, że jesteśmy tacy.
Violetta: Tak. Napisałam ten mail, bo byłam zła i, bo byłam...byłam zła i nic więcej. Napisałam inny, w którym było to co czuję naprawdę, ale go usunąłeś.
León: Tak. Już nigdy nie usuną kolejnego maila.
Violetta: Nie martw się, bo już nic podobnego się nie wydarzy.

2. Violetta, Fede i Ludmiła w kuchni.

Fede: Ej, jak fajnie widzieć cię taką szczęśliwą.
Vilu: Oj tak! Jestem szczęśliwa! Wiesz co się stało? Czuję, że wszystko co zrobiłam może być prawdą.
Fede: Ale co się stało?
Vilu: Stało się, że Leon przyszedł mnie zobaczyć. I pierwszy raz w życiu mi wybaczył. Możesz uwierzyć? Aj wybacz mi. Jestem bardzo szczęśliwa i nie zapytałam ciebie jak się masz. Przecież to wszystko co się stało z Felipe i Ludmiłą okazało się kłamstwem i to wszystko.
Fede: Rozpoczęłaś nowy rozdział, nie?
Vilu: Próbowałam rozpocząć, ale nie. Nie mogę. Wybacz mi Fede.
Fede: Nie przejmuj się. Nic się nie stało. 
Vilu: Jak się masz?
Fede: Tyle rzeczy zdarzyło się w tak krótkim czasie, że przez całe życie nie uwierzę, ze to prawda. I Ludmiła...
Ludmi: Naprawdę myślicie, że nie zauważę jak milkniecie przy mnie? Jeżeli organizujecie imprezę to ja na nią idę.
Vilu: Jaką imprezę?
Ludmi: Okey, odpowiem. Impreza w garażu Leona.
Fede: Dobra, dowiedziałem się dwie minuty temu.
Ludmi: I uważasz za sprawiedliwe, że ja nie idę?
Fede: Tak.
Ludmi: Federico, proszę cię. Jeśli chcesz kłamać to kłam dobrze.
Fede: Dobra, to jest impreza organizowana przez Leona i...
Ludmi: I co? I przez to nas nie zaproszono?
Fede: Nie! Ludmiła!
Ludmi: A ty wiedziałaś?
Vilu: Nie.
Ludmi: Ja również. Tylko nas nie zaprosili. Cały świat o nas zapomniał.
Fede: Co ty gadasz? To nie prawda.
Ludmi: Nie chcesz rozmawiać, Federico, bo wiesz, że mam rację. Idź się szykować, bo idziemy na imprezę. 

3. Leonetta w Studio. 

Vilu: Jak dobrze, ze postanowiłeś porozmawiać ze mną, bo tak naprawdę to cię nie rozumiem. Przyszedłeś pogadać ze mną i wszystko było dobrze, a potem się zdenerwowałeś. Nie rozumiem.
León: Wczoraj w twoim domu uregulowaliśmy sprawy z mailem, z twoim tatą i tym wszystkim. Wybaczyłem ci. Ale nie powiedziałem, że wszystko jest już perfekcyjnie. Nadal sądzę, że nasza historia już minęła. I jest częścią przeszłości. Próbowaliśmy tyle dni, cały czas, ale to niemożliwe. To mnie unieszczęśliwia, ciebie unieszczęśliwia. Nie jest dobre dla naszej dwójki.
Vilu; Również. Również cię rozumiem. To nie jest łatwe, ale przez te wszystkie dni spróbuję się skupić na przyjaciołach, a ty to utrudniasz. Będzie trudno, ale spróbuję. Obiecuję ci to. León, zdecydowałeś zakończyć naszą historię i...Ja przysięgam ci, ze próbowałam przestać o tobie myśleć. Przysięgam, ze próbowałam zapomnieć i wyrzucić cię z mojej głowy, ale nie...nie mogę. Jestem sama i myślę o tobie, jestem z przyjaciółkami i myślę o tobie, śpiewam i myślę o tobie. Jesteś częścią mnie. Denerwuje mnie to, bo nie chce o tobie rozmyślać cały czas, ale nie mogę! Przysięgam ci, że nie mogę! Obiecuję ci, że spróbuję, bo chcę być bliżej ciebie, uszczęśliwić cię i sprawić, że będzie z tobą dobrze. 

Jak podobał Wam się odcinek?

24 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa co wydarzy sie gdy Leon stoi za plecami Viola gdyona siedzi na ławce

    OdpowiedzUsuń
  2. Oni w zapowiedzi są razem, nie?
    W domu u Violi

    OdpowiedzUsuń
  3. A mogłabys przetłumaczyć co mówi ludmila do Fede po tym jak zaśpiewała si es por amor ? I tą rozmowę chłopaków jak andreas mówi do chłopaków o dziewczynach ( w sensie ze do Maxiego mówi cos o Naty do Fede cos o Ludmi a do Leona cos o Violi ) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem na stoprocent. , że Andres powiedział o miłości Maxiego to : Maxi jest zakochany w Naty , ale nie wie czy się do niej zbliżyć czy nie ... '' Mam nadzieje , że choć troszeczke pomogłam :)

      Usuń
  4. Ciekawe czy violetta wystąpi w show ;) Gregorio znowu stał się irytujący

    OdpowiedzUsuń
  5. A przetlumaczycie zapowiedz 58 odcinka

    OdpowiedzUsuń
  6. Przetlumacz zapowiedz odc 58 prosze

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie jak znajdziesz chwilke to przetłumacz zapowiedź 58 odcinka...Proszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak w ogóle to dzięki za tłumaczenia i streszczenia..są super :) Oby Leonetta się pogodziła jak najszybciej!!!

      Usuń
  8. Kiedy bedzie streszczenie 58 odcinka ?

    OdpowiedzUsuń
  9. przetłumaczcie zapowiedż błagam!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzięki za przetłumaczenie tego odcinka. A moglabys napisać co Lu powiedzula do fede po tym jak zaspiewali SI es por amor ?.. ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz uciec ode mnie, ale ciężko ci będzie uciec od tego co do mnie czujesz <3

      Usuń
    2. Dziękuje :* :*

      Usuń
  11. Przetłumaczycie rozmowę fedemila proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Którą? Jeśli chodzi o to co Lu powiedziała po piosence Si es por amor to było tak:
      L: Możesz uciec ode mnie, ale ciężko ci będzie uciec od tego co czujesz.

      Usuń
    2. A ta przed piosenka i dziękuję

      Usuń
    3. Proszę ...

      Usuń
  12. A 1 rozmowe fedemilli

    OdpowiedzUsuń
  13. Co ludmi powiedziała do Fedw przed zaspiewaniem piosenki ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Przetłumaczysz rozmowe Leona z chłopakami a pòźniej rozmowe między Fran a Leonem ?

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę przetłumacz jak fran rozmawia z leonem i gery się wtrąca

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedy ten odc na disney chanel?

    OdpowiedzUsuń