czwartek, 11 grudnia 2014

[Recenzja] Książka "Pomysły na udane przyjęcia"



Czy nie chcielibyście przygotować wspaniałego piżama party albo garden party? Szykuje się impreza, a Wy nie wiecie jak ją przygotować? Zapraszam Wam na recenzję książki "Pomysły na udane przyjęcia", która na pewno ułatwi Wam organizację idealnej imprezy!


Recenzja książki powstaje dzięki współpracy z wydawnictwem "Zielona Sowa". Jest to jedna z wielu 'Violettowych' pozycji jakie oferuje wydawnictwo. Wspaniałe pomysły, piękna szata graficzna czy dopracowane szczegóły to tylko niektóre zalety książki. W środku znajdziemy wspaniałe pomysły na organizację przyjęcia w kilku stylach. Masz ochotę na piżama party czy może imprezę walentynkową? Sam zdecyduj co będzie przewodnim tematem twojej imprezy.
 

Przepisy, które znalazły się w środku urzekły moje serce. Czekoladowe ciasto, kolorowe naleśniki i nie tylko. Wewnątrz znajduje się bardzo dużo przepisów co daje nam większe pole do popisu. Każdy przepis jest bardzo dobrze opisany, więc nikt nie powinien mieć problemu z przygotowaniem dania. Przepisy w środku to zarówno desery jak i słone przekąski, więc każda osoba znajdzie coś dobrego dla siebie.




Każda strona jest dopracowana w 100% przez co gotowanie i czytanie książki jest jeszcze bardziej przyjemne. Myślę, że ta szata graficzna spodoba się każdej V-lovers. Fioletowy to kolor który króluje w książce.


Jako, że przepisy przypadły mi do gustu postanowiłam wykonać ciasto czekoladowe według tamtejszego przepisu. Było pyszne. Ciasto zniknęło w kilka minut!

Podsumowując, książka to fajny gadżet dla każdej V-lovers i nie tylko. Jeśli lubicie gotować, to powinniście się zaopatrzyć w tą książkę, ponieważ daje ona dużo inspiracji do organizacji wspaniałych przyjęć. Ja jestem bardzo wdzięczna, że otrzymałam tą książkę. Teraz mogę organizować wspaniałe przyjęcia. Bardzo podobają mi się książki wydawnictwa Zielona Sowa i uważam, że mają oni jedne z najlepszych książek Violetty.

A WY MACIE JUŻ SWÓJ EGZEMPLARZ? JAK PODOBA WAM SIĘ POST I KSIĄŻKA?


1 komentarz:

  1. Żaden poradnik nie daje gwarancji na udaną imprezę. Jeśli na prawdę chcecie zorganizować fajny event, powierzcie jego organizację odpowiedniej agencji.

    OdpowiedzUsuń