wtorek, 16 grudnia 2014

[Piosenka] Encender Nuestra Luz


Czwarta piosenka na płycie "Gira mi canción" Jest to piosenka, której pozwolono wykazać się dziewczynom takim jak Cande, Alba, Lodo i Mechi. Co to znaczy? Producenci postawili na kolejny bardzo dziewczęcy utwór! Zobaczmy z jakim przesłaniem tym razem do nas przychodzą.
Nie jest to piosenka, która wywołała jakieś szczególne emocje w sercach każdej V-lover, jednak zasługuje ona na docenienie, ponieważ aktorki wykazały się w niej dużym talentem, a kompozytorzy napisali ją tak, aby wpadała nam w ucho. Jeżeli ktoś nie kojarzy jej poprzez tytuł to zapraszam do posłuchania, a przy okazji obejrzenia choreografii.



Encender Nuestra Luz

Chicas, amigas de verdad
Haciendo ralidad
Los suenos y las fantasias

Con decisión y sin dudar
Con los pies sobre la tierra

Hasta el cielo vuelo

Tocando el sol, volando voy
No hay nada que me detenga

Sere lo que quiero

Que importa que piensan de mi
Yo voy dejando mi huella

Hasta el cielo vuelo

Todo esta en el corazón
Somos las chicas querreras
Conquistando

Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"

Chiacas, amigas de verdad
Haciendo ralidad
Los suenos y las fantasias
Chicas, amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz

El destino esta afuera
Y no puedo esperar

Mi vida es lo que yo soy
Una aventura que empieza

Hasta el cielo vuelo

En mundo entero por andar
Tengo las alas abiertas

Si es lo que quiero

No busco una explicación
Se que no tengo fronteras

Hasta el cielo vuelo

Porque nos mueve el corazón
Somos las chicas querreras
Avanzando

Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"
Chiacas, amigas de verdad
Haciendo ralidad
Los suenos y las fantasias
Chicas, amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz

El destino esta afuera
El destino esta afuera
El destino esta afuera

Luchando voy por lo que quiero
No me detiene un "no puedo"
Chiacas, amigas de verdad
Haciendo ralidad
Los suenos y las fantasias
Chicas, amigas de verdad
Tenemos el poder
Podemos encender nuestra luz

El destino esta afuera
El destino esta afuera
El destino esta afuera
Y no puedo esperar


Zapalić nasze światło

Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Realizują
Marzenia i fantazje

Zdecydowane i bez wahania
Stopy na ziemi

Wracam do nieba

Dotykając słońca polecę
Nie ma nic co mnie zatrzyma

I będzie tak jak chcę

Interesuje mnie, że myśląc o mnie
Pozostawię swoje ślady

Wracam do nieba

Wszystko to jest w sercu
Jesteśy wojowniczkami
Zdobywamy

Walcząc idę po co chcę
Nie zatrzyma mnie żadne "nie mogę"

Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Realizując
Marzenia i fantazje
Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Posiadamy siłę
Możemy zapalić nasze światło

Przeznaczenie jest na zewnątrz
I nie mogę się doczekać

Moje życie jest tym kim jestem
Przygodą, która się zaczyna

Wracam do nieba

Świat pieszo
Mam otwarte skrzydła

Jeśli tego chcę

Nie szukam wyjaśnień
Wiem, że tu nie ma żadnych granic

Wracam do nieba

Wszystko to jest w sercu
Jesteśmy wojowniczkami
Na przód

Walcząc idę po co chcę
Nie zatrzyma mnie żadne "nie mogę"

Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Realizując
Marzenia i fantazje
Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Posiadamy siłę
Możemy zapalić nasze światło

Przeznaczenie jest na zewnątrz
Przeznaczenie jest na zewnątrz
Przeznaczenie jest na zewnątz

Walcząc idę po co chcę
Nie zatrzyma mnie żadne "nie mogę"

Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Realizując
Marzenia i fantazje
Dziewczyny, prawdziwe przyjaciółki
Posiadamy siłę
Możemy zapalić nasze światło

Przeznaczenie jest na zewnątrz
Przeznaczenie jest na zewnątrz
Przeznaczenie jest na zewnątrz
I nie mogę się doczekać


Tłumacząc dla was tą piosenkę próbowałam się doszukać w niej przesłania. Nie znalazłam jakiegoś wielkiego odniesienia do życia, ale jednak po chwili zauważyłam pewne nawiązanie. Jezeli bardzo się postaramy to zobaczymy, że mówi ona o walce o marzenia i sile przyjaźni. O małym niebie, które tworzymy na ziemi, aby być szczęśliwym.

Lubicie tą piosenkę?

9 komentarzy:

  1. Jest całkie fajne nie …
    Jak każda jest super.a ty lubisz?;)
    Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubie, ale nie podbiła mojego serca. :)
      Chciałabym usłyszeć jak Lodo śpiewa ją solo!

      Usuń
    2. Lodo = genial uu szpan hiszpańskim xd moje the best of 3 sezon to
      • underneath it all
      • descubri
      • mil biednas atras
      • me diste allas
      I amor en el aire jestem za leonettą moze te tytuły też dlatego co myßlisz o leonie i vilu ? Pozdrawiam Basia
      PS masz rację to nie jest najlepsza piosenka 3 sezonu te lepsze ;))))) a co myślisz o rozmowie leona i violi w zapowiedzi ?

      Usuń
    3. Moje best 3 z trzeciego sezonu:
      - Mil vidas atras
      - Mas que una amistad
      - Underneath it all

      Leonettę uwielbiam aczkolwiek miałam moment gdzie byłam tak zła na Violkę, że cieszyły mnie momenty Leona i Roxy.
      Co do rozmowy w zapowiedzi, to jest ona tak wyrwana z kontekstu, że sama się denerwowałam słuchając jej. Jest milion opcji co do tematu, który mogą omawiać. Mogą nawet mówić o swojej miłości, ale mam nadzieję, że tak nie jest.

      Usuń
    4. Ja też … dzięki za takie czynne prowadzenie bloga i tłumaczenie ! Thanks
      Basia

      Usuń
    5. Moje również. Uwilbiam
      mil vidas atras
      mas que una amistad
      Rscata mi corazon

      Usuń
  2. Czy ktos wie gdzie mozna ściągnąć piosenke leonetty me diste allas ? Albo chociaz zobaczyc jej tllumaczenie ? Czy tu sie pojawi mystery op ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tłumaczenie "Me diste alas" pojawi się jak tylko będziemy mogli usłyszeć pełną piosenkę ;)
      Albowiem narazie mamy tylko fragment i to złej jakości nagrany przez fankę z Sevilii.

      Usuń
  3. moje ulubione piosenki z 3 sezonu to :
    Underneath it all
    mi princesa
    descubri
    quero
    superreaktiva
    piosenka diega

    OdpowiedzUsuń