sobota, 13 grudnia 2014

Kolejne koncerty Violetta Live w Polsce!


Niedawno pisaliśmy o pierwszych datach i godzinach koncertów obsady w Łodzi. Nikt nie spodziewał się, że ponownie do nas przyjadą, a jednak! To już w sierpniu! Zapraszam do rozwinięcia, aby dowiedzieć się więcej!

Pamiętacie tą niedawną radość kiedy nasz Disney ogłosił przyjazd obsady? Zaczęło się od postu, który wywołał mnóstwo uśmiechów na twarzach polskich V-lovers. Ja sama nie mogłam w to uwierzyć chociaż obsada wielokrotnie potwierdziła koncerty u nas.



Nie da się ukryć, że ta radość przełożyła się na pieniądze, albowiem bilety zostały wyprzedane w rekordowym czasie. Już po kilku godzinach zostało ich dosłownie kilka i raczej trudno było znaleźć dwa miejsca obok siebie. To zasmuciło wiele z nas, albowiem nie każdy miał możliwość od rana czekać na stronie, aby dostać upragnione wejściówki. Disney wziął to pod uwagę i wieczorem ogłosił kolejny koncert!



Jeden problem został załatwiony, albowiem każdy miał możliwość kupić bilet i nie martwić się, ze nie będzie dla niego miejsca. Co do tego problemów nie można szukać, ale jedna większa niedogodność nadal dręczyła V-lovers, które nie miały dojazdu do Łodzi. Mnie również zdziwił fakt, że koncert nie odbywa się w stolicy. Tutaj Disney po raz kolejny stanął na wysokości zadania! Kolejne koncerty obsady już w sierpniu, a bilety już w sprzedaży!



Koncerty są sprzedawane na stronie livenation.pl. Miejmy nadzieję, ze obsada będzie miła spędzała czas w naszym kraju i zapamięta go jak najlepiej. Pokażamy na co nas stać! To wszyscy, których zobaczymy na scenie:


Na który koncert jedziecie?


8 komentarzy:

  1. ja już zamówiłam bilet do Krakowa i nie mogę się doczekać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie mozna zamowic bilet na koncert w KRAKOWIE? Podasz mi stronę? ;)

      Usuń
  2. Hej, mam do was pytanie, które koncerty Violetty wydano na DVD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obecnie w sprzedaży jest film DVD z nagraniem koncertu w Mediolanie.

      Usuń
  3. Nie będzie Fran ? :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Lodovica Comello nie weźmie udziału z powodu kolidujących dat jej solowej trasy :)

      Usuń
  4. Mogłybyście przetĺumaczyć rozmowę Fede i Naty w 60 odcinku gdy Lu była zamknięta w pokoju. Zrbicie to dla Nas. Proszęeeeeee!!!!!!*!!*!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już kupiłam bilet na koncert w Łodzi a do Warszawy mam bliżej szkoda że wcześniej nie powiedzieli o tych następnych koncertach.

    OdpowiedzUsuń