wtorek, 9 grudnia 2014

[News] Adios Matylda!


12 komentarzy:

  1. Kiedy bedzie streszczenie wczorajszego odcinka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się ono dosyć późno...
      Aczkolwiek najpóźniej opublikuję je jutro rano ;)

      Usuń
  2. będzie dzisiaj streszczenie 56 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się ono dosyć późno...
      Aczkolwiek najpóźniej opublikuję je jutro rano ;)

      Usuń
  3. Czy bedzie dzisiaj tlumaczenie zapowiedzi 57 odcinka

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam pytanie bo na YT sa rożne wycinki odcinków po hiszpańsku i właśnie na taki jeden natrafi chodzi mi o dcinek 42 w którym maxi zostawia włączona kamerę i nagrywa sie rozmowa Leona i Andersa bardzo mnie to zaciekawiło mogłabyś mi powiedzieć o co tam chodziło ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A: Nie, nie. Tak, jasne rozumiem cię. Kiedy ja dowiedziałem się prawdy czułem się tak jak ty. Róznica jest taka, że ty teraz jesteś bardziej spokojny, a ja jestem w kropce.
      L: Dlaczego?
      A: Dobrze. Ty teraz znasz całą prawdę o Roxy i nie masz wątpliwości.
      L: Co chcesz przez to powiedzieć?
      A: Nigdy nie pomyślałeś dlaczego zakochałeś się w Roxy od pierwszego wejrzenia? Nie poczułeś wtedy miłości do nieznanej dziewczyny tylko miłość do Violetty, ale nie wiedziałeś, że to ona, ty to czułeś. Zakochałeś się w Roxy nieświadomie, bo jesteś zakochany w Violetcie.
      L: Nie mogę zaprzeczyć. Tak. ;)

      Usuń
  5. a kiedy bedzie 56? ^.^

    OdpowiedzUsuń