wtorek, 9 grudnia 2014

[Violetta3] Odcinek 56 - streszczenie i tłumaczenia fragmentów!


Rozpączął się ostatni tydzień emitowania odcinków przed kolejną miesięczną przerwą. Czy coś się zmieni pomiędzy ulubionymi parami? Czy zakończenie 60 odcinka wywoła brak cierpliwości u każdej V-lover? Przekonajmy się jak zaczął się ten tydzień!

STRESZCZENIE:
Violetta nie potrafi zrozumieć, że to właśnie jej ojciec wysłał tego koszmarnego maila Leonowi. Uczniowie Studio cieszą się na współpracę z All4you. Ludmiła stara się odejść z U-mix z godnością. Olga nie chce, aby Ramallo widział ją z Beto. Clement zgadza się kryć sekret rodzeństwa La'Fontaine wzamian za to samo z ich strony. Gregorio nie chce, aby uczniowie wspólpracowali z All4you, ale Angie i German są przekonani, że to świetny pomysł. Zespół chłopaków gra nową piosenkę! León nie może uwierzyć, że chłopcy podejmują decyzje za jego plecami. Podcza kolacji Violetta nie może przełamać się na rozmowę z tatą, a Pris się to bardzo nie spodobało i uważa, że dziewczynie powinno się ustanowić jakieś limity. Maxi i Matylda śpiewają Ser mejor po angielsku. Ich rozmowę, którą słyszy Naty macie przetłumaczoną poniżej. Alex ma inne problemy niż Violetta i to intryguje Gery. Angie jest oburzona tym, że Priscila uważa się za matkę Violetty i zajmuje się jej wychowaniem. All4you śpiewają Mil vidas atras. Leon jednak kategorycznie nie zgadza się na obecność Violetty w swoim garażu. Priscila jest zazdrosna o Angeles. Beto śpiewa Verte de lejos. Ludmi śpiewa Quiero. Dziewczyna ukrywa przed mamą, że została zwolniona. Germanowi wszystkie problemy nakładają się w jednym momencie. Dziewczyne przekazują Violetcie decyzję Leona. Diego śpiewa nową piosenkę! Matias również chce wziąć udział w przedstawieniu organizowanym przez Studio. Rozmowę Ludmiły i jej matki macie poniżej. Angie śpiewa dla Germana Amor en el aire. Zazdrosna o to Jade zajmuje jej miejsce. Alex i Violetta prowadzą luźną rozmowę o Jade i o Studio. All4you ponownie ćwiczy swój nowy kawałek. Natalia błaga Matyldę, aby ta nie zraniła Maxi`ego i nie zmarnowała takiego szczęścia jakie dostała. Violetta śpiewa Descubri. To co mówi Violetta do siebie i do Diecesci macie poniżej. Ramallo boi się, że Beto i Olga wrócili do siebie. Nicolas jest ciekawy dlaczego Jade tak się zamartwia rozmawiając z Germanem. Matylda decyduje się wrócić do Polski. Violetta oddaje Fran wszystkie rzeczy, które są związane z Leonem. Gdy Violetta mówi, że chciałaby być szukana przez Leona ten właśnie wchodzi do jej pokoju.

TŁUMACZENIA:
1. Maxi i Matylda
Matylda: Genialnie jak zawsze!
Maxi: Ty jesteś genialna!
Matylda: Tak genialne to ja nie jestem. Przepraszam za przeszkodzenie ci w pracy.
Maxi: Tak, nic się nie stało. Po co przyszłaś?
Matylda: Dobrze. Nie udało mu się dostać tutaj pracy.
Maxi: I co myślisz teraz zrobić?
Matylda: Nie wiem tego. 
Maxi: Jeśli cię polecę to co powiesz?
Matylda: To chyba trochę trudniejsze. Kiedy jestem z tobą to nie mam wątpliwości, ale kiedy widzę cię z Naty...
Maxi: Nie, nie, nie! Wystarczy z Naty. Moja historia z Natalią się skończyła, Matylda. Proszę cię. Ona nie jest dziewczyną, której chciałbym wierzyć. To wszystko co się stało teraz z Felipe... Ja nie wiem czy to się nie powtórzy i rzeczy mogą pójść źle również przez prasę. To jes tylko gra, która mnie nie interesuje. Chciałbym związać się z osobą, która jest rzeczywista.
Matylda: Naty ciągle chce z tobą rozmawiać, a ty nie chcesz jej wysłuchać.
Maxi: Ale dlaczego nie pojmiujesz, że ja tak więcej nie chcę, Matylda! Ona na dodatek jest przyjaciółką Ludmiły. Matylda, zobacz, ja nie chcę tego zrozumieć, i tak, nie mogę tego zrozumieć. Nie chcę być bliżej Naty. Rozumiesz, że ja próbowałem, ale nie mam siły walczyć więcej. Chcę się posunąć naprzód.
Matylda: Jednak ja wciąż mam wątpliwości.

2. Ludmiła i Priscila
Ludmi: Wiesz wszystko, nie?
Pris: Zdajesz sobie sprawę, że zmarnowałaś jedyną szansę jaką miałaś? Wiesz jak skończysz Ludmiła? W cieniu Violetty, prawdziwej gwiazdy. Jesteś bezużyteczna.
Ludmi: Wiesz co, mama? Nie interesuje mnie to co mówisz. Nie interesuje mnie. Już mnie nie interesuje. Jestem kim jestem i będę kim chcę. Wiesz co? Nie chcę więcej kłamać! Straciłam Federico, straciłam przyjaciół dla bycia gwiazdą, którą ty chcesz mnie uczynić! I teraz? To się kończy. Zmieniłam się. I wiesz co? Życzę ci, abyś również się zmieniła, bo stracisz Germana i wszystko co masz!

1. Violetta, Fran i Diego. ("ucieczka zdjęcia Leona)
Violetta: Cześć! Wynoś się! Totalnie mnie nie interesuje to zdjęcie. Nic dla mnie nie znaczy. Mogę o tobie zapomnieć. Nie interesujesz mnie, totalnie. Nie jest dla mnie ważne, może iść. Oj nie! Wiem, że postanowiłam zapomnieć o tobie, ale przysięgam ci, że nie mogę.
Francesca: Violu, wszystko dobrze?
Diego: Potrzebujesz pomocy?
Violetta: Nie. Trochę się zmęczyłam, bo biegło po...
Francesca: Wszystko dobrze?
Violetta: Tak.
Francesca: Za czym tak dokładnie goniłaś?
Violetta: Niczym, dlaczego? Co?
Diego: To nie ma nic wspólnego ze zdjęciem Leona, które masz za plecami?
Francesca: León, co?
Violetta: Mam je. Nie wiedziałam, że to on. Wiatr zdmuchnął i złapałam.
Francesca: Potrzebujesz pogawędki z przyjaciółką.
Diego: To ja już sobie pójdę komponować piosenkę.
Violetta: Ja nie... Nie wiem jak uda mi się zapomnieć o....o....
Francesca: O tej osobie.
Violetta: Tak. To, to.
Francesca: Dobra, ja również, ale idziemy do ciebie i pomyślimy razem, e? Co sądzisz? Idziemy.


Jak podobał Wam się odcinek?
Jutro dodam streszczenie 57 o normalnej porze. Przepraszam za dzisiaj ;) 

47 komentarzy:

  1. Przetłumaczysz rozmowę violetty i Fran jak wchodź Leon prosze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie ma co tłumaczyć, bo Fran zwyczajnie nie mogła uwierzyć, że Violetta wyrzuca dosłownie wszystko co związane jest z Leónem. Ona chce zapomnieć tak jak zrobł to Leon. Potem Violetta powiedziała, że gdyby Leon jej teraz szukal to może uwierzyłaby, że nadal mu na niej zależy, ale i tak to jest niemożliwe. Jednak on w tym samym momencie stanął w drzwiach.

      Usuń
  2. Świetne tłumaczenie! Ps prosze czy moglabys przetlumaczyc co mowia chlopcy w zapowiedzi o violeccie co ona stoi do niech tylem i wyglada jakby zaplakana. Proosze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przetlumaczcie rozmowe leonetty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z 57? Jutro ;)
      Głównie chodziło tam o przeprosiny za bycie aż tak krytycznym i tym podobne.

      Usuń
  4. I jesli ci sie uda to prosilabym tez rozmowe leonetty pod koniec zapowiedzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. V: Chciałabym ci przysiądz, że przestanę myśleć, że spróbuję zapomnieć, ale nie potrafię.

      Usuń
  5. Co violetta mówi do Leona w zapowiedzi ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. V: Chciałabym ci przysiądz, że przestanę myśleć, że spróbuję zapomnieć, ale nie potrafię.

      Usuń
  6. W zapowiedzi 58 odcinka miałam nadzieje że będzie pocałunek Leonetty... krzyczałam jak szalona! "Dalej Besoooo"
    "leonettaaaa" "Besooo besooo"
    Haha aż mama mi zamkneła dzwi od pokoju :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A co mówi Leon do Violetty przy pianinie?

      Usuń
    2. Ejj a dasz link na kt oglądałaś tą zapowiedz bo nir moge nihdzie znaleść

      Usuń
    3. Haha ja tak samo!
      Moja mama spala, bo ogladalam na zywo...
      Ale moze juz niedlugo?
      Z anonima, bo w szkole jestem :* /Mystery

      Usuń
  7. Czy to prawda cze Matylda pocaluje Leona czy tam on ja w 57 odcinku? :O

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic takiego sie nie wydarzylo w 57 odcinku ;) /Mystery

      Usuń
  8. Przetlumaczycie rozmowy leonetty z odcinka 57 i z zapowiedzi ? :) Najbardziej oni mnie interesuja z gory dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I co Leon mówił w garazu Federico i potem poszedl nad rzeke i spotkal Violette a ona cos tam mowila . Dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leon w garazu pytal sie kto zaprosil Violette ;) /Mystery

      Usuń
  10. Możecie przetłumaczyć co mówi Violetta kiedy zdjęcie Leona odlatuje i co jak go łapie? Dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gorąca 20 życiowa10 grudnia 2014 14:16

    PROSZE O PRZETŁUMACZENIE ROZMOWY VILU FEDE I LU. BARDZO PROSZE. TA SCENA DZIAĹA SIĘ W KUCHNI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmowa Fede i Vilu z kuchni będzie w poście ze streszczeniem 57 odcinka.

      Usuń
  12. Prosze o przetłumaczenie tych 2 scen z fedemiłą. Jedna jest na imprezie, a druga kuchni razem z violettą. PROSZE TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE. PRÓBOWAŁAM SAMA PRZETŁUMACZYĆ, ALE NIE WYCHODZIŁO MI. BŁAGAM WAS.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozmowa Vilu i Fede przetłumaczona zostanie w poście ze streszczeniem 57 odcinka. Co do rozmowy na imprezie nic nie mogę obiecać.

      Usuń
  13. Jak zobaczyłam na yt zapowiedź 58 odcinka to mi się ciepło zrobiło <3 Germangie <3 (Jbc nie beso ale...)

    OdpowiedzUsuń
  14. Coz takiego leonowi sie odmienilo ze kilka razy pojawia sie u vilu ciekawe jaki ma w tym cel?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zależy mu na Vilu?

      Usuń
    2. Mozliwe że mu zależy na Vilu tylko oboje sie pogubili i jakos nie moga się odnaleźć za duzo sie tego nazbieralo choć powoli do leona dociera prawda, teraz tylko musi sie przełamać i sluchac serca ale cos mi sie wydaje ze do piatku czesc spraw sie wyjaśni

      Usuń
  15. Ta Priscilia mnie strasznie denerwuje !
    A Maxi jest śmieszny on walczył o Naty ?!
    Raczej Naty walczyła o niego , a on miał ją gdzieś !
    I w dodatku nawet po tym jak Maxi zranił moją Natusie ona i tak chciała by był szczęśliwy !
    Nawet Matylda w 57 odc prosi Maxiego by pogadał z Naty !
    Jeśli teraz Naty tak po prostu do niego wróci to się wkurzę !
    jestem Naxistas i chcę by Maxi powalczył o ten związek i gdyby jeszcze napisał by dla niej piosenke , albo razem by napisali to bym była w niebie *_* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczymy co przygotowali dla nas producenci. :)

      Usuń
  16. Kiedy streszczenie 57 odcinka

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy bedzie zapowiedź 58 odcinka

    OdpowiedzUsuń
  18. O kt streszczenie odc 57?

    OdpowiedzUsuń
  19. yyyyyyyyyyyyy sory ale ja zejde na zawał jak sie nie dowiem ja sie skonczy 3 sezon czy oni beda w koncu razem napiszcie cos jak wiecie.

    OdpowiedzUsuń
  20. A tak mniej więcej o kt godz a tak wgl to już zaczełaś tłumaczyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak cieżko zrozumieć, że potrzebujemy czasu? Pytając się stale o to samo wcale nie przyspieszysz.

      Usuń
  21. O czym mowili leon z federico jak leon sie zamyslil w garazu

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam na dzieję że w 58 odcinku będzie beso leonetty !

    OdpowiedzUsuń
  23. WAŻNE I DZIĘKI10 grudnia 2014 19:29

    Dobrze poprostu v lovers są bardzo ciekawe. Jest ok ;)
    Ale prosze wysłuchajcie tych próśb z fedemiłą jak i z fede i leonem chodzi o rozmowy. Ale bez pośpiechu. Będe czekać na nie nawet jeśli miała bym czekać do 00:00
    DZIĘKUJEMY ŻE NAS WYSŁUCHUJECIE. JESTEŚCIE WSPANIAŁE ZA TO CO ROBICIE? BUZIAKI DLA WAS!

    OdpowiedzUsuń
  24. Macie może jakieś informacje czy leonetta będzie razem do końca tego sezonu ? Bo to juz jest nudne ze nigdy nie mogą być razem. :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z kond mam wiedzieć animowany 10 grudnia 2014 23:05 ja to się martwie o ludmiłe i fede i naty z maxim ja bym im radziła posłuchać głosu serca <3

      Usuń
  25. CZEMU DZIŚ NIE BYŁO VIOLETTY.? :CC

    OdpowiedzUsuń
  26. Dlaczego nie ma 56 na any fil;es ?

    OdpowiedzUsuń