wtorek, 16 grudnia 2014

Zapowiedź 61 odcinka!


W zeszły piątek mogliśmy obejrzeć 60 odcinek Violetty 3. Jednak przez to, że czeka nas przerwa aż do 12 stycznia to nie mogliśmy zobaczyć zapowiedzi pod koniec odcinka. Teraz jednak została ona nam ujawniona! Czy wszystko idzie w dobrym kierunku, tak jak zakładaliśmy?

Całą zapowiedź możecie obejrzeć poniżej.



Angie: Jeśli twoim zdaniem ćwicząc popełniamy błąd to ja absolutnie nic dla ciebie nie znaczę. Nic dłużej mnie nie trzyma tutaj.

Violetta: Jade zamknęła Studio.
Wszyscy: Co?

Ludmi: Wyobraź sobie dzień, w którym ten dom się dla nas zamknie, bo ty zdejmiesz maskę.

Diego: Jesteś odpowiedzialny za to wszystko co się dzieje, bo to ty zaufałeś Jade.

Angie: Jade zamknęła Studio z mojej winy, bo nie kontrolowałam jej i nas przechytrzyła.

Priscila: Jade podjęła decyzję, której my nie możemy odwołać.

Gery: Nie interesuje mnie to, co się stało pomiędzy nami, okej? Będąc w domu Violetty masz patrzeć co się między nimi dzieje.

[Przepraszam, nie jestem w stanie wyłapać co mówi Jade, a nie chcę wymyślać.]

Lena: U-mix zaproponował mi karierę w Hiszpańi.

Ludmiła: Biorę udział w projekcie organizowanym przez Studio.
Priscila: Przestań mnie prowokować Ludmiła! Stać na więcej niż bycie częścią Studio. Czemu nie użyjesz swojej głowy?

Jade: Jestem bardzo zadowolona, że jesteśmy wszyscy, bo tutaj wszystkiego się dowiesz, Priscila.

Leon: Wciąż myślę to samo.
Violetta: Ja również nie przestaję o tym myśleć.
Leon: To jest to, co przeminęło.

Co sądzicie po obejrzeniu zapowiedzi?

91 komentarzy:

  1. To znaczy,że Leon jednak nie chce byc z Vilu?

    OdpowiedzUsuń
  2. Co ten Leon gada? O co chodzi?

    OdpowiedzUsuń
  3. A przypadkiem Leon nie mówi Vilu ,że dla niego wiele znaczył ten pocałunek a Vilu mówi ,że dla niej też?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on mówi że nie może przestać myśleć o tym co się stało a ona odpowiada ze też nie może a leon na to że pocałunek był... dowiemy się 12.01

      Usuń
  4. Moze to chodzi o to żee nie mogą przestać o tym pocałunku myśleć i to jest to co przeminęło czyli taa ich miłość którą na nowo do sb czują nwm xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Leon jest żałosny, niech wróci TOMAS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. COOOOOOOO???????? chyba cie pogieło Leon jest SUPER !!!!!!

      Usuń
    2. Leon=♥ Tomas=debil :D

      Usuń
  6. Bo ja ogladalam zapowiedź francuską i Leon mówił, że nie może przestać o tym myslec i Viola też tak powiedziała i na końcu było coś o pocałunku tylko dalej już nie wiedziałam co powiedział

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie było nic o pocałunku ;)
      Możliwe, że o tym rozmawiali, ale takie słowo nie padło. Zdania te są bardzo wyrwane z kontekstu...

      Usuń
    2. No właśnie padło to słowo powiedział beso, beso-pocałunek.Oglądałam to po angielsku i powiedział ze nie może przestac myśleć o pocalunku .Popprostu źle przetłumaczyłaś

      Usuń
    3. mówią że nie mogą przestać o tym myśleć a na końcu leon mówi że pocałunek był... i jaki był dowiemy się w 61 odc to jest dobrze na 10000%

      Usuń
  7. Oj ta zapowiedz nie daje żadnych wskazówek na to czy miedzy Viola a Leonem jest juz ok wręcz przeciwnie te wyrwane z kontekstu zdania nie wróżą nic dobrego, co sie wydarzy 61 odcinku czy oni będą ze soba czy to tylko .... oj czekamy do stycznia to bedzie czas niecirpilwego oczekiwania na to co sie wydarzy i czy nasza leonetta bedzie już razem

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak znam życie oni jeszcze nie będą razem ;*(

    OdpowiedzUsuń
  9. Przetumaczycie Es mi pasion i A tu lado prosze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamierzam iść po kolei z piosenkami, ale już niedługo dojdę do A mi lado.
      A tuż po skończeniu tego zajmę się za En mi pasión.
      Wiec obserwuj uważnie naszego bloga! Pozdraiwam. :)

      Usuń
  10. Raczej będą razem :) Nie wydaje mi się żeby po tym pocałunku nie byli jak w sumie to z inicjatywy Leona on był. Może powiedzą że nie mogą o tym przestać myśleć może on coś o tej Roxy powie ale oni już będą razem wedlug mnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Może rozmawiaja o tym co sie wydarzyło miedzy nimi do tej pory roxy i inne sprawy i może dlatego leon powiedzial ze to jest to co przeminelo i może teraz będą tworzyć nową historię oby

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochany anonimku tak bym to chciała może leon chce zacząć od nowa nową historię lepszę i bez sporów oby !!!!!! Poza tym kto nie widział zdjęć z sevilli i nie słyszał piosenki me diste allas autorka bloga ma rację że wszystko jest wyrwane z kontekstu ! Ok trochę długi ten komentarz pozdrawiam
      Basiaa <33
      PS ten pocalunek coś musiał znaczyć dla nich oby takich więcej ! :***** przepiękna chwila

      Usuń
    2. Owszem zdania wyrwane z kontekstu i daja nam do myślenia dlatego w napisalam w/w poście ze teraz będą tworzyć nową historie razem a to co bylo zostawia za sobą oczywiscie to tylko gdybanie bo o tym o czym rozmawiaja dowiemy sie za miesiąc, oczywiscie mam wielka nadzieje ze juz do końca beda razem i nikt juz im w tym nie przeszkodzi nawet g... grey uwielbiam ta parę i nie wyobrazam sobie innego scenariusza jak leonetta zreszta lubie wszystkie pary tego sezonu i mam nadzieje ze nawet ludmi z fede sie pogodza i bedzie tak jak powinno a co do sceny leona i violetty to byla najpiekniejsza scena do tej pory, twarz leona podczas wykonu violi mowila tak to jest odpowiedni moment na ten krok, wlasnie teraz...

      Usuń
    3. Całkowicie się zgadzam z tobą całej prawdy dowiemy się 12stycznia niech to będzie już teraz och masakra :( pozdrawiam
      Basiaa<3

      Usuń
    4. A może rozmawiali o pocalunku ze to o nim nie mogą przestac myśleć ... bo przeciez po co wracac do przeszlosci nieprawdaż, przeszłość zostawic za soba i isc do przodu nowa wspolna drogą czyz nie tak teraz powinno byc leonetta

      Usuń
    5. Tak tak ale nie powinno tylko MUSI anonimku !! Pozdro z randki leonetty w sevilli
      Basia <3

      Usuń
  12. Gery jest okropna. Najpierw całuje Alexa, a potem mówi że nie obchodzi ja to, co miedzy nimi zaszlo!! Teraz to mi go szkoda. Moglaby wreszcie dac sobie spokuj z Leonem!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ona jest niezrownowazona psychicznie wystarczajaco namieszala niech juz odpuści i zajmie się innymi sprawami a nie knuciem i namawianiem do malversacj alexa

      Usuń
  13. Źle przetłumaczone.
    Leon: Nie mogę przestać o tym myśleć.
    Vilu: Ja również nie przestaję o tym myśleć.
    Leon: Ten pocałunek był..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leon powiedział raczej, ze ten pocałunek nie był ...

      Usuń
    2. ale ten pocalunek nie byl ............ o co chodzi bo mnie moge sie domyslec odp

      Usuń
    3. On powiedział: "Ese beso que fue." Nie było tam żadnego "no" :)

      Usuń
    4. Masz rację, Leon powiedział "Ese beso que fue." co po polsku znaczy: "Ten pocałunek był..."
      Ale widzę, że raczej oboje mają dobre miny, w sensie że nie są źli, czy smutni, tylko szczęśliwi, więc raczej będą już razem do końca <3 / Viola99

      Usuń
  14. Możliwe, ale ja i tak wiem, że jej coś dobrego powie i do siebie wrócą XD

    OdpowiedzUsuń
  15. witam was i co z tym leonem i violetta beda razem co oni mowili w zapowiedzi prsze odp

    OdpowiedzUsuń
  16. znowu cos nie tak bedzie miedzy nimi przeciez byl pocalunek w odc 60 a tu znowu sie rozstana no kurcze pieczone a juz mialam taka malenka nadzieje a tu wielkie nic o masakra!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. nie no ja nie wierze znowu sie rozstana nie mozliwe ale ten leon jest nie powarzny nie mam sily

    OdpowiedzUsuń
  18. co ten leon znowu wymyslil no nie wierze poprostu nie wierze !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. ese beso que fue : ten pocałunek byl..... O to chodzi!!! On nie dokońcyzl jaki było to BESO ! Kapjecie? i powie w 61 odc jaki był :) tam nie ma nic z .,,no'' _ tylko :ESE BESO QUE FUE!!! Sorry nie mam komta i z Anonima;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkowicie się zgadzam! <3 Źle tłumaczą, a afera z niczego.

      Usuń
    2. ale jaki byl ten beso nie wiadomo kurde oni nie beda razem :.........

      Usuń
  20. widzadz zapowiedz odc 61 stwierdzam ze oni nie beda razem ze thomas przyjedzie no masakra i konec leona bedzie to nie sprawiedliwe :.......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jaki Thomas?! LUDZIE ON JUŻ NIE WRÓCI! Zrozumcie.

      Usuń
  21. Gdzie mogę pooglądać odc 61

    OdpowiedzUsuń
  22. ale co z violetta i leonem on cos mowi i wynika z tego ze nie beda razem od odc 61 boze jakie to jest pokrecone

    OdpowiedzUsuń
  23. a mi predzej katus wyrosnie jak bedzie beso w odc 61 oni sie nie zejda narobilo tylko nadziei nam przed przerwa

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam dość tej sytuacji ! Kocham Leonette i nie wiem co zrobię jeśli oni nie będą razem ! Przecierz ten pocałunek i ich rozmowa musiła coś znaczyć !!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Oni rozmawiaja o pocalunku wsluchajcie sie dokladni w slowa leona tam bylo powiedziane besso kefiu czyli co...

    OdpowiedzUsuń
  26. Kur** ma* wkurw**** mnie !!!!!!!!
    Nie no,powyrywam im wszystkim nogi z dup !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Ja pierd*** Leonetta ma być ze sobą !!!!!!
    Pojeb*** Gery !!!!!!!!!!!!!!
    Ten pocałunek Leonetty nic dla nich nie znaczył !!!!!!!!?????
    JA CHCĘ LEONETTE !!!!!!!!!!!!
    Inaczej wyobrażałam sobie odc.61 !!!
    Przepraszam za słownictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. A kilka postow wyżej anonimek napisal prawidlowe tlumaczenie cytuje:
    Leon:Nie moge przestac o tym myslec
    Viola:Ja rowniez nie przestaje o tym myśleć
    Leon:Ten pocalunek byl...
    ale jaki byl dowiemy sie za miesiac

    OdpowiedzUsuń
  28. Napewno nic zlego nie powie o tym pocalunku wrecz przeciwnie bądź dobrej mysli bedzie leonetta

    OdpowiedzUsuń
  29. dobre pytanie zadalas anonimowy wlasnie jaki byl ten pocałunek czy sie dobrze skonczy ten odc 61 o to jest pytanie

    OdpowiedzUsuń
  30. To spróbuj wrzucić na YouTube

    OdpowiedzUsuń
  31. Leonetta będzie. Bo potem gdzies jadą i są razem zobaczcie sobie ����

    OdpowiedzUsuń
  32. Podaj linka chcialabym to zobaczyc

    OdpowiedzUsuń
  33. Jeny dziewczyny!!!! Oni będą razem. Leon powiedział "Ese beso que fue." co po polsku znaczy: "Ten pocałunek był..." Po prostu dziewczyny przetłumaczyły to źle. /Viola99

    OdpowiedzUsuń
  34. ale jest pytanie jaki BYŁ TEN PO CAŁUNEK CO LEON SADZI O TYM????czy to dobrze czy zle nikt tego nie wie i kazdy sobie zadaje pytanie jaki BYŁ???

    OdpowiedzUsuń
  35. Wpiszcie w Google "Violetta 3 Sevilla " tam są ich zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja myśle że Leon mówi że to jest to co przemineło to może to z Roxy a może nie przestają myśleć o pocałunku :]

    OdpowiedzUsuń
  37. A JA NIE WIEM CO MAM MYSLEC O TYM JAK ON TO POWIEDZIAL

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie bierz tego jako hejtowanie, tylko zwrócenie uwagi. Niestety muszę powiedzieć, że wprowadzasz ludzi w błąd. Tłumaczenie jest niepoprawne w co najmniej połowie. Nie mówię tutaj o tym, ze wypowiedzi nie są przetłumaczone dosłownie i to jest błąd. Nie! Ty zmieniasz całe znaczenie wypowiedzi. Piszesz, że dla Gery to co się zdarzyło miedzy Alexem nic nie znaczy, a jest wręcz przeciwnie. Podobnie źle przetłumaczona jest pierwsza wypowiedź Angie, wypowiedź Ludmiły. Ponadto Violetta nie mówi, że Jade ZAMKNĘŁA Studio tylko, ze ZAMYKA [planuje zamknąć] to całkiem co innego. Źle przetłumaczona jest także wypowiedź kolejna wypowiedź Angie czy też Pris. Jeśli nie jesteś dobra w tłumaczeniu- nie rób tego bo tak naprawdę zmyślasz wypowiedzi bohaterów. Wiem co mówię, ponieważ mieszkałam dwa lata w Hiszpanii i język hiszpański jest dla mnie tak znany jak polski. Myślę, że powinnaś zaprzestać tłumaczeń, bo robisz to źle i tylko wprowadzasz ludzi w błąd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jak jestes taka dobra w hiszpanskim to sama tłumacz a nie osadzaj innych ktorzy sie ucza hiszpanskiego a te dziewczyny co tlumacza bloga ucza sie dopiero wiec po co te glupie komentarze z twojej strony kazdy w zyciu sie myli i czlowiek cale zycie sie uczy a ty co nie mylusz sie nie mylilas sie jak poznawalas jezyk hiszpanski sama sobie odpowiedz na to pytanie i nie osadzaj innych a jak jestes taka dobra to przetłumacz cala zapowiedz 61 odc bez blednie pani genialna!!!!!!!!!!! a od tych dziewczyn sie odczep bo roba cos dla innych i sie tak nie wymadrzaja jak ty!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Nie naskakuj na mnie. Powiedziałam tylko tak, jak jest. Rozumiem, ze się dopiero uczy, ale skoro tak to tym bardziej te tłumaczenia powinny być dokładniejsze. Bez problemu mogę przetłumaczyć tą zapowiedź, ale nie zrobię tego tutaj, bo każdy pracuje na swój rachunek, a ja na pewno nie będę im nic ułatwiać. Szkoda tylko, ze tak się rzucasz, a i tak nic nie masz z tego tłumaczenia bo jest ono błędne.

      Usuń
    3. widze ze jestes bardzo madra ciekawe czy jestes tak mocna w tłumaczeniu jezyka jak w pyskowaniu

      Usuń
    4. Dziewczyny, nie kłóćcie się. Dziewczyny,które prowadzą stronę bardzo się starają i trzeba być za to wdzięcznym. "Anonimku 11:11" rozumiem, że denerwuję cię, że jest to źle przetłumaczone, ale część jest poprawna, a one się starały więc nie musisz się tak czepiać. Załóż bloga o Violettcie i tam będziesz tłumaczyła, wiele osób będzie ci za to wdzięczne. Polecam ci to, ponieważ skoro umiesz hiszpański to wykorzystaj to i zrób to dla innych :)) Naprawdę trzymam za ciebie kciuki, ale nie czepiaj się dziewczyn, które prowadzą tego bloga bo one wkładają w to trud, a naprawdę takie komentarze zniechęcają, chociaż czasami taki uwagi mogą też pomóc :)) "Anonimku 11:36" Nie musisz się tak denerwować. Twój przedmówca wyraził tylko swoją opinie, ja to wyjaśniłam w prosty, kulturalny sposób, nie trzeba od razu się tak denerwować, bo to nie załatwia sprawy. Tyle ode mnie :D

      Usuń
    5. hej anonimku 16,28 wiem ze sie tak nie zaltwia spraw ale wkurza mnie to jak ktos osadza ludzi ktorzy sie ucza a te nasze kochane dziewczynki z bloga daja nam jaks czesc violetty i dlATEGO STANELAM ZA NIMI JAK W MUR ZAWSZE BRONIE SLABSZYCH I TAK O TO TERAZ ZROBILAM BRONILAM JE BO MIALA DO TEGO PRAWO.ale spoko jest ok ja i tak zawsze licze na nie bo sa fajne ze stworzyly tego blogai sie dziela z nami wydarzeniami z violetty

      Usuń
  39. A kiedy u nas 21 odcinek ??

    OdpowiedzUsuń
  40. W Polsce 21 odcinek pojawi się
    5 stycznia ,
    a 61 w Argentynie 12 stycznia :)
    Mam nadzieje że pomogłam ;* :)
    / JULKA ^^

    OdpowiedzUsuń
  41. Ale teraz w tym tygodniu nie ma Violetty :( i pewnie będzie tak jak w Argentynie

    OdpowiedzUsuń
  42. A co z FEDEMIŁĄ ?! ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dokładnie! czemu jej nie było w zapowiedzi??? :(
      Mam nadzieję że w 61 odcinku
      coś się z nią wydarzy ^^
      FEDEMILA ♥

      Usuń
    2. Było słowo pocałunek bo "beso" to według ciebie co znaczy bo nw?

      Usuń
  43. Myślę ze miało to oznaczać ze obydwoje nie mogą zapomnieć o pocałunku i to co przeminęło jest teraz czyli ich miłość która sie " skończyła " powraca na nowo , bo nie myślcie ze pocałunek dla nich nic nie znaczy ! A podrugie oni w trakcie descubi sa razem bo przed piosenką mówi violetta ze sie pomyliła i ona tez chce być z nim a on ze ja kocha czyli sa razem moim zdaniem bedą juz ze sobą do końca pewnie z malutkimi kutniami wiecej emocji bedzie sie kręcić wokół innych par np. Fedmily i Germana i Angie

    OdpowiedzUsuń
  44. Bo skoro uważacie ze to jest złe przetłumaczone to może ktoś z tych mądrych ten dialog Leonetty przetumaczy ? Moim zdaniem te wypowiedzi sa wyrwane z kontekstu jak zawsze! I podziękowania dla dziewczyn ze tłumacza ;)

    OdpowiedzUsuń
  45. A co z fedemiłą ktoś napisał że w 61 odcinku się pocałują. Mam taką nadzieję. Kocham ich oboje. Chciałabym pojechać na konecert violetta live ale nie mam kiedy. Mieszkam we wrocławiu. Przykro mi. Ta,k bardzo chciałabym pojechać aby zobaczyć Ruggero i Mechi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo :)
      Bo ja lubię prawie wszystkie pary z Fioletowej ale nikt nie pobije Fedemili ;*
      Kocham Fedemile ♡♡♡

      Usuń
    2. To oni w 61 odcinu się na prawdę pocałują? Proszę dowiedzcie się. Ja też szukam.

      Usuń
  46. witam was wszystich w nowym roku to co zaczynamy od 5 stycznia z fioetowa wiadomo o ktorej bedzie odc 61? bo jestem tak ciekawa co sie stanie

    OdpowiedzUsuń
  47. witam was moje kochane blogerki kiedy ruszacie z violetta kiedy odc 61 i tłumaczene bo chyba tak mi sie wydaje ze od jutra bedzie sie zaczynac czy to prawda ?

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie odc jutra zaczynają się polskie odcinki a od następnego tygodnia cyli odc 12 stycznia będą odcinki emitowane w argentynie to znaczy 61 odcinek więc one 61 odcineek
    przetłumaczą 13 stycznia

    OdpowiedzUsuń
  49. czyli rozumie ze dopiero odc 61 sezonu 3 bedzie 12 stycznia???????? oj to bardzo dlugo jeszcze mamy czekac???

    OdpowiedzUsuń
  50. hej, możesz to przetłumczyć.
    https://www.youtube.com/watch?v=hJaddBEGI_k
    Asia.

    OdpowiedzUsuń
  51. hej blogerki kiedy zaczyna sie fioletowa odc 61 kiedy bedie u was na blogu film i tłumaczenie????

    OdpowiedzUsuń
  52. Ej dzisiaj jest 5 stycznia i nie powinny być nowe odcinki a włączyłam Disney i sa powtórki ?

    OdpowiedzUsuń
  53. bo ja to powiem wam tak fajnie skoczyl odc 60.nie wiadomo co bedzie 61 bo takie to wszystko dziwne tu sie caluja nie wiadomo co dalej mowia w 61 i to takie jest trzymanie czlowieka ja by nie mogli od dzisiaj puszczac juz odcinkow i nasze dziewczynki kochane bloferki ktore stworzyly tego bloga mogly by nam juz przesylac dalsze odciki i tłumaczenia,a tak to musmy siedziec jak na szplikach i czekac az do 12 stycznia t jest nie sprawiedliwe to jest znecanie sie nad nami :(.dajcie znac jak macie jakies przecieki o 61 odc

    OdpowiedzUsuń
  54. hej czy to prawda ze w nowych odcinkach po przerwie violetty, gery i alex beda probowac rozdzielic viole i leona????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

    OdpowiedzUsuń
  55. ciekawe co z nimi bedzie pewnie nie beda razem znowu sie rozdziela o boziu takie to sresujace !!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  56. stracilam nadzieje ze beda razem z tego co ogladala zapowiedz 61 to wynika ze jest mowa o przyjazni,kleska poprostu kleska oh szkoda gadac zawiodlam sie

    OdpowiedzUsuń
  57. Błagam niech już będzie nowy odcinek !!! Ile można czekać?!? Ja już nie wyrabiam psychicznie XD Jak oni nie będą razem to ja wracam do oglądania Violetty kiedy się Leonetta pogodzi, bo mam juz dość. Znając życie w 61 odcinku będą uważali, że pocałunek to był błąd, oni nie mogą być razem itd. I pogodzą się w 78 odcinku i 2 odcinki będą razem -,- Jakby nie mogli już ich pogodzić, a zająć się innymi parami, albo wprowadzic coś nowego, bo niszczenie Leonetty juz mi się znudziło :(( Niech dadzą nam sie nią nacieszyć ! To ostatni sezon, a oni nie chcą ich pogodzić :C Matko, no ile można czekać! ._. Dobrze, że chociaż Naxi jest razem, ale Leonetta ma sie pogodzic w 61 odcinku,a nie ! Jakiś zryty Alex i Gerry, niech sb będą razem, byle by nie niszczyli Leonetty ! -,- ZOBACZCIE CO ZNALAZŁAM -------> https://www.youtube.com/watch?v=qVFh8_K0kiQ Po minie Violetty raczej nie spodziewam się ich powrotu do Sb JAK ZWYKLE -,-

    OdpowiedzUsuń
  58. możecie to przetłumaczyć Violetta 3 - Nuevos Episodios - Lunes 12 de Enero [Disney SD Argentina]

    OdpowiedzUsuń
  59. Kiedy bedzie przetłumaczony 61 odcinek? ??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego jeszcze nie wiadomo anonimowy.

      Usuń
  60. A jaki będzie odc. Violetty 16.03.2015?

    OdpowiedzUsuń