wtorek, 2 grudnia 2014

[Violetta3] Odcinek 51 -streszczenie i tłumaczenie fragmentów!


Cały weekend czekaliśmy jak potoczą się losy Leonetty i innych par serialu. Większość z Was pewnie usiadła wczoraj jak najszybciej przed komputerem, aby zobaczyć jak zakończył się te kłótnie i jakie nowe problemy zgotowali nam scenarzyści. Zobaczmy zatem jak wyglądał ten odcinek!

STRESZCZENIE:

Rozmowę Leonetty przetłumaczyłam poniżej. Fran jest wciekła na producentów, którzy chcieli ją tak wrobić. Matylda zaprasza Maxi`ego na koncert. Francesca martwi się o brak sponsora dla Studio. Wszystko się zgadza - Jade jest właścicielką Studio. Francesca nie wyjeżdża do Europy co bardzo cieszy Violettę. Dziewczyny śpiewają A mi lado. Violetta informuje przyjaciółki, że zrozumiała już iż León musi poznawać inne dziewczyny. Jednak Cami i Fran doskonale wiedzą, że oni nie będą szczęśliwi bez siebie nawzajem. Brod i Andres uważają, że jest chemia pomiędzy Maxim i Matyldą. Gregorio nie rozumie w czym jest problem. Na całe szczęście Jade jest tylko właścicielką budynku, a nie szkoły. Diego i Fran śpiewają Ser quien soy. Diego wspiera Fran, która obwinia się za utratę sponsora. Matylda komplementuje Maxi`ego. Okazuje się, że Naty i Maxi przyszli na koncert ze swoimi towarzyszami w to samo miejsce. Violetta mówi Ludmi, że myśląc o przyszłości myślimy również o przeszłości. To z kolei przypomina jej o problemach z Leónem i musi pójść do swojego pokoju. Maxi uczy się mówić po polsku! Natalia wyzywa swojego byłego od kłamców. Violetta pisze mail, który macie przetłumaczony TUTAJ. Matylda prosi Maxi`ego, aby oprowadził ją po mieście. Gdy ten czeka na Polkę to widzi Natalię z Felipe. Również nie daruje sobie sceny zazdrości, ale to Naty ma ostatnie słowo. Wypomina mu, że nigdy się nią interesował. Ludmi nie może zrozumieć, że coraz częściej rozmawia szczerze ze swoją przyrodnią siostrą. León wybacza Gery. Cami, Fran i Olga czytają maila Violetty. Alex ukrywa się przed Jade, która teraz jest właścicielką Studio. Olga oczywiscie czyta bez zgody właścicielki, ale German ją przyłapuje. Priscila mówi Germanowi, że nie ma nic złego w czytaniu maili córki. Jednak pan Castillo chyba zapomniał jak używać komputera, bo przez przypadek wysłał wiadomość do Leona. Violetta próbuje nagrać Cómo Quieres ale nie za bardzo jej to wychodzi, bo kamerzyści nie są gotowi na tak poważne zadanie. Tym razem to Maxi nazywa Natalię oszustką. Angeles śpiewa Habla si puedes i po chwili dołącza do niej German. Wszystko widzi Jade, ale za nim zdąży zareagować to Matias ją zabiera. Ludmi tłumaczy Natalii, że Federico nie może dowiedzieć się o tym udawanym związku z Felipe. Violetta śpiewa Underneath it all, myśląc o Leonie. Ich rozmowę macie przetłumaczoną poniżej. Pris mianuje Jade dyrektorką Studio. Camila wyolbrzymia problemy z Broduey`em. Ludmiła ponownie próbuje wytłumaczyć Natalii swój związek z Felipe, ale Federico słyszy jak mówią, ze on się nie może o tym dowiedzieć. Francesca i Violetta śpiewają Supercreativa na lekcji Angie. Lekcje przerywa Jade, która decyduje się zwolnić ciocię Violetty. 

 

TŁUMACZENIA:
1. Rozmowa Leonetty w parku.
V: Chcesz ze mną być?
L: Tak, ale nie mogę. Jak zakochałem się w Roxy i nie wiedziałem, że to ty. Chcę rozpocząć nową historię! Chcę iść przed siebie i nie patrzeć w stecz.
V: Okey. Zrozumiałam. Chcesz poznać inne osoby, inną osobę.
L: Nie. To nie to. Rzeczy nie dzieją się tak szybko i ty to wiesz. Jesteś dla mnie bardzo waż
na. 
V: Tak, ale jestem częścią twojej przeszłości. Rozumiem to i akceptuję. Ja cię kocham. 

2. Leonetta w Studio

V: Przyszedłeś! Nie widziałam cię, ale byłam... myślałam o tobie.
L: Tak, Możesz się ze mną kłócić, ale dla twojej wiadomości nie jestem tchórzem.
V: Co?
L: Tak.  Jak możesz mówić, że chcesz ze mną być jeśli to jest kłamstwo?
V: Czemu mi to mówisz, León? Nie kłamałam.
L: Czemu mnie prowokujesz?
V: Co?  Nie, nie...nie rozumiem.
L: Widziałem twojego maila. Jest dla mnie oczywiste i nie zaprzeczaj.
V: Nie wysłałam ci żadnego maila.
L: Tak, wysłałaś.
V: Jakim cudem?
L: Nie chce mi się tego powtarzać, Violetta. Jeśli naprawdę myślisz, że to co mi zrobiłaś ci nie przeszkadza, nie przeszkadza ci co o mnie myślisz to mi nic nie mów.
V: Ale León, ja...
L: Nie będę się z tobą kłócił! Jesteś dla mnie nikim. Zapomnij o mnie. To wszystko co miałem do powiedzenia. 

Jak podobał wam się odcinek? Widzieliście zapowiedź kolejnego?
Kłótnia Leonetty mnie dobiła, zwłaszcza te mocne słowa, ale zapowiedz trzyma przy życiu.


44 komentarze:

  1. Pojawi sie rownież zapowiedź 52 ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rzeczywistości nie ma tam co tłumaczyć ;) Ale proszę :)
      Violetta nie wiem jakim cudem mail dotarł do Leóna i żali sie Germanowi.
      Ramallo nakłania Germana, aby przyznał się do tej pomyłki.
      Diego nie wie jak uspokoić Gregorio.
      Matylda wie, że Maxi o niej rozmyśla
      German zrezygnuje jeśli Angie odejdzie.
      Felipe pyta się czy są gotowi na związek.
      Pablo mówi, ze musi zapomnieć, a León pyta się czy o Studio czy o osobie. (tu podejrzewam Angie)
      Violetta pisze kolejnego maila. Tym razem jest on miły, ale nie mogę go przetłumaczyć, ponieważ w zapowiedzi nie mamy całego obrazka. Jednak są tam takie słowa jak zwykłe: Kocham cię.
      Cały mail przetłumaczymy jutro w opracowaniu odcinka 52 ;)
      Violetta: Miejmy nadzieję, że możemy znaleźć siebie tak jak zawsze.
      León: Miejmy nadzieję, że to jest proste.
      No i León próbuje pocałować Violettę :)

      Usuń
    2. a co z rozmową Diecesci z zapowiedzi?

      Usuń
    3. Tutaj chodzilo glównie o to, ze Diego zalil sie Fran z swojej bezsilnosci wobec Gregorio ;)

      Usuń
    4. Ej gdzie mozna obejrzec ten odcinek

      Usuń
  2. No dobra.... kilka spraw się wyjaśniło.
    Na szczęście Ludmi nie kocha Felipe, poprostu nie chce by Fede dowiedział się , że ona i Felipe nie są tak naprawdę razem. Uuufff ^^ No ale moja biedna Leonetta... wszystko się tak komplikuje :( A jutro też dodasz streszczenie????? proszę odpisz :}

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super!!! Strasznie Ci dziękuję:)
      Masz super bloga i świetne go prowadzisz!!!! ;) Najlepszy blog
      4-ever i to na serio :D jeszcze raz dzięki :)

      Usuń
    2. prowadzicie * (literówka)

      Usuń
  3. Dzięki za tłumaczenie a kiedy pojawi sie tłumaczenie zapowiedzi odcinka 52 ??? Oby niedługo pliss ... =D

    OdpowiedzUsuń
  4. To sie porobiło mocne słowa z ust Leona padły był wściekły za słowa Violetty, rozjuszony chyba sam nie do końca pomyślał nad tym co mówi zapomnij o mnie oj to zabolalo Violette.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne a kidey streszczenie 52 ocinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jutro, ale nie zdziwcie się jak dodam na styk bo mam dużo rzeczy do zrobienia :)
      Jednak przed 22 będzie :*

      Usuń
    2. Wasz blog jest najlepszy !!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
  6. Uff... Zapowiedź mnie uspokoiła.;3 Dziękuję za streszczenie.:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mamy nadzieję, że jesteś zadowolona z naszej pracy! :)

      Usuń
  7. Moglabys przetlumaczyc koncowy fragment gdy ludmila rozmawia z natalia i slyszy to federico?
    Jill

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludmi: Natalia jak moglas? Jak moglas? Spotykalas sie z moim chlopakiem.
      Naty: Felipe nie jest twoim chlopakiem!
      Ludmi: Dobra, ja to wiem, ale mówiam ci jak to wygláda! Federico nie moze sie o tym nic dowiedziec! NIC!
      Fede: O czym nie moge sie dowiedziec?

      Usuń
  8. Znam hiszpański a to co ty tam piszesz to bzdury! Dziewczyno czy ty to wszystko wymyślasz? Żadne tłumaczenie nie jest prawidłowe! Lepiej przestań!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie tłumaczenie są błędne...... a jak nie masz nic dobrego do powiedzenia to lepiej stąd spadaj!

      Usuń
    2. Jeżeli coś Ci się nie podoba to po co czytasz? Wraz z Mystery prowadzimy tego bloga dla Was. Aby napisać wszystkie posty poświęcamy swój prywatny czas. W każdy post wkładamy mnóstwo energii i serca. Cieszę się, że niektórzy doceniają naszą pracę, ale ty najwidoczniej nie masz co robić w domu skoro piszesz takie rzeczy i to jeszcze z anonima. Życzę Ci więcej odwagi!

      Usuń
    3. Ja bardzo lubię Waszego bloga i bardzo wam dziękuję że go prowadzicie!!! Jeśli komuś się on nie podoba niech zachowa to dla siebie, osobiście uważam że wasz blog jest najlepszym blogiem na jaki wchodziła!!! :)
      Jeszcze raz dziękuję ;) ^^

      Usuń
    4. Zgadzam się z wami dziewczyny , raz miałam takiego hejtera na moim blogu a potem bloga usunełam.... :/
      Kocham ten blog <33

      Usuń
    5. Okey to moze ja sie wypowiem, bo tutaj chodzi o moje bledy.
      1. Anonimie nie przecze, ze znasz hiszpanski ;)
      2. Owszem nie znam wszystkich slówek i zastepuje je wyrazami pasujacymi do kontekstu. Dzieki temu nie trace sensu.
      3. Jezeli wszystko jest bledne to co powiedziala Violetta zamiast
      - Chcesz ze mna byc?
      Slucham. Chetnie naucze sie nowych slówek ;)

      Usuń
    6. A y una cosa mas ;)
      Escribo en espanol pues tu sabes esta idioma.
      Yo tengo el blog con Roksana y no quiero ver comentarios cómo eso pues no tienes ración.
      Es claro que no se todas las palabras pero por favor! Quien sabe?
      En polaco no sabes todas las palabras asi cómo puedes saber todas las palabras en espanol!?
      No tengo ración?
      No tengo mas tiempo para voz. Gracias que estas pero no tienes que estar aqui mas! Besos!

      Usuń
    7. vos* ( literówka :) )

      Usuń
    8. No quiero hablan con vos!

      Usuń
    9. No quiero hablar con usted! (Autocorrect mi się włączył)

      Usuń
  9. Hej mogłybyście przetłumaczyć rozmowę Ludmiły z Nati którą słyszy Federico i co on w tedy mówi ???
    Proszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludmi: Natalia jak moglas? Jak moglas? Spotykalas sie z moim chlopakiem.
      Naty: Felipe nie jest twoim chlopakiem!
      Ludmi: Dobra, ja to wiem, ale mówiam ci jak to wygláda! Federico nie moze sie o tym nic dowiedziec! NIC!
      Fede: O czym nie moge sie dowiedziec?

      Usuń
  10. Przetlumaczylabys koncowa rozmlwe ludmily i naty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludmi: Natalia jak moglas? Jak moglas? Spotykalas sie z moim chlopakiem.
      Naty: Felipe nie jest twoim chlopakiem!
      Ludmi: Dobra, ja to wiem, ale mówiam ci jak to wygláda! Federico nie moze sie o tym nic dowiedziec! NIC!
      Fede: O czym nie moge sie dowiedziec?

      Usuń
  11. Przetłumacz jeszcze tą rozmowę Ludmi i Naty jak nagle Fede wchodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludmi: Natalia jak moglas? Jak moglas? Spotykalas sie z moim chlopakiem.
      Naty: Felipe nie jest twoim chlopakiem!
      Ludmi: Dobra, ja to wiem, ale mówiam ci jak to wygláda! Federico nie moze sie o tym nic dowiedziec! NIC!
      Fede: O czym nie moge sie dowiedziec?

      Usuń
  12. Czy Viola z Leonem w końcu sie pogodzi czy german powie prawdę Leonowi o meilu niech sie w końcu pogodza a nie rania sie ta rozłąka przeciez oboje za soba tęsknią i chcą być ze sobą istne tortury

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie viola i leon się nie pogodzoł

      Usuń
  13. Zapowiada sie na to ze faktycznie leonetta pogodzi się na koniec sezonu to istne tortury scenarzysta jest nie poważny ze w taki sposób napisali ten sezon bo to istna powtórka 2 sezonu masakra

    OdpowiedzUsuń
  14. mogłybyście przetłumaczyć kłótnie Naxi w studio??

    OdpowiedzUsuń
  15. Kto przetłumaczy rozmowe Naty Ludmi kiedy słyszy Fede .

    OdpowiedzUsuń
  16. Moglabys przetłumaczyć o czym, wtedy w czasie śpiewania Angie rozmiawiala z Germanem

    OdpowiedzUsuń
  17. szkoda że leonetta nie są razem

    OdpowiedzUsuń
  18. leon i viola są dla siebie stworzeni

    OdpowiedzUsuń
  19. czy leon będzie z violą czy z gery

    OdpowiedzUsuń