czwartek, 4 grudnia 2014

[Violetta3] Odcinek 53 - streszczenie i tłumaczenie fgragmentów!


Wszyscy byli ciekawi co się wydarzy w tym odcinku. Po kłótni Leonetty liczyliśmy, że German im pomoże, a czy tak się stanie? Czy Maxi jest gotowy zaangażować się w nowy związek? Czy Priscilla jest w stanie wytrzymać dłużej z Angie? Przekonajmy się!

STRESZCZENIE: 

Leon nie chce nic słyszeć o swoim związku z Violettą. Broduey nie jest pewny czy dobrze zrobił proponując to teraz bardzo szczęśliwej Camili. Maxi nie chce spotykać się z Matyldą. Matias nie chce pracować dla Nicolasa. Gregorio chce jak najlepiej wypaść w roli nauczyciela przed kamerami. Violetta jest zła, że jej ojciec się wtrąca. Chłopcy są źli, że Broduey nie skonsultował z nimi sprawy Camili. Naty i Fran grają Friends till` the end. Natalia również chce wziąć udział w video razem z dziewczyną Broduey`a. Fede, Broduey, Maxi i Andres pokazują Pablo i Leónowi Friends till` the end. Gdy Violetta mówi Ludmile, ze będzie za nią tęsknić to Priscilla jednak odwołuje wyprowadzkę. Jade wymyśliła uniformy dla nauczycieli w Studio, ale Angie definitywnie odmawia. Matias zostaje asystentem Jade. Fede wie, że Violetta również jest wmieszana w intrygi Ludmiły. Broduey, Maxi i Matylda śpiewają Ser Mejor po angielsku. Dziewczyny przy akompaniowaniu Germana śpiewają Supercreativa w nowej, spokojniejszej wersji. Producent All4you zgadza się na udział dziewczyn w teledysku. Violetta mówi Angie, że chyba nie może więcej przychodzić do domu ze względu na Priscillę. León decyduje się pomóc Studio. Pablo również do niego dołącza. Francesca nie lubi Priscilli. Wszyscy wykonują cudowną Friends till` the end ponownie tworząc pełną ekipę. Violetta próbuje zagadać do Leóna, ale Gery się wtrąca udając, że nie widziała dziewczyny. Do zrobienia show Jade motywuje niechęć Angie. Felipe całuje Natalię przed kamerami i Maxim. Priscilla jest zła na Ludmiłę za oddanie Violetcie pamiętnika, a całej rozmowie przysłuchuje się Diego z Fran. Angie postanawia wrócić do Europy, aby nie robić więcej problemów pomiędzy Germanem i Priscillą.


TŁUMACZENIA:
1. Priscilla i German

G: Priscilla co się dzieje?
P: Wyprowadzam się German. Ludmiła i ja jeszcze dzisiaj wynosimy się z tego domu.
G: Nie, nie rozumiem. Stało się coś, że podjęłaś taką decyzję?
P: Tak. Ty nie możesz się zdecydować pomiędzy mną, a Angie i jedyną decyzją jaką mogłam podjąć była wyprowadzka z tego domu.
G: Violu, możesz nas zostawić samych?
P: Dzięki, Violu. Ja wierzyłam, że pracujesz w Studio dla Violetty i dla siebie, ale mam wątpliwości, wiesz? Sądzę, że pracujesz w Studio, bo chcesz być blisko Angie.
G: Nie prawda.
P: A, nie? To dlaczego gdy Jade ją zwolniła powiedziałeś, że ty również rezygnujesz? To wygląda jakby ona była ważniejsza od Studio.
G: Nie. Zrobiłem to tylko na przekór Jade i nic więcej.
P: Ej, nie okłamuj mnie. Podjęłam się tego z tobą, dla uformowania rodziny, dla naszej czwórki i nie zaprzeczysz mi, że gdy pojawia się Angie to wszystko kręci się w okół niej.
G: Priscila, chyba przesadzasz.
P: Ja przesadzam? Mówię ci jak się czuję. Za każdym razem kiedy widzę jak na nią patrzysz to mam wrażenie, że nigdy nie patrzyłeś na mnie w ten sposób. I nie chcę tego ciągnąć.
G: Ja, nie wiem. Nie wiem co powiedzieć, ale przepraszam. Na prawdę przepraszam, że czułaś się źle i byłaś smutna. Zrobię wszystko, żeby cię uszczęśliwić. Tak jak chcesz, zrobimy rodzinę z naszymi córkami i to jest moja obietnica i jej dotrzymam. 
P: Nie obiecuj mi nic, a zrób to co czujesz. Będzie lepiej jeśli odejdę.
G: Jeśli ty odejdziesz to poczujesz się gorzej. Kocham cię. Kocham cię i teraz już wszystko będzie dobrze, tak?

2. Violetta i Alex

A: Niesamowite. To przez Leona, nie? Nie ładnie, ze aż tak cię zdenerwował.
V: Nie jestem zdenerwowana, Wolna.
A: Wolna?
V: Tak.
A: Przez?
V  Bo się zmęczyłam i czuję się źle, Alex. Zmęczyłam się. Ja go przeprosiłam za wszystko co zrobiłam, ale jeśli on nie chce i nie może mi wybaczyć to już nie jest mój problem. Ja już nie mogę zrobić nic więcej.
A: Tak. Jednak jest coś co możesz zrobić. Zostawić swoją przeszłość za sobą.
V: Zrobię to. Jestem gotowa to zrobić. I teraz poczekam na miłość mojego życia, która wydaje mi się być bardzo blisko.

Jak podobał Wam się odcinek?
Czekacie na momenty 
Leonetty czy interesują was losy innych par?

36 komentarzy:

  1. Najbardziej interesuje mnie co bedzie z Fedemiłą ;( moglibyście przetłumaczyć rozmowę Fede i Violetty ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. V: Trochę cię denerwuje ta sytuacja, nie?
      F: Denerwuje mnie, że mnie okłamuje.
      V: Co masz na myśli?
      F: Usłyszałem jak gadała z Naty i coś przede mną ukrywa. Jest zdesperowana, ale ja nie wiem przez co.
      V: Ja trochę wiem. Znaczy coś tam wspominęła, ale nie wiem naprawdę. Nie mam żadnego pomysłu o czym do mnie mówisz. Jeszcze coś. Nie mam pomysłu. Chciałabym ci pomóc, ale...
      F: Nie mogę uwierzyć, że doczekałem się tego dnia.
      V: Jakiego dnia?
      F: Kiedy będzie chronić sekretów Ludmiły.
      V: Dlaczego? Sekretu?
      F: Jest okey. Jesteście teraz siostrami i to dobrze, że jej pomagasz.
      V: Nie, nie...
      F: Nic się nie dzieje. Spokojnie

      Usuń
  2. mogłabyś przetłumaczyć rozmowę leona i germana oraz tą krótką rozmowę leonetty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. G: To jest coś, co, co może cię zbliżyć do Violetty.
      L: German...yyy..to nie ma nic do rzeczy, ale Violetta i ja jesteśmy oddzielnie na tą chwilę.
      G: Ja wiem! Nie no, ja wiem. Wiem to, wiem to, wiem to i jeszcze raz wiem to. I wybacz mi, ale jakkolwiek wiem, że Violetta cierpi. Czuje się źle.
      L: Ja to wiem, ja również cierpię. Jestem smutny przez to wszystko i chciałbym żeby było inaczej, ale... Przepraszam.
      G: Co się dzieje? Co tam widzisz?
      L: Nie, myślałem, że... Dobra, nic. Zaponij.
      G: Tak. Nie chcę rozmawiać o tym o czym rozmawiamy. Ja wiem, że nie dogadujecie się z Violettą.
      L: German, nie chcę żebyś zrozumiał mnie źle, ale to mnie flustruje i uważam, że nie powinnyśmy tego załątwiać między sobą. Przepraszam.
      G: Nie, nie, nie, nie, nie, jasne.
      L: Do zobaczenia.
      G: Do zobaczenia, do zobaczenia.

      Usuń
  3. i to co próbowała zagadać violka do leona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. V: León.Cześć! :)
      L: Cześć :)
      V: Kiedyś mówiłam ci, że uwielbiam jak jesteś tutaj z nami i...nie.
      L: Powiedz.
      V: Tyle.
      L: Uwielbiam być częścią tego Studio.
      V: Tak.
      G: León, już musimy wracać do twojego domu, bo chcieli się z tobą zobaczyć. Co? Aj! Nie widziałam cię, przepraszam!
      L: Nie, nic się nie dzieje. Idziemy.
      G: Pa!
      V: Cześć.
      L: Pa!

      Usuń
  4. Jestem z jednej strony zaniepokojona dalszym losem leonetty i innych par, jak to wszystko sie skończy

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki żerobisz te tłumaczenia :-).

    OdpowiedzUsuń
  6. Można prosić o tłumaczenie zapowiedzi z 42 odcinka?albo chociaż fragmentów Naxi i to co Naty mówiła do Camili.Byłabym bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wielkie dzięki za streszczenie i tłumaczenie tego odc. !!! :) prowadzicie najlepszy blog ever!!!!! ♥ :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Leonetta zaraz będzie dla mnie przeszłością bo tak często się kłócą i to mnie wnerwia! Ale muszę przyznać że chciałabym żeby Viola była z Alexem mimo tego że on też tak jak Gery chciał rozdzielić związek Leona I Violetty :/ A może tylko chce żeby Leoś był zazdrosny ? Już sama nie wiem a co do Angie to nigdy jej nie lubiałam wiem co ze mnie za człowiek który nie Angie! Ale ja naprawdę za nią nie przepadam i pewnie nigdy jej nie polubie , wolałam jak German był z Jade i też wolę tak jak jest teraz! Pris I German♥♥♥
    &Supcio post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szacun. Pierwszy raz spotykam osobe, która lubi zwiazek Germana i Jade!
      No, ale ja calym serduchem jestem za Germangie i za Diecesca i Leonetta sa moja ulubiona para :D
      Fajnie poznac taka oryginalna osobe :)

      Usuń
    2. Proszę, proszę, proszę daj tłumaczenie zapowiedzi 54 odcinka :*

      Usuń
  9. Super post! <3
    Czy mogłabym prosić o przetłumaczenie zapowiedzi odcinka 54 ? :)
    Będę bardzo wdzięczna.
    Z góry dziekuje :*

    OdpowiedzUsuń
  10. A dasz tłumaczenie zapowiedzi?

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja tam bym chciała żeby Angie była z Pablo

    OdpowiedzUsuń
  12. Czyżby to już koniec leonetty????????????????
    prosze o odp!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę cię zapewnić, że nie ;)
      Leonetta będzie razem i zostało to potwierdzone nawet na wideo!

      Usuń
    2. A macie dostep do tego wideo?

      Usuń
  13. Wyglada na to że tak

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiem co by mogło sie wydarzyć by oni byli ze sobą jaki zwrot akcji bo jak narazie to oddalaja sie od siebie coraz bardziej no i grey caly czas miesza czy Leon jest ślepy i nie widzi co ona robi niech on w końcu otworzy oczy uważa ja za przyjaciółkę a ona calyczas go oszukuje i zwala na Violette i to oczywiscie viola jest ta zla a gey aniolek jak ja nienawidze ludzi takiego pokroju

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znoszę Gery Leon otwórz w końcu oczy!!!!!

      Usuń
  15. Kiedy bedzie streszczenie 54 odcinka

    OdpowiedzUsuń
  16. Angie znowu wyjedzie?? :( Germangie.. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyjedzie!
      Juz robie streszczenie kolejnego odcinka i sama zobaczysz!
      Również uwielbiam Germangie <3

      Usuń
  17. My wszyscy uwielbiamy te nasze pary i im kibicujemy snandard leon i vilu , diego i fran, cami i brodley, nati i maxi, fede i ludmi, german i angi oby nie pris i nasza rozwszeszczana olgita z ramalo

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy będzie tłumaczenie 54 odcinka?

    OdpowiedzUsuń
  19. Co Viola mówi do Leona w zapowiedzi odc 55?

    OdpowiedzUsuń
  20. Prztłumaczycie dokładnie rozmowe Violetty i Ludmiły??

    OdpowiedzUsuń