sobota, 27 grudnia 2014

[Piosenka] Rescata mi corazón

Gira mi canción to płyta pełna solówek. Swój debiut w solowym wykonie dostał też Ruggero, który jest odtwórcą roli Federico. Piosenka jest o miłości, ale została napisana podczas jego kłótni z Ludmiłą. Przyjrzyjmy się jej bliżej. 




Melodja jest żywa i skoczna tak jak nasz Federico. Przypadła ona do gustu większości V-lovers. W serialu mogliśmy póki co usłyszeć zaledwie kawałek. Posłuchajmy więc nagrania z płyty.


Rescata mi corazón

Esta noche pense en pasarte a buscar
Que estes lista a las diez
Invitarte a cenar
A esos sitios que nunca te llevo
Y a la luz de la luna
Confesarte un deseo

Y a la orilla de mar
Dire frases de amor
Iremos a bailar
Muy juntitos los dos
Y a la hora en que las princesas se enamoran
Dejaras el salón
Por quedarnos a solas

Hoy puedo morir de amor
Rescata mi corazón
Quedate conmigo

Viene con me
Viene con me

Hoy puedo morir de amor
Rescata mi corazón
Quedate conmigo

Esta noche tendre un buen auto prestado
Un aroma frances
Y una flor de tu lado
Pero escucho tu voz en el contestador
Y mi noche de sueno se esfuma

Que tenes que estudiar
Yo lo puedo entender
Cumpleanos papa
Que le vamos hacer?
Y tu madre volvió antes de lo previsto
Esta visto que hoy no es mi dia

Porque hoy puedo morir de amor
Rescata mi corazón
Quedate conmigo

Hoy puedo morir de amor
Rescata mi corazón
Quedate conmigo

Y les puedes decir
Que te has ido de aca
A papa, a mama
Y la universidad
Y asi por una vez esta noche
Divertirnos cantando en mi coche

Hoy puedo morir de amor
Rescata mi corazón
 Quedate conmigo

Hoy puedo morir de amor
Rescata mi corazón
Quedate conmigo

Hey Hey
Quedate conmigo

Hey Hey
Quedate Quedate

Hey Hey
Quedate conmigo

Hey Hey
Quedate conmigo


Uratuj moje serce

Tej nocy pomyślałem, czy nie pobiec cię szukać
Czy byłabyś gotowa o dziesiątej
Zaprosiłbym cię na kolację
Do miejsc, do które nigdy cię nie zabrałem
Przy świetle księżyca, w którym
Wyjawię ci życzenie

Przy brzegi morza, nad którym 
Padną słowa miłości
Pójdziemy potańczyć
Bardzo bilsko siebie
O godzinie, w której zakochują się księżniczki
Pozwolisz, że w salonie
Zostaniemy sami

Dziś mogę umrzeć dla miłości
Uratuj moje serce
Zostań ze mną

Chodź ze mną
Chodź ze mną

Dziś mogę umrzeć dla miłości
Uratuj moje serce
Zostań ze mną

Tej nocy będę miał
Dobre, pożyczone auto
Francuskie perfumy
I kwiat u twojego boku
Ale słyszę twój głos w poczcie głosowej
I ulotniła się noc z moich snów

Musisz się uczyć
Mogę to zrozumieć
Urodziny taty
Co z tym zrobimy?
I twoja matka wróciła
Wcześniej niż przypuszczaliśmy
Widać, że dzisiaj
Nie jest mój dzień

Ponieważ dziś mogę umrzeć dla miłości
Uratuj moje serce
Zostań ze mną

Dziś mogę umrzeć dla miłości
Uratuj moje serce
Zostań ze mną

I możesz im powiedzieć
Że wyszłaś stąd
Tacie, mamie
I uczelni
I chociaż raz tej nocy
Cieszyliśmy się śpiewając w moim samochodzie

Dziś mogę umrzeć dla miłości
Uratuj moje serce
Zostań ze mną

Dziś mogę umrzeć dla miłości
Uratuj moje serce
Zostań ze mną

Hey Hey
Zostań ze mną

Hey Hey
Zostań, zostań

Hey Hey
Zostań ze mną

Hey Hey
Zostań ze mną

Piosenka opowiada o randce idealnej, o takiej, która jest jak z bajki. W sumie to źle to ujęłam. Randka nie jest idealna, jest jak wyjęta z powieści, ale jednak marzy o takiej każda dziewczyna. Fede śpiewał ją tylko raz, przelotem. Czy gdyby usłyszała ją Ludmiła to mogłoby to naprawić ich relacje? A może nie będzie nam już dane usłyszeć tej piosenki więcej w tym sezonie? Miejmy nadzieję, że wpłynie ona jednak trochę bardziej na historię bohaterów.

Lubicie tą piosenkę?

4 komentarze:

  1. Kocham tą piosenkę !! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Do tej piosenki Ruggero nagrywał teledysk, tak przynajmniej napisał na swoim profilu na Facebooku ;)
    Teledysk nagrywany był w Sevilli, czyli, że zobaczymy go w ostatnich odcinkach ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. piękna piosenka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na You Tube jest już teledysk. Kocham tą piosenkę ta jak i Rugga.

    OdpowiedzUsuń