czwartek, 11 grudnia 2014

[Violetta3] Odcinek 58 - streszczenie i tłumaczenia fragmentów!


Poprzedni odcinek skończył się na wątku Leonetty. Wszyscy wierzyliśmy, że tym razem im się uda, że tym razem to jest ten moment, w którym pamiętne miejsce ich na nowo połączy. Czy tak się stało? A może narodziła się kolejna kłótnia? Może inne pary znajdą wspólną drogę?  Germangie, Nasi i Fedemiła, którym również nie jest łatwo., a są sobie przeznaczeni, czekają na taki dzień. Zobaczmy!

STRESZCZENIE:

León jednak nie odważył się podejść do Violetty. Jade ma zastąpić Violettę na przedstawieniu dla Studio. Ludmiła nie może uwierzyć, że ma zostać zastąpiona przez tak małą asteroidę jak Lena. Andres nie może uwierzyć, że jego przyjaciele go szantażują. Ramallo jest pewny, że Beto i Olga coś przed nim ukrywają. Violetta wspiera Ludmiłę. Diego śpiewa nową piosenkę, której tytuł poznamy już niedługo. Chłopak nie zgadza się z decyzjami ojca. Violetta śpiewa Descubri, a po chwili dołącza do niej Leona. Dziewczyna wychodząc z sali zostawia włączoną kamerę. Rozmowę Germangie macie poniżej. Po tej rozmowie Angeles nie chce rozmawiać z Germanem o niczym innym niż Studio. Jade śpiewa Destinada a brillar. Ludmiła nienawidzi tego, że Lena zajmuje jej miejsce w Studio i zamierza je odzyskać. Angeles próbuje pokazać Jade jak powinno wyglądać śpiewanie tej piosenki, ale to Priscilla uważa się za mistrzynię. Angie nie może uwierzyć, że jej rozmowa z Germanem się nagrała, a kamera zniknęła. Matias ogląda nagranie, które może zniszczyć związek ojca Violetty i matki Ludmiły. Diego prezentuje piosenkę przed Beto i przyjaciółmi. Chłopcy z All4you muszą ukrywać się przed Gregorio. Violetta ćwiczy swoją nową piosenkę do perfekcji, ale przerywa jej León. Zanim zdążyli wszystko wyjaśnić to przyszedł do nich brat Jade i oddał kamerę co od razu zmieniło obrót wydarzeń. Rozmowę Naxi, macie poniżej. Angie alarmuje Germana o nagranej pogawędce. Naty pomaga podjąć Maxiemu decyzję. Federico śpiewa Ti credo. Jego rozmowę z Ludmiłą również macie poniżej. Andres wybrał zespół. Rozmowę Leonetty macie poniżej. Wszystko to mówią podczas gdy Pris ich podsłuchuje. Ludmiła chce wrócić do Studio. Maxi stosuje się do rad Matyldy i godzi się z Natalią. León i Violetta starają się wspólnie powstrzymać Priscillę od obejrzenia wideo.


TŁUMACZENIA:
1. German i Angeles

German: Angie. Usłyszałem twoją kłótnię z Jade. Co się stało? Wszystko dobrze?
Angie: Tak. Nie jest dobrze. Jestem zmęczona. Jade mnie męczy. Nie wiem, ona się ze mną kłóci cały czas. Nie ma sposobu, aby się z nią pogodzić. Ona jest bezmyślna. Dyskutowałamyśmy, ale się poddałam. Poddałam się, bo już nie wiem co robić. Nie mam więcej siły. Ale nie! Ja zrozumiałam, że tak jest i zrozumiałam jakie rzeczy są naprawdę! Czy ona jest na swoim miejscu? Tak! Nie interesuje mnnie, że jest właścicielką Studio! Jest księżną, królową, księżniczką, ja tego nie kupuje. Ja tego nie kupuje. Dobra, idę jej to wygarnąć.
German: Nie, nie, nie. Spokojnie, spokojnie, spokojnie. Nie idziesz. Nie idziesz, bo jeśli ty zaczniesz się kłócić z Jade to jedyne co z tego wyniknie to bezsensowna dyskusja. Nie teraz, hm? Nie teraz, bez kłótni i nic się nie dziej, hm? Spokojnie. Ważniejsze jest, żeby uczniowie się dobrze czuli, tak?
Angie: Prawda. Prawda, masz rację. Zawsze masz rację. Nie wiem co robić, ale masz rację. Dlaczego? Dlaczego się ode mnie odsunąłeś?
German: Nie wiem, dlaczego.

2. Natalia i Maxi

Maxi: Cześć
Naty: Jak się masz?
Maxi: Dobrze.
Naty: Dobra, ja idę.
Maxi: Spoko, tak. Ja idę poszukać Andresa.
Naty: Więc, jeszcze wam nie odpowiedział?
Maxi: Nie.
Naty: Dobra, do zobaczenia. Możemy zacząć nową historię?
Maxi: Okey. Naty! Poczkeaj, podejdź tu. Chciałbym z tobą porozmawiać o tym wszystkim co się stało w sali śpiewu.
Naty: Okey, o tym, że mnie ignorowałeś?
Maxi: Tak. Nie odzywałem się, bo byłem trochę zdenerwowany i...
Naty: Spokojnie, wszystko jest w porządku. Jest dobrze. Między nami jest pefekcyjnie, Maxi. Nadal jesteś na mnie zły za to..
Maxi: Pójdę poszukać Andresa, tak?
Naty.Lepiej tak.

3.Federico i Ludmiła

Ludmi: Graj. Uwielbiam słuchać twojego głosu. Dziękuję.
Fede: Ludmiła, zaczekaj. Mogę jeszcze zagrać dla ciebie, jeśli chcesz.
Ludmi: Mam nadzieję, że kiedyś będziemy tak blisko jak kiedyś i będę ci mogła towarzyszyć przy śpiewaniu.
Fede: To nie jest tak dalekie jak wszechświat.
Ludmi: Jednak teraz jestem sama, bo ciebie straciłam, straciłam wszystko. Nie mam miejsca gdzie mogłabym pójść.
Fede: Ej! Jest miejsce, do któego zawsze możesz wrócić. Miejsce, które czeka na wszystkich. Które odsuwa na bok wszystkie błędy. Gdzie nigdy nie będziesz mogła czuć się sama. Miejsce gdzie uda ci się zapomnieć o bólu. Przemyśl to. Jest miejsce, które na ciebie czeka.

4. Leon i Violetta

Violetta: Zrobione. Schowałam kamerę w moim pokoju.
León: Okey, ale nie powiedziałaś mi czemu to takie ważne.
Violetta: Dla Angie, León
León: Angie jest w Studio.
Violetta: Ale będzie w niebezpieczeństwie jeśli ktoś to zobaczy. Rozumiesz?
León: Niebezpieczeństwie?
Violetta: Poczekaj, napiszę jej wiadomość.
León: Kamera jest Angie?
Violetta: Nie, jest Natalii. I Naty zostawiła mi ją do ćwiczeń.
León: Nic nie rozumiem.
Violetta: Schowałam kamerę w pokoju, bo Priscilla nie może zobaczyć co nagrała. Jeśli zobaczy to nie wiadomo co się stanie.
León: Dobra, to dlaczego nie usunęłaś?
Violetta: Nie usunęłam. Posłuchaj León. To nagrana przez przypadek pogawędka pomiędzy Angie i moim tatą. Priscilla nie może jej zobaczyć.
León: Okey, zrozumiałem.
Ramallo: A Violu, León tak. Jest jedna rzecz, jedno pytanie. Wiecei, że Prisscila... Widzę waz razem i nie mogę uwierzyć! Wytłumaczycie? Wróciliście do siebie? Zrozumiałem, gratuluję.
Violetta: Ramallo, proszę cię.
Ramallo: Okey, przepraszam. Mówiłem o Priscili, tak? Tak, tak. Co się dzieje? Biegła po schodach.
Violetta: Co? Biegła na górę?
Ramallo? Tak, jak trąba powietrzna. No i poszła.
Violetta: Co?!

Jak podobał wam się odcinek? 

40 komentarzy:

  1. Mam nadzieje że Fedemila w końcu do siebie wróci <3

    OdpowiedzUsuń
  2. No to czekamy na odcinek 59 moze cos sie wyjasni miedzy vilu i leonem

    OdpowiedzUsuń
  3. Przetlumaczysz zapowiedz odc 59 plis

    OdpowiedzUsuń
  4. A rozmowa Leonetty w studiu mogłabyś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. V: Aj, to ty! Przestraszyłeś mnie.
      L: Przepraszam, nie chciałem cię przestraszyć.
      V: Nie, wszystko dobrze. Ja nie chcę, żeby Gregorio widział jak tutaj ćwiczę i spoko. Jeśli szukasz Andresa, ja widziałam go w...
      L: Nie, nie. Przyszedłem porozmawiać z tobą.
      V: Ze mną?
      L: Tak. Wczoraj powiedziałem ci, że lepiej jak jeśteśy oddzielnie, ale...
      V: Widziałam cię. To byłeś ty, prawda? W miejscu gdzie rozpoczęła się nasza historia i to byłeś ty, czy nie? León, to byłeś ty?

      I przyszedł Matias im przerywając. :/

      Usuń
  5. Co sie stanie w 59 odcinku mogłabyś przetłumaczyć zwiastun😄😄

    OdpowiedzUsuń
  6. hdafwhgwhebgwerhgtbuhb ♥
    GERMANGIE MA BYĆ <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy zapowiedz odc 59?

    OdpowiedzUsuń
  8. Co Alex powiedział leonowi czy będzie kolejna kłótnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie najlepiej jak przetlumaczysz poczatek odcinka jak viola sie skapnela ze leon za nia nie stoi co mowila jak daasz rade. No i rozmowa leona z alex .. dzieki .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówił, ze teraz naprawdę musi zapomnieć o nim a Alex mówił Leonowi,że Leon mysli ze lepiej bedzie jak o niej zapomnie ale to go tylko rani i że to nie jest dobre dla Violetty i tym bardziej dla niego( czyli Leona)

      Usuń
    2. V: Nie uda mi się zapomnieć o nim na zawsze.

      A co do Alexa i Leona to zapraszam do zapowiedzi ;)

      Usuń
  10. ok jz wiemy co jest w 58 odc a co bedzie w 59 odc mozecie zwiastuna przetumaczyc i czy bedzie mozna jutro obejrzec 59odc i czy 60odc bedzie w poniedzialek.bo jak nie to poadne na zawal

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odcinek 60 dopiero w styczniu!

      Usuń
    2. Dlaczego dopiero w styczniu

      Usuń
    3. 61 w styczniu, a 60 w piątek :*
      Będziemy niestety mieć świąteczną przerwę w emisji.

      Usuń
    4. Chodzilo o tlumaczenie odcinka nie emisje kolejnych odcinkow

      Usuń
  11. A moglibyscie przetlumqczyc rozmowe Naxi ale ta koncowa (ta gdzie pozniej Maxi pocalowal Naty) ? Byla bym bardzo wdzieczna! :*
    P.s macie chyba najlepszego bloga bo zawsze dodajecie streszczenia i tlumaczenia! ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale mamy już mnóstwo próśb o tłumaczenia. Musimy najpierw spełnić tamte. Dzięki! :)

      Usuń
    2. Dobrze, na ten dialog znalazłam minutkę :) Proszę:

      N: Maxi.
      M: Dzięuję. Dziękuję za przyjście, naprawdę.
      N: Co się stało? Jeśli stało się coś ze mną...
      M: Nie, nie, nie. Nie stało się nic, ale słyszałem, że rozmawiałaś z Andresem.
      N: Tak.
      M: I dzięki tobie Andres wrócił do zespołu.
      N: Na serio?
      M: Tak.
      N: Jak dobrze, bo nie chciałam, żeby źle wybrał
      M: Podobnie, nie jest tak dobrze.
      N: Nie jest dobrze?
      M: Nie. Tak, tak, tak to tak, ale nie chcę rozmawiać o Andresie. Chcę porozmawić o nas. Matylda zawsze mi mówiła, że ty jesteś bardzo dobrą osobą przeznaczoną dla mnie, ale ja nie chciałem wierzyć. Nie mogłem uwierzyć, bo byłem tak zły, tak zazdrosny. Wkurzało mnie gdy widziałem cię z kimś innym.
      N: Ale proszę, nie mów mi tego.
      M: Tak, tak. Wiem. Uważam, że pomimo tego co się stało to ty i ja możemy się dogadać i nigdy nie przestawać być razem Naty, tak?

      Usuń
    3. Dziekiii ♥

      Usuń
  12. Czy przetlumaczylabys to o czym rozmawiaja Viola i Leon w sali od muzyki? Co on jej wtedy przerwal w piosence

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. V: Aj, to ty! Przestraszyłeś mnie.
      L: Przepraszam. Nie chciałem cię przestraszyc.
      V: Nie, wszystko dobrze. Ja tylko nie chcę, żeby Gregorio widział jak tutaj ćwiczę. Jeśli szukasz Andresa to widziałam go w...
      L: Przyszedłem porozmawiać z tobą.
      V: Ze mną?
      L: Tak. Wczoraj powiedziałem ci, że lepiej jak jesteśmy oddzielnie, ale...
      V: Widziałam cię. To byłeś ty, prawda? Byłam w miejscu gdzie rozpoczęła się nasza historia i cię widziała. León, to byłeś ty, czy nie?

      I przychodzi Mtias i im przerywa :/

      Usuń
    2. Dziekuje bardzo:)

      Usuń
  13. a odc 59 bedzie jutro????????????

    OdpowiedzUsuń
  14. Pytanie:
    Możecie przetłumaczyć tą ostatnią rozmowe Naxi no wiecie Beso *_*
    Ja się skupić nie mogę kiedy to oglądam <3
    I wiem , że pewnie macie dużo nagłowie dlatego poczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. N: Maxi.
      M: Dzięuję. Dziękuję za przyjście, naprawdę.
      N: Co się stało? Jeśli stało się coś ze mną...
      M: Nie, nie, nie. Nie stało się nic, ale słyszałem, że rozmawiałaś z Andresem.
      N: Tak.
      M: I dzięki tobie Andres wrócił do zespołu.
      N: Na serio?
      M: Tak.
      N: Jak dobrze, bo nie chciałam, żeby źle wybrał
      M: Podobnie, nie jest tak dobrze.
      N: Nie jest dobrze?
      M: Nie. Tak, tak, tak to tak, ale nie chcę rozmawiać o Andresie. Chcę porozmawić o nas. Matylda zawsze mi mówiła, że ty jesteś bardzo dobrą osobą przeznaczoną dla mnie, ale ja nie chciałem wierzyć. Nie mogłem uwierzyć, bo byłem tak zły, tak zazdrosny. Wkurzało mnie gdy widziałem cię z kimś innym.
      N: Ale proszę, nie mów mi tego.
      M: Tak, tak. Wiem. Uważam, że pomimo tego co się stało to ty i ja możemy się dogadać i nigdy nie przestawać być razem Naty, tak?

      Usuń
  15. Co violetta powiedziała leonowi na końcu 59 odcinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooooooooooo wlasnie co powiedziala i co bedzie w 60odc

      Usuń
  16. Kiedy leonetta sie zejdzie

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedy odcinek 59 i 60

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedy streszczenie 59 odcinka

    OdpowiedzUsuń
  19. Prawdopodobnie leonetta zejdzie sie w 60 odcinku bo, na koncu 59 odcinka widzieliście ze leon i vilu gadali i wtedy leon chciał jej powiedzieć ze chce z nia być ale ona ciągle nawijala i nie dała mu dojść do słowa. A w zapowiedzi 60 odcinka andres powie violi ze leon chciał do niej wroic, i ona bedzie dzwonić do leona a bedzie w garażu grey, zobaczy ze viola dzwoni to odrzuci polaczenie, rzuci telefon za ziemię i glosnikiem dobije. Na tej całej imprezie viola myśli ze leon jest zły ale fran i camilla powiedzą jej ze zepsuł mu sie telefon i między nimi jest okey dlatego sie tak ucieszyly no i na tym było koniec. Ale naprawdę wierzę w to ze będą razem w tym 60 odcinku !

    OdpowiedzUsuń
  20. Jezuu w końcu leonetta powróci w 60 odcinku !!!! <3 leon nie wytrzyma i zaśpiewa z vilu i ja pocalujee !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Supeer !! Gery pocaluje sie z alexrm i w końcu wszyscy znajda sobie parę :) tylko ludmi i fede jeszcze nie są razem :(

      Usuń